Speel je dit of ben je werkelijk zo naïef?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ehmmm, voor wat ik weet ontspringen er geen eitjes in je darmen
Nee hij had het fout geformuleerd, en probeert zich er nu uit te draaien.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Speel je dit of ben je werkelijk zo naïef?
Wat hij zegt! Die was eerder.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Schokkend! Ricky Martin is homo!
HEEE DA'S DE NEEF VAN HELEN HELMINKquote:
Wie van de twee is nou de homo?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef Suzu het volgende:
Volgens wikipedia een tweeling uit 2008.
De zoekresultaten liegen er ook niet om!
[ afbeelding ]
De zogenaamde broer.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef Suzu het volgende:
Volgens wikipedia een tweeling uit 2008.
De zoekresultaten liegen er ook niet om!
[ afbeelding ]
Is dan ook al oud nieuws: ZOMG!!!1! Ricky Martin is homo!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:25 schreef Eleentje86 het volgende:
Ow dacht dat dat allemaal al bekend was en dat hij er zelf ook al lang voor uit kwam
dat dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:57 schreef static het volgende:
[..]
Is dan ook al oud nieuws: ZOMG!!!1! Ricky Martin is homo!
Over hem heb ik ook m'n twijfels idd..quote:
Vertel! Vanwaar deze kick? Blijf het altijd fascinerend vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:45 schreef Sk00p het volgende:
Over hem heb ik ook m'n twijfels idd..
klote kick i know![]()
hij schijnt het nu zelf op zijn siite gezet te hebben. Het is nu eindelijk 'officieel'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel! Vanwaar deze kick? Blijf het altijd fascinerend vinden.
Oh God. Daar gaat zijn carrière.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:05 schreef Ole het volgende:
hij schijnt het nu zelf op zijn siite gezet te hebben. Het is nu eindelijk 'officieel'
Klopt Bragi..zeker onder de homo'squote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef Bragi het volgende:
Ricky Martin is nu een trending topic op Twitter.![]()
Het moet wel steken dat juist die mannen vrouwen niet aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
idd alle knappe mannen zijn homo's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |