Hij sprong ook zo ontzettend hoog, het duurde een eeuwigheid voordat 'ie weer op de grond stond.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar we weten nu wel waar Roger goed in is
[afbeelding]
wat een lul...
Wat hij zegt!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk, dit waren nou Dappere Strijders
![]()
Ik ben echt trots op ze. En het is ook wel duidelijk dat we voortaan met Babel - Huntelaar - Sneijder - Perez moeten spelen. Niet aanpassen aan de tegenstander, gewoon lekker aanvallen.
Ja, je moet wat he.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Hahaha kom maar op met die gefrustreerde reacties. Ik stond iig te juichen toen Werder scoorde
ik zou eerder voor mijn eigen club juichen maar goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Hahaha kom maar op met die gefrustreerde reacties. Ik stond iig te juichen toen Werder scoorde
Heb je ook een eigen club, pannekoek?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Alsof wij de mening van een zwakzinnige ook maar enigsinds interessant vinden manquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Ben jij zwakzinnig?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je ook een eigen club, pannekoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |