dankewolquote:
Grappig, op RTL 4 kijkenquote:
Fiets, jong, blijf eens van der afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef liiszle het volgende:
HALLOO IKJ BEN ER OOK>
oh en fiets ook.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef liiszle het volgende:
HALLOO IKJ BEN ER OOK>
oh en fiets ook.
nog wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Fiets, jong, blijf eens van der af. kan je vanavond nog
oh, en we hebben minstens 3 meter afstand.quote:
hoi kusjequote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
oh, en we hebben minstens 3 meter afstand.
geode avond mijn vriendquote:
het was jordy man! niet BBquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
sorry, kan ik toch niet voelen, o ja laat nu zeker net zo als Bb hem niet op jouw fok
, zodat je weer een ban krijg
doei.quote:
hoi kusje trugquote:
IK NIET HOOR!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
wat heeft iedereen tegen mij vanavond?
waar is die goede sfeer?quote:
vanavond?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
wat heeft iedereen tegen mij vanavond?
Jordy dan :/quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
het was jordy man! niet BB
maar hij loopt nu al te posten man.
kan ik m vertrouwen?
hier toch? hoop ikquote:
INDERDAAD! wat weet jij daar nou vanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Jordy dan :/
O oke, maar dan is het toch geen 3 meter afstand
Trouwens, ja volgens mij kan je hem wel vertrouwen, maar ik weet het ook niet hoor
Dat het vanavond niet alleen was, was me wel duidelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
IK NIET HOOR!![]()
fiets daar in tegen wel
maar das niet alleen vanavond
jeutje..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat het vanavond niet alleen was, was me wel duidelijkwaarschijnlijk te veel concurrentie voor hem, daar kunnen kleine jongetjes niet zo vaak tegen
![]()
En jij kan vast en zeker heel aardig doen,
hoi reinquote:
klopt, en daar ben je gewoon jaloers op, dat ik wel de ballen hebt, en jij nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
jeutje..
fiets : dat youtube filmpje zegt genoeg
concurrentie van jouquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat het vanavond niet alleen was, was me wel duidelijkwaarschijnlijk te veel concurrentie voor hem, daar kunnen kleine jongetjes niet zo vaak tegen
![]()
En jij kan vast en zeker heel aardig doen,
Veel blijzierquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:45 schreef mash_ het volgende:
ja ik ga douche
sterkte beterschap, eet smakelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight gaat uit etenhelemaal geen zin in
ben vet verkouden
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef hardcorebass het volgende:
ik wil de 300ste post niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |