Dat was al langer bekend...Nena en huub hadden al eerder geblowdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen dus blowen van 'achter'.
Ik zet alles altijd in [DGK] Updates #2quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:06 schreef tajine het volgende:
staat het filmpje al op google hidio???
en hoe heb je het genoemd bvd
En dat isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet alles altijd in [DGK] Updates #2
Waarschijnlijk blowt "achter" ook gewoonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen dus blowen van 'achter'.
slaap lekker babbelaartjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Met 10 vingers blind typend, wens ik iedereen een goede nachtrust toe.
En nog altijd zinspeelt Huub op een keertje sex met Sylviaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het zo leuk hoe Huub en Sylvia met elkaar omgaan, ik kijk daar graag naar
[COS # 528] Waar brian in zijn eentje (door) draaitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet alles altijd in [DGK] Updates #2
Ik denk dat Huub echt van Sylvia houdt, ik weet niet of hij het echt meent. Zodra ze sex zouden hebben, zou het een andere relatie worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef My_ het volgende:
[..]
En nog altijd zinspeelt Huub op een keertje sex met Sylvia
Ik ben er nog steeds niet achter of hij dat nou meent, of dat hij gewoon altijd loopt te dollen.
Het zal ongetwijfeld zijn gedachten eens gepasseerd zijn...Maar of hij het ook écht wil?!
Zijn er ook Oscars voor de beste filmuploaders van het jaar? Ik nomineer hem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:13 schreef tajine het volgende:
ok geweldig bedankt hidio,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |