ja!quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kort rokje, zonder slip jeweets
Altijd goed bij de boys![]()
Nja, persoonlijk zou ik liever zelf de slip moeten uittrekken, daar heb je gelijk in...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:15 schreef liiszle het volgende:
nee man!
een harige poes zonder slip niet neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, persoonlijk zou ik liever zelf de slip moeten uittrekken, daar heb je gelijk in...
Maar omdat ik in Rdam niet te vinden ben, doet een kale poes zonder slip het vast ook wel![]()
ligt eraan hoeveel haarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
een harige poes zonder slip niet nee
uhm..even denken.. weet natuurlijk wat je allemaal in je kast hebt hangen..quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:28 schreef lauwert het volgende:
[..]
uhm..even denken.. weet natuurlijk wat je allemaal in je kast hebt hangen..
maar misschien een leuke zwarte broek met wit shirtje en bv. een rode ketting ofzo, als je het simpel wilt houden..
Je kunt natuurlijk ook helemaal over the top gaat, dats vaak ook wel erg leuk
vrouwen....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:28 schreef lauwert het volgende:
[..]
uhm..even denken.. weet natuurlijk wat je allemaal in je kast hebt hangen..
maar misschien een leuke zwarte broek met wit shirtje en bv. een rode ketting ofzo, als je het simpel wilt houden..
Je kunt natuurlijk ook helemaal over the top gaat, dats vaak ook wel erg leuk
néé néé lautje is geen mannetje !quote:
ach, daar wen je aanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Glad they are here![]()
moest dr niet aan denken om 2 potten vaseline nodig te hebben![]()
Veel plezier met je Vaselinequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef VlaDje het volgende:
Ik peer hem, freizeit, biertjes staan koud thuis...
piepel, Später
ja mn voet doet nu pijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:42 schreef VASND het volgende:
Hoe gaat t ?
dats heel mooiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef lucina het volgende:
hallowhallow..
goede nieuws is.. ben neit in antwerpen gestrand![]()
![]()
waarom reageer jij op msn nietquote:
ben niet thuis, sorry, hoe wast? PM anders maar ofzoquote:
waarom dat nietquote:
gezelligquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
ben niet thuis, sorry, hoe wast? PM anders maar ofzo
een goeie vriendin terug van skivakantie vroeg of ik mee ging hond uitenquote:
dan kan msn daar toch ook nog wel effe aanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef nijnja het volgende:
en daar zit ik nu de PC een beetje te vervuilen
ohja... daaag. werksequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:47 schreef lauwert het volgende:
Lauwert gaat werkenn !
half 9 weer terug
hoooi.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef lucina het volgende:
hallowhallow..
goede nieuws is.. ben neit in antwerpen gestrand![]()
![]()
haiiiquote:
ze heeft dr eigen MSN nog aan, ik lees dalijk thuis wel, of mag jij zo niet meerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:50 schreef lucina het volgende:
[..]
dan kan msn daar toch ook nog wel effe aan![]()
ik mag niet op de pcquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
ze heeft dr eigen MSN nog aan, ik lees dalijk thuis wel, of mag jij zo niet meer?
Hoe was het in de trein?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |