Nee, een Duitser, Marcus Walz geloof ik (Walz Hardcore Cycles)quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef Geqxon het volgende:
Die bovenste custom was toch door een hollander gemaakt?
Vaak wel, maar ik vind American Chopper nog steeds het grappigstquote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef Hijacking het volgende:
kijken jullie trouwens ook naar al die motoren programma's @ discovery en die hotrod zaken![]()
Joa, schroefje in de gashandle, busje in cilinder, klaarquote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Is zoiets nou ook leverbaar met een typegoedkeuring voor snorfietsen?
jah die zijn allemaal vet maar het serieuse is ook wel mooi vind ik leer je nog es wat vanquote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vaak wel, maar ik vind American Chopper nog steeds het grappigst
De rest is zo serieus.
En biker build of bla bla is ook wel vet meestal.
Mijn woordenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
jah die zijn allemaal vet maar het serieuse is ook wel mooi vind ik leer je nog es wat van![]()
vrijdag was er ook zo'n programma op van 2 beunbhazen die een custom kever wouden gaan maken voor 7500 pond dat word volgens mij ook wel tof
Oja je had ook nog zo'n vet programma over zo'n kerel in india die auto's ombouwde zonder electrische tools en met berger plamuur maar die werden wel gruwlijk vet![]()
discovery![]()
Ze zijn bezig met 2 517's, maar die liggen in stukken, en ze zijn onderdelen aan het zoeken (worden specials) en de site waar de enige foto online op staat is half downquote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Hijacking het volgende:
zeker post es wat foto's van die zundaps
Schijnt van wel, wordt iig een 50cc motorfiets, dus snelwegsnelheden moet ie sowieso halenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef Hijacking het volgende:
daar hou ik je aankomt er een leuke setup onder ?
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:22 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ome pallo is onderuit gegaan.
Kan ik geloven jaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb zelf niks, van mn TZR zijn alleen de kuipen naar de gallemiesus, maar ik ben all-risk verzekert dus ik zit er niet zo mee
Ik zit er alleen mee dat hij er nu niet uit ziet.
ramptoeristquote:
Gelijk een goeie rede om hem te strippen naar een naked. Verder is het overigens een zijquote:Op zondag 25 februari 2007 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb zelf niks, van mn TZR zijn alleen de kuipen naar de gallemiesus, maar ik ben all-risk verzekert dus ik zit er niet zo mee
Ik zit er alleen mee dat hij er nu niet uit ziet.
Kut, ik zat al te fappen op de gedachte dat je haar naakt ging strippenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Je piept wel anders als je op een brommer rondrijdt van bijna 3000 euro, no1
Naked maak ik haar niet, ik laat 'r gewoon mooi fixen![]()
Ga maar eens op een brommer van rond de 3000 pleuro's rijden inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef no1uknow het volgende:
Allrisk is voor n00bs
Op je plaat gaan is voor homo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |