ongelofelijk he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wat zit dat mens nou toch achterlijk te doen
ze probeert zich te herstellen voor de aanval straksquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Buffer Count 1: 1quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
heeft iemand streams die niet bufferen?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
heeft iemand streams die niet bufferen?
dat zou pas de echte boodschap zijn jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Als Natasia zo meteen het woord krijgt moeten ze gewoon allemaal van tafel lopen
"Je raakt met niet!!! Je raakt me niet!!! Je raakt me niet!!! Je raakt met niet!!! Je raakt me niet!!! Je raakt me niet!!!Je raakt met niet!!! Je raakt me niet!!! Je raakt me niet!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Zit nu al minutenlang te vergelijken............maar ik ken ze niet vinden hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zoek de verschillen
uhmmm.... die bovenste is betrouwbaarder, sexier, intelligenter...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
zoek de verschillen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |