Dat vat het wel aardig samen ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:08 schreef E.T. het volgende:
Weer eentje die voor de rest van d'r leven verkocht is
Hij is mooi he de gullfoss. Jammer dat je de detifoss niet hebt gezien...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vat het wel aardig samen ja.
Gullfos vond ik denk ik de meest indrukwekkende waterval die ik heb gezien. Hij was zo breed en krachtig en intens. Na de avond- wandeling naar Gullfos hebben we 's nachts in de jacuzzi een whisky gedronken en naar het Noorderlicht gekeken. Prachtige nacht.
Noorderlicht eind augustusquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vat het wel aardig samen ja.
Gullfos vond ik denk ik de meest indrukwekkende waterval die ik heb gezien. Hij was zo breed en krachtig en intens. Na de avond- wandeling naar Gullfos hebben we 's nachts in de jacuzzi een whisky gedronken en naar het Noorderlicht gekeken. Prachtige nacht.
Wat snap je niet van "huwelijksreis"?quote:
Wat is daar te zien?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Inu het volgende:
We gaan dit weekend naar LandmannalaugarZal ook wel wat mooie foto´s opleveren
Ja he, ik heb echt vreselijk veel foto's gemaakt bij Jokulsarlon want zoals Swetsenegger al zei, verandert het gletsjermeer, afhankelijk van de licht-inval voor je ogen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:37 schreef E.T. het volgende:
Vind de laatste bij Jokulsarlon erg mooiWat had je een mooi plekje gevonden met mooi uitzicht!
Daar zijn de gekleurde bergen en je hebt er ook hot springsquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is daar te zien?
Hieronder nog wat foto's van het schiereiland Snaefellsness
Basaltgrot
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het wemelde er van de meeuwen, overal waar je keek en een herrie dat ze maakten! Hier hebben we ook een walvis gespot. Zo maar.
En zeehonden bij Jokulsarlon:
[afbeelding]
Bizarre namen zijn het vaak ook he, ik vergeet ze al snel weer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:12 schreef Inu het volgende:
Daar zijn de gekleurde bergen en je hebt er ook hot springsWe gaan ook nog ergens anders heen, dat heeft een vriendin verzonnen, maar ik weet niet precies hoe dat heet
Om de naam Snaefellsness moet ik iedere keer grinneken, wanneer ik hem hardop uit spreek.quote:Snæfellsnes ga ik heen als mijn ouders hier zijn, die huren een auto
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Inu het volgende:
Mooi zeg
We gaan dit weekend naar LandmannalaugarZal ook wel wat mooie foto´s opleveren
Dáár heb ik ook overnachtquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Xennia het volgende:
In deze houten huisjes met prachtig uitzicht verbleven we 2 nachten:
[afbeelding]
Hier waande ik me ineens op de maan:
[afbeelding]
En deze is genomen toen we achter de waterval Seljalandsfoss (meen ik) langs liepen. Ik vind de kleuren prachtig:
[afbeelding]
Schattige huisjes he, ook van binnen. En dat grote hoofdgebouw heeft op de juiste plekken enorme ramen waardoor je naar de zons-ondergang boven de gletsjer kunt kijken. Het eten, zowel ontbijt als diner, was er ook erg goed en er was een biljart-tafel. Landbrot heette het daar geloof ik?quote:
We gaan niet zo ver als Askja, we hebben maar 1 dag dus we konden niet verder... Misschien later nog een keertjequote:Op zaterdag 15 september 2007 22:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Daar wil ik ooit nog heen, gecombineerd met de binnenlandroute langs de Askja![]()
Was de vorige keer net te ver van de route af helaas. Staat nog steeds hoog op m'n lijstje
akureyi.. de hoofdstad van het noorden..quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Akureyri was niet echt spannend. Hoewel het natuurlijk in IJsland het summum van beschaving is.. Restaurants met vlees op het menu ipv vis!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
akureyi.. de hoofdstad van het noorden..
*proest*
![]()
Gefixtquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:25 schreef paricos het volgende:
je pic 2 en 3 doen het nie
Ik zie er ook 3 maar gezien de teksten over vast zitten en hulpvaardige IJslanders, zouden er 5 moeten staanquote:
eerste ben ik 100% mee eens, maar het 2e..quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef OldJeller het volgende:
Mooi land en veel mooie vrouwen.
In Reykjavik was het erg goed te doen hoor, niet alleen in de clubs.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
eerste ben ik 100% mee eens, maar het 2e..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |