Dus je zegt, als een penis de juiste plekjes kan raken is het prima.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Het is niet alleen een uiterlijk kenmerk, je penetreert ermee dus dit gaat om fysieke gevoelens en niet om uiterlijk. Dan moet je een andere vraag stellen, als de penis lelijk is zou je dan ermee kappen??
Als je haar zou kennen dan zou je het wel geloven. Ze heeft ook al zo'n stuk of 100 op haar kerfstok dus..quote:
Het is net een soort mantra.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, je bent een kerel![]()
Nee dat zeg ik niet, je kan de juiste plekjes nl niet raken met een te kleine pik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:44 schreef chatter het volgende:
[..]
Dus je zegt, als een penis de juiste plekjes kan raken is het prima.
Dan heeft het nog steeds niets met de grote te maken, maar met wat je er mee doet.
De laatste vraag kan ik je niet beantwoorden, aangezien ik niet op penissen val.
![]()
Ja en als ik goed gevuld word en dat kan niet met een penis die nauwelijks groter is dan mijn clitquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:44 schreef chatter het volgende:
Dus je zegt, als een penis de juiste plekjes kan raken is het prima.
Sommige vind ik best mooi, mits in stijve toestand.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind een pik sowieso esthetisch onverantwoord.
Ach, vind het eigenlijk wel verfrissend dat een man op fok een keer niet beweert King Kong in zijn broek te hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is net een soort mantra.. Zeg het vaak genoeg en misschien ga je er zelf in geloven.
been there done thatquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef chatter het volgende:
In dat geval kan ik jullie alleen maar het kamasutra adviseren, lees dat eens door, bekijk welke posities lichamelijk mogelijk zijn voor je en probeer die eens uit.
Niet nodig, ik word reeds goed gevuld. Misschien over een paar jaar, als het saai begint te worden in bedquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef chatter het volgende:
In dat geval kan ik jullie alleen maar het kamasutra adviseren, lees dat eens door, bekijk welke posities lichamelijk mogelijk zijn voor je en probeer die eens uit.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat maken sommige vrouwen mannen wijs om ze niet zo onzeker te laten voelennet zoals dat mannen zeggen, nee schat je bent niet bijgekomen aangekomen
![]()
als je als man de g-spot bij een vrouw niet weet te vinden ben je bij voorbaat 'lost'!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, je kan de juiste plekjes nl niet raken met een te kleine pik.
quote:
Vrouwen zijn dat gelukkig wel altijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:53 schreef zwartedoos het volgende:
Helaas zijn sommige mannen ook niet lenig of sterk genoeg ervoor. Maar zijn vele leuke standjes uit te halen.
Been there, done that, got the t-shirt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef chatter het volgende:
niet noodzakelijk waarquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:55 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dat gelukkig wel altijd.![]()
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:55 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dat gelukkig wel altijd.![]()
Dat was nu sarcasmequote:
"Kom schat, we gaan de vliegende eland doen nu. Leg je rechterbeen achter je linkeroor en je linkerbeen achter je rechteroor. Nu draai ik me om, stop mijn grote teen in je neus en dan gaan we schommelen. Schommelen, ja."quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef chatter het volgende:
He ja, vrouwen moeten natuurlijk gewoon wat le-zen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef chatter het volgende:
Jij leest en hij krijgt een grotere lul.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:00 schreef Stali het volgende:
[..]
He ja, vrouwen moeten natuurlijk gewoon wat lez-en....
Vanaf de buikkant....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:00 schreef ooge het volgende:
vanaf waar meet je je lul dan want ik zit is ff een beetje te meten, bij de 20-25 cm zou ik mezelf kunnen pijpen![]()
vanaf je buik toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:00 schreef ooge het volgende:
vanaf waar meet je je lul dan want ik zit is ff een beetje te meten, bij de 20-25 cm zou ik mezelf kunnen pijpen![]()
Kan jij misschien een keer ontopic gaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:29 schreef Concordsky het volgende:
Kansloze TS
Als je vind dat een vent niet genoeg heeft moet je em maar dumpen... doen wij met jullie ook als jullie er niet lekker uit zien. Hoef je geen kansloos topic over te openen om je frustraties over je vriendje te uiten![]()
Djeezus.. dit ís ontopicquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan jij misschien een keer ontopic gaan?
Ik kan de posts die daadwerkelijk gaan over hetgeen wat de TS vraagt op 1 hand tellen..
Ik word een beetje moe van jouw gezaag en gezeik.. Dus gaarne ontopic of sla de topics die je kansloos vind gewoon over
Dank je..
http://forum.fok.nl/topic/901475/4/50#46587403quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:39 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Djeezus.. dit ís ontopic
nja dit niet maar de vorige wel
De vraag was, of size matterde. Dan is het dus niet aan jou om te beoordelen of zij wel of niet d'r vriendje moet dumpen als die ondermaats presteert. Iedereen mag overal ter wereld besluiten een product niet te kopen als het hem of haar niet aanstaat, maar o wee als een vrouw aangeeft dat ze een pik te klein vindt en er dus niet lekker mee kan sexen, dan is het hek ineens van de dam en is de TS in jouw ogen "kansloos".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:39 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Djeezus.. dit ís ontopic
nja dit niet maar de vorige wel
nja als man zijnde kan ik moeilijk beoordelen of de grootte er echt toe doet... vind dergelijke topics alleen nogal kansloos net als topics/reacties van puberale mannetjes die vrouwen met kleine tieten niets vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
De vraag was, of size matterde. Dan is het dus niet aan jou om te beoordelen of zij wel of niet d'r vriendje moet dumpen als die ondermaats presteert. Iedereen mag overal ter wereld besluiten een product niet te kopen als het hem of haar niet aanstaat, maar o wee als een vrouw aangeeft dat ze een pik te klein vindt en er dus niet lekker mee kan sexen, dan is het hek ineens van de dam en is de TS in jouw ogen "kansloos".
Je reageert zo panisch, ik verdenk je er bijna van dat jij ook een kleine hebt(maar toch niet zo klein dat er niet op getrapt kan worden
)
12 CM!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Onder de 12cm is kansloos in ieder geval, maakt niet uit hoe dik
Omtrek zal ik onderzoek naar moeten doen
Ik vind dat de lengte er zeker toe doet, ik gebruik niet graag een pincet in bedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef Tally het volgende:
Nogmaals.. Hier gaat het erom of lengte er toe doet.. We gaan geen foto's vragen.. Of zeggen hoe groot die van jezelf is.. Daar hebben we in dit topic niets aan..
Dus nogmaals.. ONTOPIC!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |