Denk je dat daar nu tijd voor is???quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Iemand een kleine samenvatting van de laatste anderhalf uur please? Heb het gemist![]()
Ik geloof in de goedheid van de mensquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef crohntje het volgende:
[..]
Denk je dat daar nu tijd voor is???
Maar praten dat ze doet! Ik vind het geweldig!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Scrupules het volgende:
maar het is wel duidelijk dat dit niet echt syl is, ze praat duidelijk onder druk van de toneelhaak nu
Natasia, die zegt: Iedereen vindt het grappig, het is hilarisch dit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:35 schreef Taurus het volgende:
Wie lachte daar zo hard? Was dat Natas zelf of Eric?
Ik ben bang dat je gelijk hebt.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Sporti het volgende:
Silvia geeft een lesje goede manieren, helaas moet je bij dit soort tuig wel met wat groffer geschut komen wil je ze raken, bovendien praat ze saai en te lang, dit raakt nog Nastasi nog Brian
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Die opmerking tegen Brian, dat hij alleen maar zijn kwakje kwijt wilde bij de kwetsbare Amanda, zal waarschijnlijk resulteren in een urenlange monoloog van Brian naar Amanda, met heel veel moeilijke woorden.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Godverdegodver ... moet er gestemd worden krijg ik VISITE !!!!!! Snel het licht uit doen hielp niet meer .... eindelijk de gasten de deur uit gewerkt. Nou heb ik verdomme vanalles gemist.
Godverdegodver ... moet er gestemd worden krijg ik VISITE !!!!!! Snel het licht uit doen hielp niet meer .... eindelijk de gasten de deur uit gewerkt. Nou heb ik verdomme vanalles gemist.
Je had een Natasiaatje moeten doen dan waren ze er zo uitgeweestquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
ongelofelijk he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wat zit dat mens nou toch achterlijk te doen
ze probeert zich te herstellen voor de aanval straksquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Buffer Count 1: 1quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
heeft iemand streams die niet bufferen?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
heeft iemand streams die niet bufferen?
dat zou pas de echte boodschap zijn jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Als Natasia zo meteen het woord krijgt moeten ze gewoon allemaal van tafel lopen
"Je raakt met niet!!! Je raakt me niet!!! Je raakt me niet!!! Je raakt met niet!!! Je raakt me niet!!! Je raakt me niet!!!Je raakt met niet!!! Je raakt me niet!!! Je raakt me niet!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Zit nu al minutenlang te vergelijken............maar ik ken ze niet vinden hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zoek de verschillen
uhmmm.... die bovenste is betrouwbaarder, sexier, intelligenter...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
zoek de verschillen
[afbeelding]
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ik switch tussen 4 streams, zodat ik iig het geluid enigszins kan volgen.
Het heeft hem wel geraakt die bitchslap van syl.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef Scrupules het volgende:
volgens huub horen vrouwen achter het aanrecht en volgens brian in BED dus hij heeft geen recht van spreken over respect voor vrouwen
Same here ... bálen johquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan iemand een beetje vertellen wat er gebeurt? Streams zijn echt bagger hier hoor echt maar een paar woorden per minuut.
Nou je het zegt....die bovenste ziet er een stuk sexier uit !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
uhmmm.... die bovenste is betrouwbaarder, sexier, intelligenter...
Ja! Prima! Alles is geoorloofd tegen die walgelijke schoften. Kapot moeten ze!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die geluiden van Huub zijn flauw.
Achter een aanrecht is een recht, een voorrecht en het is niet voor het aanrecht. Dus zal Huub zelf wel voor dat aanrecht de rechten van de vrouw veilig stellen. Wees overigens maar blij met dat aanrecht, dat is beter dan een glas wijn over je feestjurk volgens mij?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef Scrupules het volgende:
volgens huub horen vrouwen achter het aanrecht en volgens brian in BED dus hij heeft geen recht van spreken over respect voor vrouwen
Flauw. Het zijn de zelfde foto'squote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
zoek de verschillen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Prima! Alles is geoorloofd tegen die walgelijke schoften. Kapot moeten ze!!![]()
Ik heb nu niks meer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef Taurus het volgende:stream 1 staat bij mij al geruime tijd stil op 'n zeer interessante pose van Brian, hebben meerderen dit?
Edit: niet meer![]()
Jezus man! We typen toch!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Please, wat gebeurt er, ik kan echt niets verstaan!!
Sjeez, lees dan gewoon de COS, ik heb de streams niet eens aanstaan en ik kan al bijlezen met de gebeurtenissen tijdens de reclames van CSI en House......quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Please, wat gebeurt er, ik kan echt niets verstaan!!
Ja, hij was bij de E van etcetera, etceteraquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:49 schreef SIRA het volgende:
oh my God .....
wat lult die gozer zeg, wat een looooooooser eerste klas zeg
heeft ie dat woordenboek nog niet doorgelezen ofzo..
Nee hoor, ik knabbel heel beschaafd aan een stroopwafeltje.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef Black_king het volgende:
Doen jullie dat ook?
Hardop vloeken tegen je beeldscherm omdat Brian weer een debiele opmerking maakt ?
Mag ik mee doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:50 schreef nilus2 het volgende:
ik heb zin om brainless en natteaap op hun kop te slaan.
Meer vanwege dat gebuffâh..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef Black_king het volgende:
Doen jullie dat ook?
Hardop vloeken tegen je beeldscherm omdat Brian weer een debiele opmerking maakt ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:49 schreef kissa het volgende:
Ik zie toch maar één oplossing betreffende Staas: voodoopoppetjes
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:50 schreef pronkjewail het volgende:
Iemand gooi continu de urls van 4 streams op de COSSEn. Als je naar die URL gaat, wordt er een stream geopend in Windows media player. Heeft iemand die urls nog even voor mij? Ben ze kwijt nl.
Huub Hefnerquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
Wat is dat gesnurk steeds? of wie
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef partyyboyy het volgende:
Hahahahahaha "wat kan jij lang lullen en weinig zeggen"
Lees dan gewoon, we hebben allemaal last van de streams.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jezus vrouw! Als het je zo irriteert dat ik dat vraag reageer je toch gewoon niet![]()
Huubkequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
Wat is dat gesnurk steeds? of wie
Dankjequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
ze doen het alleen niet. Bufferdebuffer
wtf hij nog geeneens een dimploma om zn veters te strikken, de fucking bum. kheb zin om bumfights na te doen met hem in 1 kamer. dan tape ik hem vast zoals de crocodile hunter dat ook altijd deed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef Taurus het volgende:
Brian heeft toch geen HBO opleiding afgerond mag ik hopen?![]()
![]()
Bij mij niet vandaagquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:54 schreef worker het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi doet het meestal goed bij mij.
Ja ze was verbazingwekkend goed voor haar doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:54 schreef crohntje het volgende:
Amanda zegt wel een paar rake dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |