Toevallig, ik heb net wat sproeiers gehaaldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jeuh oliepompafdekplaatje van Conti, stuk of 20 sproeiers + een spiegel binnen gekregen.![]()
Mwa, het zit best lekker enzo, maar dat schuimrubber van de buddyseat zakt tot aan het harde plastic toe helemaal in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja die houding op een Tomos lijkt me ook niet echt fijn.
Ik heb ook wel eens aan een stuk 120km gereden ofzo, was wel een beetje lam van het zitten maar ging best.![]()
Scooters mogen niet komenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:16 schreef Sjibble het volgende:
misschien, ooit een keer naar een meetals ik mn scooter heb.
Ben binnenkort jarig, al 10 dagen ofzo, dan zo snel mogelijk certi halen
Malaguti Phantom F12 (cento)![]()
![]()
![]()
Of als we haar mogen gebruiken als neukvlees.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:50 schreef no1uknow het volgende:
BTW, Saaw, jij mag pas op de meet komen als dit weer een (soort van) slowchat mag zijn.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of als we haar mogen gebruiken als neukvlees.
Ik had de routeplanner op de Tomos stand gezet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is dat de tijd met je ma's scootmobiel?
Ah dan is die bijna 19 uur wel logisch jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had de routeplanner op de Tomos stand gezet.
Nee hoor, ontgrensde TZR heeft sproer 90 ongeveer.. dus ja..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik 102.
Maar is 100 niet een beetje aan de grote kant voor alleen een andere auspuff? Welke heb je nu? SPR2 ofzo?
Thanks!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:14 schreef mstr het volgende:
Misschien dat hij hier op staat?
http://www.motorbandenmarkt.nl/start.html
Even maten invoeren enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |