Mijn schuld. Ik wilde je adminrechten geven en toen ging de server protesteren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef Silver_Shark het volgende:
Kan je Bf2cc niet rebooten misschien helpt dat
ik heb een virus in de server gestopt bij PSquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Mijn schuld. Ik wilde je adminrechten geven en toen ging de server protesteren.
Anyway er wordt aan gewerktSumera doet een poging om het handmatig op te lossen en PS is dankzij Baus al op de hoogte gesteld.
Hmmm ferdi k denk dat we hem voortaan moeten bannen op de serverquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:26 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb een virus in de server gestopt bij PS![]()
Sumera is even bezig om hem uit de loop te krijgen..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:34 schreef RudyCarell het volgende:
Klopt het dat de server op Sharqi staat? Zonder Punkbuster? En UNRANKED? WTF!!!!
http://www.bandoffokkers.nl/servercheck/index.php
Rustig, denk aan je hart!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:34 schreef RudyCarell het volgende:
Klopt het dat de server op Sharqi staat? Zonder Punkbuster? En UNRANKED? WTF!!!!
http://www.bandoffokkers.nl/servercheck/index.php
K zag last punisher2 inloggen en dacht gelijk : wtf wie is datquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Rustig, denk aan je hart!
Er wordt aan gewerkt en Sumera heeft het net aan de gang gekregen. Daarvoor heeft hij overigens even ingelogd op een test-admin account dat ik samen met Static had gemaakt: Punisher2. Dat dat ook meteen duidelijk is
Was dit een unranked server?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:36 schreef Silver_Shark het volgende:
[afbeelding]
Onder de carrier met een boot
[afbeelding]
Wheelie met een Boot
Britney Spears draait doorquote:Band of Fok!kers - 24/7 Infantry Only Ka...
IP: 84.244.162.88 : 16567
map: Strike At Karkand game (version): battlefield2 (1.1.2965-797.0)
punkbuster: no
passworded: no
maxplayers: 32
players: 2
gametype: gpm_cq
mod: bf2
round time: 0
ranked: unranked server
ticket ratio: 100
number of rounds: 99
ping from webserver: 62 ms
average ping: 307 msLAG !!
was een stunt serverquote:
Kut ambtenaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef escape_nl het volgende:
Hoop vanmiddag hier de tent dicht te gooien om 1 uur en dan nar huis om te knallen, krijg een beetje het bf2 gevoel terug denk ik
quote:
Wilde het net postenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Server draait weer! Mét Punkbuster en Ranked!
Booniehatje af voor Sumera!
lijkt eerder op een Michael Jackson dansjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:53 schreef IJsmuts het volgende:
jah hoor, er zit gewoon een schitterende ninja move in BF2, als wanneer een ninja klaar i smet vechten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik sta ook 2x in een sigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
Sig Ursel: Ferdi zegt: Ursel is geen mod maar wel belangrijk voor ons
Sig Inco: Quote van FJD: Al is de Inco nog zo snel, die blauwe achterhaalt hem wel!
Ik sta al in twee sigs
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:Alle shit is weer voorbij, dus kan me gezicht hier weer laten zien
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
Sig Ursel: Ferdi zegt: Ursel is geen mod maar wel belangrijk voor ons
Sig Inco: Quote van FJD: Al is de Inco nog zo snel, die blauwe achterhaalt hem wel!
Ik sta al in twee sigs
Je staat toch ook bovenaan Ariequote:
quote:
Zeker net pas wakkerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef Stefan740 het volgende:
Wat was dat voor gezeik over dat iemand moest gaan slapen op pagina 1 onderaan![]()
Kutstudentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:16 schreef Stefan740 het volgende:
uhm 10 voor 2 werd ik wakker hoezo
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:25 schreef staticdata het volgende:
Hey punisher 2 gebruik ik gewoon hoor
quote:
Dat je het plaatje niet snapt is wel logisch daar ben je nog te jong voor.quote:
Mijn record staat op iets van 54 uur..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:54 schreef Mr_Baus het volgende:
OKIk was ook niet al te streng tegen hem.
Betreft die andere homo; LOL!!!!Ik ging idd van jouw quote uit. Was er al een beetje verbaasd over want die jongen had anders inprincipe al zo goed als dood geweest
![]()
Na 50 uur wakker zijn moet je echt even rusten, al is het maar 4 uurtjes, anders gaat het goed fout![]()
doe maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je het plaatje niet snapt is wel logisch daar ben je nog te jong voor.
De grammaticale fout hoef ik je niet uit te leggen toch?
Eigenlijk klopt het plaatje ook niet... Time moet met een onderkast... en anders aan elkaar...quote:
Dus eigenlijk ook nog een uitroepteken... Maar lekker boeiend... Tis weekend!quote:Hammer's catchphrase, "Stop! Hammer time!" is considered something of an Internet phenomenon, appearing in various spoofed error messages in the Windows XP operating system [citation needed]. Notoriously, British TV presenter Mark Lamarr interrupted Hammer repeatedly with this phrase in an interview filmed for "The Word", much to Hammer's annoyance.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het plaatje ook niet... Time moet met een onderkast... en anders aan elkaar...![]()
Wikipedia:
[..]
Dus eigenlijk ook nog een uitroepteken...
STOP.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef RudyCarell het volgende:
Eigenlijk klopt het plaatje ook niet... Time moet met een onderkast... en anders aan elkaar...![]()
Wikipedia:
[..]
Dus eigenlijk ook nog een uitroepteken... Maar lekker boeiend... Tis weekend!![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
[..]
STOP.
klopt ook niet. Dat moet Stop! zijn waarbij het uitroepteken aangeeft dat het een gebiedende wijs dan wel geschreeuw is
Maar goed who gives a fuck, het plaatje is geweldig
quote:Storing Casema e-mail gehele Casemagebied 23-02-2007 | 14:34
Op dit moment is er een storing met de Casema e-mail, in het gehele Casemagebied. Hierdoor kunt u tijdelijk geen gebruik maken van onze Casema e-mail dienst en daardoor geen e-mails versturen en/of ontvangen. Deze storing betreft zowel de Casema webmail als met uw eigen outlook express.
Casema is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing. De verwachting is dat deze storing om 18:00 uur verholpen zal zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:52 schreef FJD het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yjYaAO1GvE4
Hammer Time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |