Ik zal me later eens verdiepen in je essays, en kijken of ik tot de conclusie kom of je een visionair bent of iemand die poep verkoopt, maar nu is het vrijdag, dus heb ik even andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor: Is Bansheeboy een visionair?²
Goede titel. Ik vraag het even in feedback.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De topictitel had beter kunnen zijn:
Nederlandse inteelt marokkanen kunnen het niet hebben dat vrouwen in Marokko rechten krijgen.
![]()
kijk soms heb je wel wat vissionairsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede titel. Ik vraag het even in feedback.²
Dit is niet zo opzienbarend nieuws. Van alle Arabische landen is Marokko de meeste moderne en westers gerichte land. Logisch dat de Marokkaanse vrouw daar als eerste doorbreekt. Nu de rest nog.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:16 schreef wonko het volgende:
Maar het topic Marokkaanse vrouw wordt modern. ging hierom
[..]
Zelfs daar word je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede titel. Ik vraag het even in feedback.²
Ik was in de veronderstelling dat dat Tunesie was ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Dit is niet zo opzienbarend nieuws. Van alle Arabische landen is Marokko de meeste moderne en westers gerichte land. Logisch dat de Marokkaanse vrouw daar als eerste doorbreekt. Nu de rest nog.
Maar als een vrouw een hoofddoekje draagt hebben jullie daar geen respect voor? Jullie proberen echt kromme zaken recht te breien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef Gia het volgende:
Het hele respectverhaaltje van Kirmi en BSB is totaal onzin, want het maakt niet uit hoe een vrouw gekleed is, je moet altijd respect voor elkaar hebben, zelfs al loopt iemand in zijn blote kont.
Ja inderdaad. Wat is een banaan vraag???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Zelfs daar word je verkeerd begrepen.
Hoezo hebben wij geen respect voor die vrouw? Dat hebben we, in elk geval, ik wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar als een vrouw een hoofddoekje draagt hebben jullie daar geen respect voor? Jullie proberen echt kromme zaken recht te breien.²
wel respect alleen wel vraag tekens over het waaromquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar als een vrouw een hoofddoekje draagt hebben jullie daar geen respect voor? Jullie proberen echt kromme zaken recht te breien.²
je hebt het nog serieus gedaan ook link naar topicquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat is een banaan vraag???²
Wel voor de draagster niet voor de gedachtengang erachter en de voorrechten die men ermee krijgt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef wonko het volgende:
[..]
Wel voor de draagster niet voor de gedachtengang erachter en de voorrechten die men ermee krijgt.
behalve online janken wat doe je nog meer in het leven een serieuze vraagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging.²
Wel een luier omdoen hoor.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zal me later eens verdiepen in je essays, en kijken of ik tot de conclusie kom of je een visionair bent of iemand die poep verkoopt, maar nu is het vrijdag, dus heb ik even andere dingen aan mijn hoofd.![]()
Nou ja, hij heeft hier natuurlijk wel een punt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
behalve online janken wat doe je nog meer in het leven een serieuze vraag![]()
buiten dat ik had een willekeurige post van hem kunnen quottenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft hier natuurlijk wel een punt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus vrouwen moeten anoniem in een huis gehouden worden, klaar om een man op zn wenken te bedienen en af en toe slaag te ontvangen wanneer de man daar zin in heeft?
Wil je hiermee zeggen dat als je je vrouw binnenshuis slaat wel goed is?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als dat is wat je met je vrouw kant afspreken, waarom niet? Iedereen moet zelf maar weten wat hij of zij binnenshuis doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |