Nee, daarvoor moet je bij de communisten zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
O ja, ik vergat de atheisten. Extra tax voor alle atheisten totdat China stopt met de onderdrukking van minderheden.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
O ja, ik vergat de atheisten. Extra tax voor alle atheisten totdat China stopt met de onderdrukking van minderheden.
Dat zeg ik, atheisten. Dat ze per toeval communist zijn doet daar niet aan af.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je bij de communisten zijn.
Hun communisme betekent onderdrukking, dus richt je pijlers maar op de communistische instituten. Dus, we hebben nu extra tax voor:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, atheisten. Dat ze per toeval communist zijn doet daar niet aan af.
Ja, dat is zo ja. Laten we het voorlopig bij de moslims houden. Nou ja, misschien milieuactivisten en extreem-rechts. Die lusten er ook pap van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef speknek het volgende:
Niet dat het allemaal veel uitmaakt, want de onderdrukking van die mensen kost ons niet direct geld.
Atheisme is de moeder van communisme. Atheisme betekent wel degelijk onderdrukking.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hun communisme betekent onderdrukking, dus richt je pijlers maar op de communistische instituten. Dus, we hebben nu extra tax voor:
- Moslims
- Christenen
- Joden
- Communisten
Wil je fascisten er nog bij hebben?![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Atheisme is de moeder van communisme. Atheisme betekent wel degelijk onderdrukking.
nee, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? Je kunt de bron nooit opsporen en neutraliseren?
Haar in haar gezicht spugen gok ik. Hoezo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:03 schreef Autodidact het volgende:
Wat zou jij doen, KB, als Ayaan morgen voor je deur staat?
Je moet erkennen dat mensen ook emoties hebben, sommige zaken gebeuren ofschoon ze eigenlijk niet op de ratio gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:44 schreef gr8w8 het volgende:
Daar worden we inderdaad stil van. Da's niet echt beschaafd te noemen, is het wel?
Ze zou me moeten bedanken dat ik haar stinkende voorkomen een goede wasbeurt geef.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:44 schreef gr8w8 het volgende:
Daar worden we inderdaad stil van. Da's niet echt beschaafd te noemen, is het wel?
Doen wat je niet laten kunt. Maar wat het met de economische vluchtelinge te maken heeft is me een raadselquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Is een koran comfortabel als toiletpapier? Mijn emotionele kant is daarin geinteresseerd.
Omdat je geen zinnige argumenten hebt om in discussie te gaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Haar in haar gezicht spugen gok ik. Hoezo?
Hoezo? Ga jij ook in discussie met iemand uit het gestichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat je geen zinnige argumenten hebt om in discussie te gaan?
Iemand in het gezicht fluimen zie ik als een geweldadige mongolenaktie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoezo? Ga jij ook in discussie met iemand uit het gesticht
Nee dank je, daar pas ik voor. Ik heb wel betere dingen te doen. Fokken bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |