eerst maar s ff n degelijk progje zoeken om dat stream cappen mee te kunnen bewerkstelligen. verder moet ik ook nog een manier vinden om te bewerkstelligen dat die streams niet meer zo lopen te buffelen de hele tijdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:49 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
aah zo werkt dat. dus als ik hier ook s wat spannende dingen ga cappen en hier steeds n linkje neergooi gaat het ook vrij rap neem ik aan. moet ik dat maar s gaan doen
Dan kunnen ze toch op een of andere manier contact met de buitenwereld hebben.... Mmmmmmquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:49 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want meteen nadat Huub Word (?) had gesloten pakte Sylvia de telefoon om het op een andere manier te proberen.
Zo kwam het iig op mij over.
fileho.com werkt goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ik load wel up. maar vind het ook klote om te downloaden vanaf die site.
Als iemand een beter alternatief heeft, dan houd ik me aanbevolen.
En Huub mopperde nog wat over dat er nooit eens iemand was die een beslissing kon nemen, en dat het van hem niet meer hoefde.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:49 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want meteen nadat Huub Word (?) had gesloten pakte Sylvia de telefoon om het op een andere manier te proberen.
Zo kwam het iig op mij over.
Wel eens gedaan, de combi van blow en drank?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Huub mopperde nog wat over dat er nooit eens iemand was die een beslissing kon nemen, en dat het van hem niet meer hoefde.
Syl wilde nog wel (een joint?) en pakte de telefoon. En hup, geluid en beeld weg....
Ok, tipje van de sluier.quote:
Het is allemaal zo voorspelbaar, de siego kruipt straks weer hijgend tegen haar aan en ze laat zich weer volpompen door dit stuk ongedierte.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:51 schreef Lieve het volgende:
Amoebe is brainless weer aan het belonen voor zijn eerlijke respectvolle vrouwvriendelijke gedrag?
Dit zal ze niet doen voor Eric? Is meer iets voor iemand die haar op haar tieten heeft aangesproken vanavond.
Ja Sylvia wilde WEL - geen joint maar verder praten met 'achter'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Huub mopperde nog wat over dat er nooit eens iemand was die een beslissing kon nemen, en dat het van hem niet meer hoefde.
Syl wilde nog wel (een joint?) en pakte de telefoon. En hup, geluid en beeld weg....
aha!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, tipje van de sluier.
Breek in in de router van amx en leg een vaste route naar jouw IP![]()
En zo klopt de TT toch weerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:59 schreef agter het volgende:
nou's brian helemaal alleen in zn uppie
Slaap lekker en niet meer schelden in je slaap he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:59 schreef Lieve het volgende:
Welterusten... ( ik heb geen zin in natasia...) Morgen gauw kijken naar het filmpje ( de vele filmpjes) van vanavond?![]()
Klopt de TT toch weerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:00 schreef stoppelbaard het volgende:
Brian staat voor de kat zijn kut te draaien..........
ahh inbrekenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, tipje van de sluier.
Breek in in de router van amx en leg een vaste route naar jouw IP![]()
Slaap lekker en bedankt voor het uploaden!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:01 schreef agter het volgende:
Slaap lekker allemaal!!
Ik ga slapie doen!
En toch denk ik dat ze zich weer laat naaien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:00 schreef stoppelbaard het volgende:
Brian staat voor de kat zijn kut te draaien..........
slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:01 schreef agter het volgende:
Slaap lekker allemaal!!
Ik ga slapie doen!
Een wel en terustenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:01 schreef agter het volgende:
Slaap lekker allemaal!!
Ik ga slapie doen!
omdat ze toch wel met de red. aan het chatten zijn en dat mogen wij natuurlijk niet zienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:03 schreef stoppelbaard het volgende:
Waarom wordt er niet ingezoomd op het computerscherm nu?
Gewoon veel chatten en veel hier posten en je tikt zo met 10 vingers, Natasia tikt met 1 vinger...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:03 schreef Mika25 het volgende:
10 vingers blind typen, dat is mij nog nooit gelukt. Vraag me af waar iemand van de hotel school dat geleerd heeft
Dat was al langer bekend...Nena en huub hadden al eerder geblowdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen dus blowen van 'achter'.
Ik zet alles altijd in [DGK] Updates #2quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:06 schreef tajine het volgende:
staat het filmpje al op google hidio???
en hoe heb je het genoemd bvd
En dat isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet alles altijd in [DGK] Updates #2
Waarschijnlijk blowt "achter" ook gewoonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen dus blowen van 'achter'.
slaap lekker babbelaartjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Met 10 vingers blind typend, wens ik iedereen een goede nachtrust toe.
En nog altijd zinspeelt Huub op een keertje sex met Sylviaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het zo leuk hoe Huub en Sylvia met elkaar omgaan, ik kijk daar graag naar
[COS # 528] Waar brian in zijn eentje (door) draaitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet alles altijd in [DGK] Updates #2
Ik denk dat Huub echt van Sylvia houdt, ik weet niet of hij het echt meent. Zodra ze sex zouden hebben, zou het een andere relatie worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef My_ het volgende:
[..]
En nog altijd zinspeelt Huub op een keertje sex met Sylvia
Ik ben er nog steeds niet achter of hij dat nou meent, of dat hij gewoon altijd loopt te dollen.
Het zal ongetwijfeld zijn gedachten eens gepasseerd zijn...Maar of hij het ook écht wil?!
Zijn er ook Oscars voor de beste filmuploaders van het jaar? Ik nomineer hem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:13 schreef tajine het volgende:
ok geweldig bedankt hidio,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |