Bij Sesamstraat heb ik geleerd dat je moet delenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:49 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb allemaal geschiedenisvragen gemistwist ze stuk voor stuk...
Had al 20 punten kunnen hebben![]()
![]()
![]()
Ja het was gezellig gisteravond / nachtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:49 schreef SaskiaR het volgende:
![]()
![]()
Je hebt al te veel punten....hebbert!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:49 schreef SaskiaR het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad, de nieuwe naam van phillip morris, die hebben hun naam maar veranderd vanwege hun kutimagoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenaars van onder andere Marlboro, Milka en Kraft.
Alaric is a friend of minequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ja het was gezellig gisteravond / nacht
Had overigens al zo'n vermoeden dat als jij er geweest was, die vraag over de Visigoten meteen beantwoord zou zijn
quote:
Mond dicht, laten we het over dat antwoord maar niet meer hebbenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
En Alarik uiteindelijk ook, na een omwegje via Clovis![]()
[..]
![]()
40 + 1800 =quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
Hij was 40 toen ie Rome binnenviel... mannen van 40 kunnen heel aantrekkelijk zijn
Kwarteeuw geleden nog wel hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef SaskiaR het volgende:
ja, dat soort man wordt tegenwoordig helaas niet meer gemaakt
Nee gelukkig niet, dan was je meteen verkracht en vermoordquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben ze nog niet tegengekomen
Nieuwe vraag???
Achja, Yuri met z'n Atilla de Visigoot zat er ook niet dichtbijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mond dicht, laten we het over dat antwoord maar niet meer hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch niet lang plezier van 'em gehad dan, volgensmij ging hij hetzelfde jaar nog doodquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
Hij was 40 toen ie Rome binnenviel... mannen van 40 kunnen heel aantrekkelijk zijn
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef SaskiaR het volgende:
Nieuwe vraag???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |