HOE triestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:58 schreef wonko het volgende:
Leg dan gewoon van die ijzeren staven in je auto...je weet toch..die dingen waar je boekenkasten enzo mee kan bouwen....met van die gleuvies....sla je veel harder mee en elke doe het zelver verkoopt die meuk...moeilijk aan te merken als wapen.
Die 6D is inderdaad wat te grootquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
Tegenwoordig heb ik gewoon mijn 5 cel maglite onder mijn stoel.
En waarom heb je dat bij je eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb er nooit problemen mee gehad, maar dat was meer omdat ik er ook altijd een sporttas bij had met handschoen en bal bij had.
Tegenwoordig heb ik gewoon mijn 5 cel maglite onder mijn stoel.
Yep...zie je maar weer hoe stomzinnig de wet is....af en toe.quote:
De boete daarop is ook uberziek.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb een tazer in mn dashboard kassie liggen.
ding is echt uber ziek. 80 euro in duitsland.
[afbeelding]
100.000 volt ofzo. gaat door leer heen etc. nog nooit hoeven te gebruiken. maar goed gek is t wel
Je wilt even onder de motorkap kijken in het donker? De rubberen grip is zodat ik geen koude klauwen krijgquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef j0rrit het volgende:
[..]
En waarom heb je dat bij je eigenlijk?
Jups.. is niet meer handzaam.quote:
Bijl.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:44 schreef Gurb het volgende:
Neem gewoon een steel van een bijl / schop oid. Je zegt gewoon dat je bij het tuincentrum een nieuwe hebt gekocht omdat de andere gebroken is
Wat doe je in dit topic... eigenlijk....?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef j0rrit het volgende:
[..]
En waarom heb je dat bij je eigenlijk?
Noodverweer, of gewoon in mijn geval als hulp om bij te lichten in geval van een eventueel mankement.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:22 schreef bleiblei het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waarom zou je zo een ding in de auto nodig hebben? Of ga je er per definitie vanuit dat je em ooit nodig zal hebben? Tis imho net zo misselijk als met een mes op zak gaan stappen of een pistool thuis hebben liggen. Het lokt alleen maar uit en je grijpt er sneller naar, ook al is het ook prima op een andere manier op te lossen.
Er vanuitgaande dat de TS de honkbalknuppel in de OP niet wil gebruiken om zijn wielen bij te lichten of de bouten er vanaf wil draaien als ie een lekke band heeft kan je er eigenlijk vanuit gaan dat de bedoeling van het topic dat zgn. noodverweer is. Heel leuk. Maar daarom vroeg ik me dus af:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Noodverweer, of gewoon in mijn geval als hulp om bij te lichten in geval van een eventueel mankement.
(Bandje verwisselen en je raakt in het megadonker een wielbout/ -moer kwijt.
quote:Gaan jullie er per definitie vanuit dat je em ooit nodig zal hebben? Tis imho net zo misselijk als met een mes op zak gaan stappen of een pistool thuis hebben liggen. Het lokt alleen maar uit en je grijpt er sneller naar, ook al is het ook prima op een andere manier op te lossen.
Daarom staat er ook in mijn geval een 5 cel maglite.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat de TS de honkbalknuppel in de OP niet wil gebruiken om zijn wielen bij te lichten of de bouten er vanaf wil draaien als ie een lekke band heeft kan je er eigenlijk vanuit gaan dat de bedoeling van het topic dat zgn. noodverweer is. Heel leuk. Maar daarom vroeg ik me dus af:
[..]
Jij snapt ook wel dat ik het even niet had over de mensen die dergelijke spullen in hun auto hebben liggen om er mee te doen waar ze voor bedoeld zijn. En eigenlijk vraag ik me wel degelijk af waarom mensen het nodig vinden om een wapen in hun auto te hebben. Gaan die lui ook stappen met een mes en hebben ze een gun onder hun hoofdkussen liggen? Ik vind het een beetje Amerikaans om zo te bezig te zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daarom staat er ook in mijn geval een 5 cel maglite.
Waarom TS een hnkbal knuppel in zijn auto heeft liggen... Mag hij helemaal zelf weten.
Misschien kun je jezelf ook afvragen of je het wel wilt weten wat hij ermee gaat doen?
Omdat pistolen, revolvers, geweren, knuppels en steekwapens gewoon gaaf zijn. Het is niet nodig het is gewoon mooi.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij snapt ook wel dat ik het even niet had over de mensen die dergelijke spullen in hun auto hebben liggen om er mee te doen waar ze voor bedoeld zijn. En eigenlijk vraag ik me wel degelijk af waarom mensen het nodig vinden om een wapen in hun auto te hebben. Gaan die lui ook stappen met een mes en hebben ze een gun onder hun hoofdkussen liggen? Ik vind het een beetje Amerikaans om zo te bezig te zijn.
Idd. Ik heb altijd een mes bij me. Niet omdat ik iemand neer wil steken of dat mes überhaubt ga gebruiken om mensen te verminken, maar omdat ik altijd in een situatie kan komen waar een Argentijnse drugsbaron mij opsluit in een duistere kelder. Dit is ook de reden dat ik altijd een paar tie-rips en een rol ducktape bij me heb.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Omdat pistolen, revolvers, geweren, knuppels en steekwapens gewoon gaaf zijn. Het is niet nodig het is gewoon mooi.
Beetje bekrompen om te denken dat mensen die wapens hebben ze ook automatisch gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef PeuRac het volgende:
Een flinke MagLite werkt net zo effectie en is niet als wapen aan te duiden![]()
De mijne heb ik gelukkig alleen nog maar als lamp hoeven te gebruiken.
Ik heb em wel eens gebruikt in een vriendschappelijk gevecht. Ga voor de plekken waar weinig spieren zitten. Ik heb zelf een maglite tegen mijn knie gehad, geen prettig gezichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef PeuRac het volgende:
Een flinke MagLite werkt net zo effectie en is niet als wapen aan te duiden![]()
De mijne heb ik gelukkig alleen nog maar als lamp hoeven te gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Omdat pistolen, revolvers, geweren, knuppels en steekwapens gewoon gaaf zijn. Het is niet nodig het is gewoon mooi.
Beetje bekrompen om te denken dat mensen die wapens hebben ze ook automatisch gebruiken.
Jouw bekrompen wereldbeeld.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]. Beetje naief om te denken dat mensen met wapens ze nooit zullen gebruiken.
Of denk je dat in de USA de agenten met getrokken pistool mensen uit hun auto halen als mensen te hard gereden hebben omdat mensen met wapens die dingen nooit gebruiken? En een honkbalknuppel of mes in je auto leggen omdat je em zo mooi vindt slaat totaal nergens op.
Uhuh...quote:
Ik kan je met gemak tegenspreken. Wapens zijn mooi en dat heeft niets met kleine piem0ls te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Uhuh...
Wapens in je auto hebben is gewoon dikke onzin en kleine piemel compensatie.
Tis nergens voor nodig. En er is hier niemand die me tegen kan spreken. Of jij wel?.
En dus leg je ze in je auto.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kan je met gemak tegenspreken. Wapens zijn mooi en dat heeft niets met kleine piem0ls te maken.
Ik heb een prachtige eikenhouten kast in mijn kofferbak liggen, want die vind ik echt prachtigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dus leg je ze in je auto.
Want ja, Rembrandts zijn ook mooi, dus die heb ik ook altijd 1 in mijn handschoenenvakje
In Polen vinden ze de paus koel en die hebben ze ook in de auto. Ik vind mijn muziek cd's mooi, die liggen in de auto. Mijn maglite is mooi ende praktisch dus die ligt ook in de auto.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dus leg je ze in je auto.
Want ja, Rembrandts zijn ook mooi, dus die heb ik ook altijd 1 in mijn handschoenenvakje
Even los van de maglite, het ging me om wapens. Voorwerpen die ook als wapen bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
In Polen vinden ze de paus koel en die hebben ze ook in de auto. Ik vind mijn muziek cd's mooi, die liggen in de auto. Mijn maglite is mooi ende praktisch dus die ligt ook in de auto.
Pimp my ride... TV is mooi in huiskamer. TV ook mooi in auto. Mes mooi in huiskamer. Mes ook mooi in auto. Appels schillen enzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even los van de maglite, het ging me om wapens. Voorwerpen die ook als wapen bedoeld zijn.
Dat je thuis je muur vol samuraizwaarden hangt snap ik, maar een dolk onder je passagiersstoel verstoppen doe je echt niet omdat je het mooi vindt
Ik wilde eigenlijk mijn jachtmes aan de zonneklep bevestigen omdat dat er wel koel uitzagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even los van de maglite, het ging me om wapens. Voorwerpen die ook als wapen bedoeld zijn.
Dat je thuis je muur vol samuraizwaarden hangt snap ik, maar een dolk onder je passagiersstoel verstoppen doe je echt niet omdat je het mooi vindt
Leg je je TV ook onder je bank?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Pimp my ride... TV is mooi in huiskamer. TV ook mooi in auto. Mes mooi in huiskamer. Mes ook mooi in auto. Appels schillen enzo.
Ik heb geen bank.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leg je je TV ook onder je bank?
Knap
niet zo dom doen dat past niet. als het zou passen en werken zat het in de autoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leg je je TV ook onder je bank?
Knap
ohja, ik doe domquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
niet zo dom doen dat past niet. als het zou passen en werken zat het in de auto
Doet me denken aan de Erebuni Samurai of Katana kit...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Pimp my ride... TV is mooi in huiskamer. TV ook mooi in auto. Mes mooi in huiskamer. Mes ook mooi in auto. Appels schillen enzo.
Samurai zijn mietjes, ninja's zijn echt kickass. Ninja's hakken samurai zo in kleine stukjes. Alleen piraten zijn toffer dan ninja's.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Erebuni Samurai of Katana kit...
Pfff een ninja hakt een coiboi zo in elkaar.quote:
Ja, alleen ben ik er nogsteeds niet zeker van wie zou winnen, mochten ze elkaars paden kruizen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Samurai zijn mietjes, ninja's zijn echt kickass. Ninja's hakken samurai zo in kleine stukjes. Alleen piraten zijn toffer dan ninja's.
Ik denk piraten, maar het ligt er wel aan waar het gevecht plaats heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik er nogsteeds niet zeker van wie zou winnen, mochten ze elkaars paden kruizen.
Tijdens een verkeerscontrole met preventie fouilleeractie, of wanneer je verdacht bent van een misdrijf mag het wel hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
ach naja.
politie mag toch niet in je dashboardkassie kijken
moet je eerst naar het bureau
maar dan ligt ie allang in de bossies
Jups... dat is een hele mooie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:48 schreef Richie_Rich het volgende:
Je kunt beter een sporttas met 6 honkbalknuppels hebben, dan kun je met droge ogen beweren dat je honkbaltrainer bent.
Kleine misvatting, ken je dat preventief fouilleren verhaal nog ???? Ze kunnen je complete auto binnenstebuiten keren als ze dat willen, midden op straat, any time, any place, anywherequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
ach naja.
politie mag toch niet in je dashboardkassie kijken
moet je eerst naar het bureau
maar dan ligt ie allang in de bossies
zo'n externe gele stuurslot is ook aardig hardquote:Op zondag 25 februari 2007 11:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Wat moet je toch allemaal met dat "wapentuig" aan boord
Verkeerde vrienden ofzo
Ik zie totaal het nut er niet van in om zo'n hamer/knuppel/balk/stang in de auto te willen hebben!![]()
Nouw, het lijkt hier wel alsof heel Fok woont in de Getto's van LAquote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef SRD_Don het volgende:
[..]
zo'n externe gele stuurslot is ook aardig hard
ehmm.. niet iedereen woont in een droombuurt
Tja, en daar sta je dan met je stuurslot/knuppel/maglite/pijp/hamersteel oid...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef SRD_Don het volgende:
[..]
zo'n externe gele stuurslot is ook aardig hard
ehmm.. niet iedereen woont in een droombuurt
quote:Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef MaartenGrendel het volgende:
Het is mij werkelijk een raadsel waar al die fabeltjes over sleutelhangers en dergelijke vandaan komen, want in de praktijk is IEDER VOORWERP, dus ook de speelgoedknuppel, de Maglite of het stuurslot, als wapen aan te merken wanneer de politie denkt dat je het voorwerp ook daadwerkelijk als wapen zou kunnen/willen gebruiken.
Dan wordt het namelijk een zogenaamd 'categorie IV' wapen.
WWM Art.2 Cat. IV punt 7
[..]
Die is echt kick-ass weggewerkt. Die zal oom Agent niet opmerken als ie door je raampje om je papieren vraagtquote:Op maandag 26 februari 2007 13:02 schreef Kadesh het volgende:
Ik heb hem zo in de auto hangen, lekker binnen hand bereik.
[afbeelding]
Ik wil graag een Gatling Gun op mijn dak monteren, vind 'm zo mooi...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn jachtmes aan de zonneklep bevestigen omdat dat er wel koel uitzag
En even naar het raampje van de bijrijder looptquote:Op maandag 26 februari 2007 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Die is echt kick-ass weggewerkt. Die zal oom Agent niet opmerken als ie door je raampje om je papieren vraagt![]()
![]()
Er rijden nogal wat zieke gasten rond.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
Alleen t.r.i.e.s.t.e. figuren hebben wapens nodig, en komen in situatie's terecht waarbij dat interessant zou kunnen zijn![]()
Tja, en nu word je met knuppel en al de vluchtstrook op gedrukt, echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Er rijden nogal wat zieke gasten rond.
Ben al twee keer bijna van de weg gedrukt. Een keer omdat iemand met 'snelle' auto vond dat ik met 120 nog niet snel genoeg een vrachtauto inhaalde waar 100 de max. snelheid was.
Die komt dan naast je rijden en drukt je zo de vluchtstrook op.
Of iemand anders die met 80 direct de linkerbaan op komt en je daarna kwaad de vangrail probeerd in te drukken omdat je te dicht op zijn bumper zat (ja hoe kan dat nou)
Het zal zo iemand maar eens lukken om je staande te houden, dan is het handig als je je kunt verdedigen.
Er rijden teveel lui met een kort lontje over de weg.
XM-214, ik heb niet zo'n grote autoquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:58 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Ik wil graag een Gatling Gun op mijn dak monteren, vind 'm zo mooi...![]()
Ik kom een boel lijers tegen, maar tot nu toe heeft nog niemand mij van de weg proberen te drukken. Doen ze dat op de lafbekken manier om alleen te dreigen of tikken ze je auto aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Er rijden nogal wat zieke gasten rond.
ideaal als je een aanrijding krijgtquote:Op maandag 26 februari 2007 13:02 schreef Kadesh het volgende:
Ik heb hem zo in de auto hangen, lekker binnen hand bereik.
[afbeelding]
Totdat je er mee staat te zwaaien en iemand dat aangeeft bij de politie. De term 'redelijkerwijs' en de mogelijkheid om op basis van de omstandigheden ieder willekeurig voorwerp als wapen aan te kunnen merken, maken dit een heel erg breed interpreteerbaar wetsartikel.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen
dat kunnen ze nooit gebruiken voor het stuurslot, het meest belangrijke doel is nog altijd de slotfunctie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |