Ik ben zo gek als een deurquote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:40 schreef IJsmuts het volgende:
damn baus, wat een mafketel ben je ook![]()
maar je had wel je rambohack aan, tering wat was je aan het sproeien
slaap lekker boefje, zie je vanmiddag nog wel on the battlefieldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 07:20 schreef Mr_Baus het volgende:
LOL!!! ik ben gek op bier! Check mijn avatar gek
Idd.. Ging een stukje over apen op Borneo en toen kwamen die maffe beesten in beeld, ik lag werkelijk dubbel.
Maakt niet uit dat je niet kan komen knallen, want ik ga nu ff een tukje doen. Later vandaag ga ik weer knallen!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:19 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen Ursel
Toch wel jammer het een ONZ verhaal bleek te zijn
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:26 schreef 3lmo het volgende:
Hehe, was vanmorgen (vannacht) nog in Hengelo
Twee dorpen verderop. Jullie rijen er vast langs als jullie naar Veldhoven gaan!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:59 schreef BattleLies het volgende:
Kom je voortaan ook op de zuipmeets.![]()
![]()
Waar woon je dan?
vast wel want de C4 was wss opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Suikermais het volgende:
Zo..dat ging weer lekker hier in Hengelo vannacht. 14 auto's in de fik !!
Mag toch hopen dat ze van mij C2 afblijven.
Je woont onder de A58quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:40 schreef EvilDucky het volgende:
Twee dorpen verderop. Jullie rijen er vast langs als jullie naar Veldhoven gaan!
Routenet.nlquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef EvilDucky het volgende:
Lees de reactie nog eens heel goed
misschien heeft ze wel op een heel slinkse manier haar dorpnaam in de tekst verwerkt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Routenet.nl
Prinsenbeek-Veldhoven --> A16-A58-A2![]()
Eerst koffie brengen, dan pas diep zinnige woordgrappenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef Incolumis het volgende:
misschien heeft ze wel op een heel slinkse manier haar dorpnaam in de tekst verwerkt?
Moet je ons eens horen als we drie uur geslapen hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef EvilDucky het volgende:
Hahahaha
Diepzinnige woordgrappen? Krijg het eens verzonnen na 3 uur slaap!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je ons eens horen als we drie uur geslapen hebben
Kopje cappuccino
Ik moest er anders onbedaarlijk hard om lachen!quote:
ik niet!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moest er anders onbedaarlijk hard om lachen!
quote:Drie zelfmoordcommando's waren in Pakistan op weg om een aanslag te plegen op een bijeenkomst van agenten, toen zij over een verkeersdrempel reden. De aanvaring tussen fiets en drempel veroorzaakte een schok, waardoor de explosieven vroegtijdig afgingen. Op het moment van de ontploffing waren de agenten ter nagedachtenis van een gesneuvelde collega bijeengekomen.
Een van de zelfmoordcommando's werd door de klap onthoofd en een tweede overleed in het ziekenhuis omdat zijn buik was opengereten. De andere man verloor zijn benen.
Kunnen we niet al onze drempels daarheen sturen??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
wie zegt dat verkeersdrempels altijd slecht zijn?
idd kan ik me tank ribbon en heli ribbon halenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:13 schreef IJsmuts het volgende:
kut karkand, begint me echt de keel uit te hangen![]()
zullen we de server eens een weekje op vliegmappen zetten? kijken hoe het gaat na weken succesvol IO en dan kan escape ff zn laatste badge halen![]()
Kunnen wel een paar vliegmappen doen vandaag als de rest het daarmee eens isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
idd kan ik me tank ribbon en heli ribbon halen![]()
Ik kan in dat van mij toch echt geen ja vindenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
Misterfox: wil je vliegmappen doen op BoF server??
[Admin BoF] Sumera: warom?
Misterfox: kan escape zijn laaste badge halen en sommige BoF spelers beginnen Karkand IO even ziek teworden
[Admin BoF] Sumera: hehe dan krijg je hetzelfde als afgelope flightnight
[Admin BoF] Sumera: dus je regelt het maar met jorrit
[Admin BoF] Sumera: als je zo graag lege servers wilt
===========================
BugWorks: maakt mij allemaal niks uit, zolang de server maar vol zit
=========================
escape_nl: ja is goed
=======================
dat zijn er al 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |