Zijn we daar ook van af...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat die Sandra er ook meteen bij zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef drGoeroe het volgende:
Matige aflevering maar het einde was ontzettend spannend! Ben echt benieuwd of Palmer nog in staat is het land te gaan regeren en hoe de conspiracy van binnenuit ontrafeld gaat worden.
Promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Jivis het volgende:
Redelijke aflevering, het einde was wel lekker spannend. Al was natuurlijk duidelijk dat Palmer niet meteen dood zou gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe moet ie dat doen als ik vastgetaped zitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef -Mo- het volgende:
Aanslag was gewoon matig, verder vraag ik me af waarom Lennox Palmert niet ff gewaarschuwd had toen ie daar de tijd voor had toen ze die speech doornamen. Hoop wel dat Logan zich nog ff scheert. Vast wel, aangezien hij ook weer strak in het pak gaat.
Nou gewoon, jou vastgetaped laten zitten en zelf doen wat hij moet doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoe moet ie dat doen als ik vastgetaped zit
Dat Palmer en Lennox de speech bespraken was nog voor het moment dat Reed Tom neersloeg. Tom zei dat hij vanaf het begin al van plan was de president te waarschuwen en dat had hij in de tijd dat ze die speech bespraken dus mooi kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoe moet ie dat doen als ik vastgetaped zit
ja dat was natuurlijk niet zo. hij bedacht zit later pas anders had ie het wel gezegd ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat Palmer en Lennox de speech bespraken was nog voor het moment dat Reed Tom neersloeg. Tom zei dat hij vanaf het begin al van plan was de president te waarschuwen en dat had hij in de tijd dat ze die speech bespraken dus mooi kunnen doen.
Als het nog 12 aflevering gaat over het vinden van 3 nukes, dan vind ik het nu al het slechtste seizoen tot nu toe. Of ja, misschien samen met seizoen 4 dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef Myers het volgende:
Toch blijf ik hopen dat ze iets briljants verzonnen hebben voor de tweede helft, en dat dat ook de reden is dat het seizoen zo traag op gang komt en we al niet 7 threats achter de rug hebben...
Ik vond vorig seizoen, doch vergezocht, enorm sterk geschreven qua opbouw. Ik vind dit seizoen mogelijk zelfs beter omdat het nu eens een keer rustiger opbouwd. Maar ik zit stiekem meer te wachten op plotwendingen zoals in S1, waarbij het binnen CTU heel erg een "whodunnit" werd, wat de spanning bij de kijker wel meehielp.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef Myers het volgende:
Toch blijf ik hopen dat ze iets briljants verzonnen hebben voor de tweede helft, en dat dat ook de reden is dat het seizoen zo traag op gang komt en we al niet 7 threats achter de rug hebben...
Vind je het minder vergezocht dat Jack uit China wordt teruggehaald om vervolgens als echte held tegen z'n evil-familieleden te moeten vechten? Zulke verhaallijnen zijn bedoeld voor stripboeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond vorig seizoen, doch vergezocht, enorm sterk geschreven qua opbouw. Ik vind dit seizoen mogelijk zelfs beter omdat het nu eens een keer rustiger opbouwd. Maar ik zit stiekem meer te wachten op plotwendingen zoals in S1, waarbij het binnen CTU heel erg een "whodunnit" werd, wat de spanning bij de kijker wel meehielp.
Dat soort intriges zijn psychologisch gewoon veel sterker dan de zoveelste bom of explosie...
Ja maar het bouwt nergens heen. We zijn nu al 11 afleveringen in het seizoen en nog geen stap verder dan bij aflevering 5.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond vorig seizoen, doch vergezocht, enorm sterk geschreven qua opbouw. Ik vind dit seizoen mogelijk zelfs beter omdat het nu eens een keer rustiger opbouwd. Maar ik zit stiekem meer te wachten op plotwendingen zoals in S1, waarbij het binnen CTU heel erg een "whodunnit" werd, wat de spanning bij de kijker wel meehielp.
Dat soort intriges zijn psychologisch gewoon veel sterker dan de zoveelste bom of explosie...
Ja, dat is heel erg on-24.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef Myers het volgende:
[..]
Ja maar het bouwt nergens heen. We zijn nu al 11 afleveringen in het seizoen en nog geen stap verder dan bij aflevering 5.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef TC03 het volgende:
Dit is echt de ALLERSLECHTSTE aflevering van 24 ooit.
Enorm matig acteerwerk, van iedereen. Iedereen acteert alsof ze net uit bed komen. Zag je hoe Jack bij de helikoper richting Charles 'rende'? Alsof ie op een fitnessapparaat stond. En dan nog tenenkrommende dialogen. "He reminds me of you". Boehoe. Om nog maar niet te beginnen over de verhaallijn van Morris. Ontsla hem! Nee toch niet! Ja toch wel! Onboeiend. Zagen jullie ook hoe ze probeerde 'dieper' te gaan door Logan ineens goed te laten lijken? Wát een uitdieping. Echt prachtig.En ik had nog wel goede hoop na de vorige afleveringen.
Deze aflevering was echt heel, heel, heel slecht. Uitermatieve bedroevend. De gemiddelde Lost-aflevering is stukken beter.
Mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef TC03 het volgende:
Dit is echt de ALLERSLECHTSTE aflevering van 24 ooit.
Enorm matig acteerwerk, van iedereen. Iedereen acteert alsof ze net uit bed komen. Zag je hoe Jack bij de helikoper richting Charles 'rende'? Alsof ie op een fitnessapparaat stond. En dan nog tenenkrommende dialogen. "He reminds me of you". Boehoe. Om nog maar niet te beginnen over de verhaallijn van Morris. Ontsla hem! Nee toch niet! Ja toch wel! Onboeiend. Zagen jullie ook hoe ze probeerde 'dieper' te gaan door Logan ineens goed te laten lijken? Wát een uitdieping. Echt prachtig.En ik had nog wel goede hoop na de vorige afleveringen.
Welkom in 24 dude, het realisme was er na de helft van seizoen 1 wel zo'n beetje doorheen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je het minder vergezocht dat Jack uit China wordt teruggehaald om vervolgens als echte held tegen z'n evil-familieleden te moeten vechten? Zulke verhaallijnen zijn bedoeld voor stripboeken.
If I'm correct, and I'd like to think I am: Logan had alles bekend en speelde hoog spel, waarschijnlijk enkele bronnen en spelers voor ingeleverd zodat hij ergens "vrij" kon leven in plaats van in een slammer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat was nou precies het verhaal dat Logan huisarrest heeft? Het was simpelweg in de doofpot gestopt, maar hoe precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |