Hoe voorkomen ze dat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef koppiesoep het volgende:
Volgens mij mogen de bewoners helemaal niet op de Fok site komen
ALS ik er ben, ben jij er ook altijdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:05 schreef APK het volgende:
Vaag topic.![]()
Verder heb ik de indruk dat een aantal mensen té lang naar de streams kijkt en in de COS rondhangt.
Die 30 à 40 posters daar denken dat ze de mening van de kijkers verwoorden.![]()
![]()
Dat is nou juist het ergste: zijn vader en moeder zijn doogewone witmannen die jaren geleden naar de Antillen zijn verhuisd. Niks Antilliaans bloed, noppes nul. Beetje Pools bloed dankzij de voorouders van zijn vader, maar geen druppel Antiliaans bloed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef Canisfire het volgende:
Sylvia schijnt mee te lezen zullen we der eens even wat gezelige tips geven?
vertel Brian eens dat hij normaal mag praten , Antiliaans bloed maakt van hem nog geen neger daarom geen woorden als Dushi en weet ik wat nog meer.
Nou is dat met veel Antillianen het geval hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
die jaren geleden naar de Antillen zijn verhuisd.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou is dat met veel Antillianen het geval hoor.
Ik vind het een goed plan lieve maar sylvia kennende die is niet rancuneus genoeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:28 schreef Lieve het volgende:
Jij kunt laten ZIEN hoe je zonder ophouden iemand terugbetaald. Ga er niet steeds van uit dat het leven dat wel doet, want dat geloof ik meteen, maar dit programma loopt niet levenslang en ik wil het graag in het programma terug zien!
Geef Natasja geen seconde de kans te genieten. Neem de tegenpartij.
Niet roken in huis? HET IS JOUW HUIS! Rook als je dat wil en waar je wil in jouw huis!
Geen vieze keuken? Trek jij je de wensen van die lieve Natasia zo aan?Maak alles vuil en laat alsjeblieft Al je rommel slingeren ( behalve je contactpunten en belangrijke dingen. Graaf een gat in de tuin desnoods! )
Vergeet niet dat Brian nooit te vertrouwen is! Nooit! Het is namelijk een ECHTE crimineel. Ook in de 'buitenwereld' . talen.
DWZ geen carnaval voor jou? NIETS meer voor Natasia. Zeker geen verjaardag of leuk mensen op bezoek! Vergeet niet dat de achterban van de twee laveloos minderwaardigen ook volkomen idioot is.
Vergeet niet de rekening voor ontvangen onbeschofte acties meerdere malen royaal terug te betalen.
Kun je je pay back time alsjeblieft HEEL lang volhouden? Als in een neverending story?
Die vader en broer van Brian waren anders aardig donker.... leken geen witmannen... ze hadden in ieder geval geen powertitan-witman-hoofd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat is nou juist het ergste: zijn vader en moeder zijn doogewone witmannen die jaren geleden naar de Antillen zijn verhuisd. Niks Antilliaans bloed, noppes nul. Beetje Pools bloed dankzij de voorouders van zijn vader, maar geen druppel Antiliaans bloed.
Dus Syl: daar kan je hem ook mooi op pakken, die nep - Anti Liaan
Wat ben jij een zure-intellecutueel zeg!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:05 schreef 2cv het volgende:
Overtuig alle anderen op te dondeen uit die domme kooi en donder zelf ook fijn op. Big Brother zuigt en de klonen zijn nog erger. Elke minuut dat het op TV komt staat voor mij gelijk aan een ontploffing van een kerncentrale qua vervuiling. Hoe sneller dat programma opgedoekt is, hoe sneller alle aandacht er af is hoe sneller mijn frustratie weg is.
Optyfen dus.
Sterker nog; ik denk dat je erg veel moeite moet doen om 1 volbloed "oorspronkelijke" bewoner te vinden...quote:
Ja, zo kun je het ook bekijken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Sterker nog; ik denk dat je erg veel moeite moet doen om 1 volbloed "oorspronkelijke" bewoner te vinden...
Waarmee ik maar wil zeggen dat ik me afvraag of het uitmaakt als je ouders ernaartoe zijn verhuist. Sowieso hang accent natuurlijk niet samen met huidkleur. In Suri heb je ook boeroes die blank zijn en met het bij ons zo bekende Surinaamse accent praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |