Heb er meer dan 2 jaar gewerktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:22 schreef Mark_V het volgende:
winsemius
ooit word ik daar nog een keer minister![]()
![]()
![]()
Ik heb het VROM-trainee programma gedaan, (nu hebben ze alleen nog het rijkstrainee programma). Daar op verschillende onderdelen gewerkt, maar uiteindelijk me met de NEa beziggehouden. Vandaaruit overgestapt naar Capgemini.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Mark_V het volgende:
Waarom ben je er weggegaan? En als wat heb je er gewerkt?
Krijg ik punten als ik die goed gokquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Mark_V het volgende:
Waarom ben je er weggegaan? En als wat heb je er gewerkt?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:33 schreef Grim. het volgende:
[..]
Krijg ik punten als ik die goed gok![]()
Mijn F5 is ook veels te langzaamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik was je voor met het antwoord
![]()
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef Mark_V het volgende:
Waar kennen we de Altria groep ook alweer van...
Oh naar mijn weten is er al sinds eeuwen dat rijkstraineeship, hebben we het dan over 1980 ofzo
Bij Sesamstraat heb ik geleerd dat je moet delenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:49 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb allemaal geschiedenisvragen gemistwist ze stuk voor stuk...
Had al 20 punten kunnen hebben![]()
![]()
![]()
Ja het was gezellig gisteravond / nachtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:49 schreef SaskiaR het volgende:
![]()
![]()
Je hebt al te veel punten....hebbert!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:49 schreef SaskiaR het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad, de nieuwe naam van phillip morris, die hebben hun naam maar veranderd vanwege hun kutimagoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenaars van onder andere Marlboro, Milka en Kraft.
Alaric is a friend of minequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ja het was gezellig gisteravond / nacht
Had overigens al zo'n vermoeden dat als jij er geweest was, die vraag over de Visigoten meteen beantwoord zou zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |