de Zeeuw zoals je hebt kunnen zien...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie is hun beste aanvallende middenvelder dan?
Mendes .. hij is niet alleen verdedigend sterk maar ook aanvallend er altijd bij betrokken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie is hun beste aanvallende middenvelder dan?
Die halen we volgend seizoen naar de Arenaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
de Zeeuw zoals je hebt kunnen zien...![]()
Hij is meer de controleur volgens mij hoor. Maar i.i.g. goed dat hij er niet bij is aangezien hij tegen ons ook de beste AZ-er was.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mendes .. hij is niet alleen verdedigend sterk maar ook aanvallend er altijd bij betrokken.
Word geruild tegen KJH hoorde ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die halen we volgend seizoen naar de Arena![]()
Hahahaha van zijn levensdagen nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Word geruild tegen KJH hoorde ik![]()
Nee, met Olaf Lindenbergh.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Word geruild tegen KJH hoorde ik![]()
1-0 voor jou,quote:
Vlaar die zal wel balen dat ie voor Feyenoord heeft gekozen. Ben je zo'n belofte verga je in dat drijfzand wat Feyenoord heet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
1-0 voor jou,![]()
En Timmer en Vlaar komen ook terug..![]()
Koop 'm maar voor een aantal miljoen, krijgt GAE ook nog geld.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die halen we volgend seizoen naar de Arena![]()
Vlaar is een sukkel, die dacht wel even ome Louis een poepie te laten ruiken. Zijn zaakwaarnemer heeft hem net ff dat duwtje gegeven die hij niet nodig had.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vlaar die zal wel balen dat ie voor Feyenoord heeft gekozen. Ben je zo'n belofte verga je in dat drijfzand wat Feyenoord heet.
Jij hoopt op 2-2, net als destijds bij Ajax - Feyenoord. Wordt het weer een salonremise tegen FCG?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
Nette pot gisteren alleen weer kinderlijk hoe de 1-1 weggegeven werd.....
Zondag kan een leuke wedstrijd worden, ik denk 2-2
Wat is die Roger trouwens een geweldenaar allemachtig
Nee ik denk 2-2 begrijpend lezen valt nog steeds niet mee, weer laat geworden gisteren zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hoopt op 2-2, net als destijds bij Ajax - Feyenoord. Wordt het weer een salonremise tegen FCG?
Rogerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
Wat is die Roger trouwens een geweldenaar allemachtig
Ajax is nog altijd een maatje groter dan AZ, daarbij presteren de Alkmaarders nooit in wedstrijden tegen de traditionele Top 3 en dus is het heel makkelijk: Ajax wint bij AZ. Maar goed, ik kan me voorstellen dat jij als PSV'er liever een gelijkspelletje ziet, anders lopen we drie punten in!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee ik denk 2-2 begrijpend lezen valt nog steeds niet mee, weer laat geworden gisteren zeker?
Zaterdag 3-0 in Eindhoven....
18/9/2005 AZ Ajax 4-2quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is nog altijd een maatje groter dan AZ, daarbij presteren de Alkmaarders nooit in wedstrijden tegen de traditionele Top 3 en dus is het heel makkelijk: Ajax wint bij AZ.
Afgelopen Dinsdag exact hetzelfde bij ons...quote:Was juist vroeg terug gisteren, net als vorige week in Bremen nam de politie alles veel te serieus. Verschrikkelijk veel blauw in het centrum, niet echt grappig!
Dat ben ik niet met je eens. De scheids was prima.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef Ordinair het volgende:
Jezus, jammer dat die 1-1 viel.. En over die scheidsrechter maar te zwijgen. Het had gewoon 6-1 kunnen worden als die scheids normaal had gefloten!
En AJAX speelde lekker, zo moeten ze ook tegen AZ spelen!
Prima was anders, maar wie die gast die 6-1 dan vandaan haalt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. De scheids was prima.
En recentelijker:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
18/9/2005 AZ Ajax 4-2
3/10/2004 AZ Ajax 0-0
28/3/2004 AZ Ajax 1-1
En maar zeiken dat het allemaal zoveel kost, al die politie bij voetbalwedstrijden, maar ze overdrijven zelf.quote:[..]
Afgelopen Dinsdag exact hetzelfde bij ons...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |