Ja hoor, je mag me best mee uit eten nemen in Breda..quote:
Maar dan moet je ook met hem trouwen hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef EvilDucky het volgende:
Ja hoor, je mag me best mee uit eten nemen in Breda..
Of Oosterhout, ben zo moeilijk niet.
Ze heeft al ja gezegd..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook met hem trouwen he
Noem eens wat sticks dan!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:04 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis ligt effe dubbel, muis is veel te traag om te reageren
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze heeft al ja gezegd..![]()
Als het maar niet op de 23e is.. dan heb ik al een bruiloft..
Sidewinderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef BugWorks het volgende:
Noem eens wat sticks dan!!![]()
Welke heb jij bevoorbeeld en wat vind je ervan?
Hoezo, sex als bedankje is toch voldoende?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook met hem trouwen he
Sex voor het huwelijk..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Hoezo, sex als bedankje is toch voldoende?
En een stuk goedkoper ook!
ik gebruik alleen het keyboard, geen stickquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Noem eens wat sticks dan!!![]()
Welke heb jij bevoorbeeld en wat vind je ervan?
Een doerak, dat is het!quote:
Ik onthou me verder van elk commentaar..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:01 schreef EvilDucky het volgende:
Niets gewend!
Of allemaal getrouwd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:01 schreef EvilDucky het volgende:
Niets gewend!
Nee maar goed ik ben dan ook katholiekquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee maar goed ik ben dan ook katholiek![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef Mr_Baus het volgende:
Band of Brothers nu op Net5 w00t!
me 2quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb hier de DVD serie liggen
Frank, de offiele, legale ..![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:32 schreef ursel het volgende:
Kheb hier de DVD serie liggen
Frank, de offiele, legale ..![]()
Tis zeker gaaf.. en je bent niet de enigste hoor..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb de VHS box![]()
![]()
Maar goed, ik heb altijd de vage eigenschap om, ondanks ik iets gaafs al op band/dvd heb, toch te gaan kijken als het op tv is. Heb ik ook met Rambo. Is een soort van ritueel![]()
Weet dat ze momenteel volop bezig zijn alles te verhuizen naar een nieuw datacenter..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef FJD het volgende:
Hier werkt de website wel maar de bereikbaarheid en snelheid v/d website laat idd te wensen over. Ik denk dat we in het voorjaar een nieuwe host krijgen. Dan neem ik voor mn eigen website ook een nieuwe host en dan laat ik bandoffokkers.nl gewoon linken naar ruimte op m'n nieuwe host.
Nu weet ik meteen waar ze elkaar hebben ontmoet in SL. De Kroegquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:05 schreef EvilDucky het volgende:
Oh das waar ook.. Ik heb ook weer drank ingeslagen.
Ga ook maar eens aan de zuip.
Heb je misschien ook nog wat sappige verhalen voor ons..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:46 schreef EvilDucky het volgende:
Hahaha, nee nog niet eens.
Ik heb hem als een echte cavewoman..
Ach nee, laat ik daar maar niet over uitwijden.
Brabo???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag me best mee uit eten nemen in Breda..
Of Oosterhout, ben zo moeilijk niet.
quote:
Eurosport -> Poker European Tour met een zonder Nederlanderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef FJD het volgende:
Eurosport -> Poker European Tour met een Nederlander
Ik ook, is naar mijn mening een erg goede en indrukwekkende serie!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb de VHS box![]()
![]()
Maar goed, ik heb altijd de vage eigenschap om, ondanks ik iets gaafs al op band/dvd heb, toch te gaan kijken als het op tv is. Heb ik ook met Rambo. Is een soort van ritueel![]()
lolquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:43 schreef Mr_Baus het volgende:
We gingen ze net nog even opjagen op een andere server
http://bf2s.com/player/82464947/
http://bf2s.com/player/76484974/
Kleuters hebben me klaarwakker gemaakt..
Opjagen is ook mislukt, ze waren weer weg voor we wat konden zeggen. Maar ik geef hoop nog niet op, morgen euh vandaag zal ik ze weer gaan trackenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:43 schreef Mr_Baus het volgende:
We gingen ze net nog even opjagen op een andere server
http://bf2s.com/player/82464947/
http://bf2s.com/player/76484974/
Kleuters hebben me klaarwakker gemaakt..
Kom je voortaan ook op de zuipmeets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |