Mooi altijd effe schakelen bij de goalquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef sanni het volgende:
Voor de liefhebbers van Duits commentaar: Je hebt allereerst een 5 sec.voorsprong als
je de wedstrijd via het ZDF volgt en..je moest net het commentaar van de Duitse
verslaggevers horen bij de goal van Ajax:
" Wass soll dass!!!!!Dem SV Weder liegt schon 1-0 zuruck das geht
doch nicht!!! " Wass ist dem loss hier in dem ArenA..![]()
OPTIMISTquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi altijd effe schakelen bij de goal
Hier iig niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Valt bij meerdere mensen het geluid raar weg ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef sanni het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef sanni het volgende:
Laat ons toch? Alsof wij dat niet weten enzo enzo...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Elvislives het volgende:
De helft van de fans hier denken dat Ajax nu doorgaat ofzo? Babel scoort de winnende, of Maduro...Knappe prestatie, maar tis nog een heel eind.
Als je hier met oud&nieuw riep dat mensen die posten om 0:00 autisten waren werd dat ook door mods weggehaaldquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hoeft niet in dit tlpic te zijn![]()
niemand die jeverplicht hier te lezen en te posten
ik heb ZDF niet op mijn tv staanquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi altijd effe schakelen bij de goal
Kijk je op talpa?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Valt bij meerdere mensen het geluid raar weg ?
Ze moeten er idd nog 2 maken ( voor een verlening ) , wat AZ in 1 helft deed heeft Ajax nog 80 min voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Elvislives het volgende:
De helft van de fans hier denken dat Ajax nu doorgaat ofzo? Babel scoort de winnende, of Maduro...Knappe prestatie, maar tis nog een heel eind.
Okee in dat geval: ik denk Heitinga!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat ons toch? Alsof wij dat niet weten enzo enzo...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Elvislives het volgende:
Okee in dat geval: ik denk Heitinga!
Maar AZ hoefde per extra goal er zelf maar 1 te maken, Ajax 2.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze moeten er idd nog 2 maken ( voor een verlening ) , wat AZ in 1 helft deed heeft Ajax nog 80 min voor![]()
80 minuten om er geen tegen te krijgen ook..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo'n vroege treffer bied wel perspectief.. het geeft meer hoop meteen al, en 80 min om 2 goals te maken is veel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |