Kan ik nog een week langer genieten van m'n plekje boven jouquote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:33 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh
Ik ga over half uurtje rijden en ben weekje weg
Ik kan dus pas weer over een week knallen![]()
Tot dan
Had je eerder moeten komenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:18 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
dat had je wel even kunnen melden op ts
Ow godquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef escape_nl het volgende:
Hoop vanmiddag hier de tent dicht te gooien om 1 uur en dan nar huis om te knallen, krijg een beetje het bf2 gevoel terug denk ik
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:47 schreef escape_nl het volgende:
46 uur vliegen is lang
ik wil wel wat posten, ben echt boos man, gister om 23.00 kappen met BF2, houd mn hele internet shit ermee op..... nu dus net weer aan de praat gekregen.... dacht ik, nou dan ga ik op een laptop van mn werk internetten (zit thuis) want daar zit volgens IT een "state of the art"wirelss ding op....niet dus....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
ja/nee/ja/nee/ja/nee
Je lijkt wel een wijfWie gaat dit topic verder op gang helpen door bier en tieten te posten
quote:
damn..... ik dacht ergens by utrecht dus daar rij ik zo even heen.. kijk ik op dat kaartje, loopt die rode lijn van friesland naar belgiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Ga werken lamlul!
Hulst ligt trouwens in de buurt van Sint Jansteen en Schuddebeurs
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:41 schreef staticdata het volgende:
Hulstdat betekent 1 ding, je wil zeker naar morres meubel
Ok jammer, tis enkel een keer nee geweest en dat heeft maar 1,5 uur geduurd, toen ben ik direct aan de slag gegaan...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:22 schreef IJsmuts het volgende:
@ rudy, heb net ff een maat gesproken en we besluiten toch om niet mee te gaan. komt mij beter uit en die maat was het ja/nee/ja/nee zat...
idd, daarom dus ook maar niet doen, ga wel ff knallenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelfde. tis een aardig eind rijden voor je i.i.g.
sorry mate....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok jammer, tis enkel een keer nee geweest en dat heeft maar 1,5 uur geduurd, toen ben ik direct aan de slag gegaan...
Nee joh, jouw probleem niet... Ik had de goede lijst heir neit op me werk... En raakte helemaal in de war... En die andere afzeggingen zal je altijd houden...quote:
vanuit r'dam is het 5 kwartier denk ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, daarom dus ook maar niet doen, ga wel ff knallen![]()
HULST?? das in Zeeuws-Vlaanderenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil wel wat posten, ben echt boos man, gister om 23.00 kappen met BF2, houd mn hele internet shit ermee op..... nu dus net weer aan de praat gekregen.... dacht ik, nou dan ga ik op een laptop van mn werk internetten (zit thuis) want daar zit volgens IT een "state of the art"wirelss ding op....niet dus....
ps waar ligt hulst??
he bah!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:03 schreef RudyCarell het volgende:
Lekker weer om te knallen morgen!
Kans op regen: 100%![]()
Hier niet meerquote:
filmen wordt dus ook wat lastig :Squote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja nu rijden er waarschijnlijk ook geen open vehicles...
Zo' n discussie levert niets op en heeft geen enkele invloedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
Bedrijfsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!! #2
IJs kom je lekker meebakkeleien ?
en terecht! Die Bos moet maar lekker op bokken met z'n ingrijpenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef -chiel- het volgende:
Zo' n discussie levert niets op en heeft geen enkele invloed![]()
Ik denk echt dat ik je ga voordragen voor een lintjequote:Nee doe mij er maar weer zo 1 als gisteren, kijk dan kan je nog eens iemand van goed advies voorzien en daadwerkelijk iets toevoegen voor de problematiek van die persoon![]()
oke je had 20 c4kills nodig hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:54 schreef IJsmuts het volgende:
HELP DE SERVER IS DOWN!!!!
en straks post ik pics van baus de ninja
Klopt wij 3 zijn alleen ingelogd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Server lijkt automatisch steeds te restarten maar loopt daar op vast..
Lijkt erop dat ze bij de provider bezig zijn ofzo, want ik zie dat er 5 admins online zijn, terwijl alleen viro, FJD en ik op bf2cc zitten
Het voelt ook goed om iemand te helpen om zijn/haar leven weer op de rails te krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
Ik denk echt dat ik je ga voordragen voor een lintjeHoe jij de problemen van het meisje in 1 oogopslag analyseerde en haar direct kon voorzien van gepast advies was echt adembenemend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |