Daar vind je negers!quote:
Ik zie hem al aankomen: "Vrienden!" met big smile op zijn gezicht als een of andere religieuze fanaat met armen gespreid...quote:
generaliserend to the max, sterkte ermeequote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:47 schreef Koewam het volgende:
[....]
Ik wil echter meer échte negers leren kennen. Want dat zijn meestal heel goede, grappige en temperamentvolle mensen.
[....]
jezus zegquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef DemonRage het volgende:
@ TS: Wat is er mis met Nederlanders?
Jezus de palastijn bedoel je. ???quote:
Niks hoor, ik ga heel veel om met Nederlanders, en voel me daar prettig bij. Maar ik mis de... mja hoe omschrijf je dat...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef DemonRage het volgende:
@ TS: Wat is er mis met Nederlanders?
Ik denk dat je je wel vergist hoor. Negers hebben vaak een totaal ander karakter dan Nederlanders (cultureel gezienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:16 schreef Deetch het volgende:
[..]
generaliserend to the max, sterkte ermee
Zeg het dan meteen dat je genomen wilt worden door een stelletje groot geschapen negers.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:34 schreef Koewam het volgende:
[..]
Niks hoor, ik ga heel veel om met Nederlanders, en voel me daar prettig bij. Maar ik mis de... mja hoe omschrijf je dat...de x-factor die negers hebben
Sjies, ik wil gewoon negers/negerinnen ontmoeten man!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:46 schreef Misstique het volgende:
Je bent bezig een uitgebalanceerde vriendenkring op te bouwen?
Niet alle negers zijn als Quintus 'Soko Soko' Ristiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:47 schreef Koewam het volgende:
Want dat zijn meestal heel goede, grappige en temperamentvolle mensen.
Die hebben vanuit hun slavernijverleden geleerd om zich te schikken naar de blanke meesters toequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef flamoes het volgende:
Ehm wat mij altijd opvalt, negers worden vaak veel makkelijker geaccepteerd dan andere buitenlanders.. Zou dat komen omdat ze zich zo goed kunnen aanpassen? Denk het wel.. Heb persoonlijk ook nooit problemen met ze gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |