Als echte fan zit je of in het stadion of in een cafe of desnoods op het puntje van je stoel voor tv, maar ga je niet op fok zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ZuchtAnders tyf je toch lekker op?
![]()
En dan in de 93e minuut, Klose op zijn duits...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef SCH het volgende:Geweldig dit.
Nog 1 voor rust en dan in 83
Ik teken ervoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef buzzer het volgende:
deze pot gewoo9n met 4-0 winnen zou geweldig zijn
wil je nou stoppen, doe gewoon mee of blijf weg uit het topicquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Als echte fan zit je of in het stadion of in een cafe of desnoods op het puntje van je stoel voor tv, maar ga je niet op fok zitten.
Leuk die censuur hier altijd op fok als je de pijnlijke waarheid zegtquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
wil je nou stoppen, doe gewoon mee of blijf weg uit het topic
darryl fitton??quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Van die ene darter ( weet z'n naam ff niet )
Even normaal doen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef dlebrok het volgende:
Als echte fan zit je of in het stadion of in een cafe of desnoods op het puntje van je stoel voor tv, maar ga je niet op fok zitten.
Ik denk eigenlijk Maduroquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Babel gaat de winnende scorenIk voel het aan mn water, bij wijze van spreke..
Dat verklaard ook waarom ze vorige week geen shirtsponser haddenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
In Duitsland is er inderdaad veel commotie geweest over de sponsor van Werder
Stekelenburg komt vlak voor tijd met een corner bij 2-0 mee naar voren en maakt gelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Babel gaat de winnende scorenIk voel het aan mn water, bij wijze van spreke..
In de 90e minuutquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben bang dat de Duitsers er toch 1 in gaan schieten
Zuid ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie zingt er nu eigenlijk?
Na de wedstrijd zal ik het even nazoeken en in het Werder topic plaatsenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat verklaard ook waarom ze vorige week geen shirtsponser hadden![]()
ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef htheman het volgende:
Hmm... als PSV'er gun ik het Ajax deze keer
mooie goal hoor ^^
je hoeft niet in dit tlpic te zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Leuk die censuur hier altijd op fok als je de pijnlijke waarheid zegtMaar ik zal ophouden, m'n punt is duidelijk lijkt me.
Mooi altijd effe schakelen bij de goalquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef sanni het volgende:
Voor de liefhebbers van Duits commentaar: Je hebt allereerst een 5 sec.voorsprong als
je de wedstrijd via het ZDF volgt en..je moest net het commentaar van de Duitse
verslaggevers horen bij de goal van Ajax:
" Wass soll dass!!!!!Dem SV Weder liegt schon 1-0 zuruck das geht
doch nicht!!! " Wass ist dem loss hier in dem ArenA..![]()
OPTIMISTquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi altijd effe schakelen bij de goal
Hier iig niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Valt bij meerdere mensen het geluid raar weg ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef sanni het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef sanni het volgende:
Laat ons toch? Alsof wij dat niet weten enzo enzo...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Elvislives het volgende:
De helft van de fans hier denken dat Ajax nu doorgaat ofzo? Babel scoort de winnende, of Maduro...Knappe prestatie, maar tis nog een heel eind.
Als je hier met oud&nieuw riep dat mensen die posten om 0:00 autisten waren werd dat ook door mods weggehaaldquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hoeft niet in dit tlpic te zijn![]()
niemand die jeverplicht hier te lezen en te posten
ik heb ZDF niet op mijn tv staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi altijd effe schakelen bij de goal
Kijk je op talpa?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Valt bij meerdere mensen het geluid raar weg ?
Ze moeten er idd nog 2 maken ( voor een verlening ) , wat AZ in 1 helft deed heeft Ajax nog 80 min voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Elvislives het volgende:
De helft van de fans hier denken dat Ajax nu doorgaat ofzo? Babel scoort de winnende, of Maduro...Knappe prestatie, maar tis nog een heel eind.
Okee in dat geval: ik denk Heitinga!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat ons toch? Alsof wij dat niet weten enzo enzo...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Elvislives het volgende:
Okee in dat geval: ik denk Heitinga!
Maar AZ hoefde per extra goal er zelf maar 1 te maken, Ajax 2.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze moeten er idd nog 2 maken ( voor een verlening ) , wat AZ in 1 helft deed heeft Ajax nog 80 min voor![]()
80 minuten om er geen tegen te krijgen ook..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo'n vroege treffer bied wel perspectief.. het geeft meer hoop meteen al, en 80 min om 2 goals te maken is veel..
laat ook maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo'n vroege treffer bied wel perspectief.. het geeft meer hoop meteen al, en 80 min om 2 goals te maken is veel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |