Zoals het er nu naar uitziet (qua programma), heeft PSV de beste papieren voor de landstitel, AZ de beste papieren voor de tweede plaats en wordt Ajax derde of vierde (ligt aan FCT-uit). Maar goed, in de voetballerij kan alles gebeuren, gelukkig maar!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:48 schreef fuckbuddy het volgende:
@Montana, vergeet je niet AZ-PSV?
Enne AZ is echt dit seizoen goed bezig, en speelt als een topclub.
Ik ben er zelfs van overtuigd dat AZ of 1e of 2e word.
Gelukkig wel, anders kan je beter meteen stoppen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven zeggen ze toch altijd![]()
Zo hebben we bijna elk jaar toch nog een schaalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:52 schreef SiemeN het volgende:
Wat zeuren jullie toch. Wíj hebben de Johan Cruijf Schaal..
Of Lindenbergh?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
eigenlijk he? Eigenlijk is het HtC's schuld...
Mwah, individuele fout, kan iedereen overkomen (hem eerder dan de rest maar goedquote:
De opstelling was zo laf nog niet, 2 aanvallers, 3 verdedigers en 5 middenvelders, dat Ajax zich volledig heeft laten overrompelen is niet de fout van HTCquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, individuele fout, kan iedereen overkomen (hem eerder dan de rest maar goed).
Als ze vorige week niet zo laf waren begonnen hadden we daar vast 1 goal gemaakt ofzo..
Maar ok, die 2-0 was vorige week ook weer schofterig.
Je hebt het gewoon aan jezelf te wijten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef denthemen het volgende:
Nu besef ik pas hoe we vorige week genaaid zijn door die scheids en de grensrechter
Niet met KJH en Perez beginnen was zelfmoordquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
De opstelling was zo laf nog niet, 2 aanvallers, 3 verdedigers en 5 middenvelders, dat Ajax zich volledig heeft laten overrompelen is niet de fout van HTC
Klopt, snap ook niet waarom hij ineens het systeem omgooide? Maar goed, is allemaal achteraf gelul, in Duitsland had het ook 5-0 kunnen zijn, dan was gisteren helemaal een formaliteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon aan jezelf te wijten.
Met 3 verdedigers starten zoals ten Cate deed en het op de bank laten van Leonardo, Perez en Huntelaar......dan vraag je er gewoon om.
Vraag ik me ook af, kijk ik naar rechts zie ik 410 staan. "Erm, 30 minuten kunnen ze niet volhouden.." Toen zag ik pas dat er vechten beneden was..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Kon, maar als Roger geen gat in de lucht sprong bij de 1-1, had de 2-0 wellicht wel gevallen en was het ook allemaal anders gelopen. Maar goed, zoals ik al zei, dit is allemaal achteraf. We liggen nu uit de UEFA Cup, dus kunnen ons volledig richten op de eredivisie, er staan drie lastige uitwedstrijden op het programma.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren had het bij rust natuurlijk ook 1-3 moeten staan.
Iemand ging debiel verhaal halen en werd toen een paar rijen naar beneden gedonderd. Had er zelf voor gezorgd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
waar ging die "vechtpartij" op 410 eigenlijk over?
Ja zat ik ook aan te denken en reken maar dat ze hebben gelachen om de spandoeken die verkeerd hingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
Correct.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie was die actie nou? Alleen 409 zat een half uur, op 410 stond nog van alles. Of is 409 ondertussen 410 geworden? Het had wat treurigs op een half uur. Die Duitsers zullen gelachen hebben om dat kleine groepje dat ineens wat ging doen...
Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Zouden er al AZ-supporters zijn, die creatief en ludiek zijn ingesprongen op de actualiteit?
Waardeloos publiek dat az publiek. Als wij door waren gegaan en hun niet, hadden die 16.000 man tegen Celta in de Arena gezeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze begonnen gister ''helemaal niets in Amsterdam'' te zingen, paar seconden later viel de 0-1, en stil waren ze..![]()
Uiteindelijk dus wel gewonnen verder, maar het was wel een grappig moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |