eigenlijk hoop ik daar wel op.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gefeliciteerd AZ.Fantastisch dat de eerste Nederlandse ploeg door is.
Hopelijk is het niet de laatste.
Is niet bepaald een hoogvliever, nee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
En Newcastle gaat er nu ook aan denk ik
Dembele was ook kut, probeerde zijn man constant met dezelfde truc te passeren en had veel balverlies.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
Het blijft toch een fenomeen hoor.... AZ in Europa. Het kost je een aantal jaren van je leven maar het is nooit saai.
De Zeeuw MotM.
Van Gaal moet wel ophouden met zijn Arveladze is de beste spits van de wereld onzin. Mijn God, wat was hij dramatisch vanavond.
Klopt!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
En Newcastle gaat er nu ook aan denk ik
Nee, maar het scheelt wel weer een hoop getoeter in bepaalde wijken van een aantal grote steden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Iemand pics van die huilende Turken?
Dembele was ook niet best maar Arveladze was vanavond dramatisch. Alles wat hij aanraakte mislukte.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dembele was ook kut, probeerde zijn man constant met dezelfde truc te passeren en had veel balverlies.
Jep, al hou je een .44 tegen mijn hoofd, ik zou echt niet weten wanneer AZ voor het laatst GEEN doelpunt gemaakt heeft!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef addictivebeat het volgende:
ik had het niet verwacht, maar in de tweede helft toch hoop gekregen en az maakt het europees weer waar, ook al staan ze achter.
de kracht van az is dat ze scoren, overal en altijd.
Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Shreyas het volgende:
Even een informeel vraagje tussendoor: Nederlandse ploegen die het goed doen in de UEFA-cup tellen toch ook meer voor ons UEFA-coëfficiënt?
iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef koningdavid het volgende:
Newcastle kunnen ze best hebben hoor.
Zo damnn ech wel, Boukhari en Arveladze en vooral Molhoek pfff. Kan je nagaan hoe goed AZ is als deze mannen in vorm raken. Plus Schaars er nog bij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef LuukBes het volgende:
Zaten er trouwens een hele hoop te sufkutten. Dembele, Arveladze, Jaliens, Steinsson, Molhoek, Boukhari, bij vlagen allemaal dramatisch. Vooral die 1e helft. 2e helft was wel aardig, zo'n typische AZ stormloop, maar nog lang niet zo goed als ze echt kunnen. Onzuiver vooral. Maar door is door.
Ik denk dat je wel rekening moet houden met dat Arveladze in Turkije heel hoog aangeschreven staat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:47 schreef koningdavid het volgende:
maar Arveladze was vanavond dramatisch. Alles wat hij aanraakte mislukte.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:16 schreef addictivebeat het volgende:
Hehe hier in Den Haag is het lekker rustig idd. Das normaal wel anders.![]()
M'n vriendin komt zo uit de badkamer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat doe je hier man? Zuipen.
Ze vreten die Engelsen helemaal op.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Superwedstrijd! Eerste kwartier moeten missen door kutfiles maar weer heerlijk genoten daar in het stadion!
Typisch AZ in Europa ook weer; spanning tot de laatste seconde en altijd een leuke wedstrijd!!
Op naar Newcastle!
Wat een trieste actie, maar tekenend voor een voetballer die nooit meer glorie kende.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef narvik het volgende:
Mateja Kezman heeft een spoor van vernieling achtergelaten in het Victorie
Stadion. De Servier was na afloop van het duel tussen AZ en zijn Fenerbahce
zo boos, dat hij in het stadion pardoes een tweetal schilderijen van de muur
sloeg.
Kezman stormde na het laatste fluitsignaal de catacomben in. In de gang naar
de kleedkamer sloeg hij met zijn vuist tegen een schilderij van een
juichende John Bosman, waarna het kleinood op de grond kapot viel. Even
verderop deed de voormalig PSV'er nogmaals hetzelfde, waardoor nog een
schilderij sneuvelde.
Kezman loser![]()
Wat een kutgast.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef narvik het volgende:
sloeg.
schilderij sneuvelde.
Kezman loser![]()
Het blijft een Yugo hèquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef narvik het volgende:
sloeg.
schilderij sneuvelde.
Kezman loser![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef narvik het volgende:
sloeg.
schilderij sneuvelde.
Kezman loser![]()
Bron?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef narvik het volgende:
sloeg.
schilderij sneuvelde.
Kezman loser![]()
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5492quote:
Het Victorie Stadion? Heb ik iets gemist, dat heet toch het DSB stadion?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef narvik het volgende:
sloeg.
schilderij sneuvelde.
Kezman loser![]()
Gelukkig heb ik recent nog een e-mail gekregen van de systeembeheerder dat m'n desktop te vol staat, maar 150 mb kan er vast nog wel bijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5493
Tot uw dienst!
Heerlijke sfeer?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:47 schreef Robinho90 het volgende:
Wat een lachertje die Mateja "Ik scoor altijd in Alkmaar" Kezman. Niet gezien op die assist na. Heerlijke sfeer gister én wat een 2e helft! Onwijs genoten en na genoten in de stad. Eerdaags de trip naar Engeland boeken.
Kezman.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef dndiek het volgende:
Tijd voor een filmpje:
http://spoton.webads.nl/player/pub_asx.php?id=7774
Dan moet je je oren openzetten. over ajax is praktisch niet gezongen(misschien een keer wie niet springt) en Kezman idd wel een paar keer, maar verder gewoon AZ-nummers hoor! Prachtig trouwens dat die turken in de thuisvakken door AZsupporters de tribune afgetrapt werden!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerlijke sfeer?
Er werd alleen maar over Ajax en Kezman gezongen volgens mij...
Om een of andere reden lopen al deze filmpjes fuckin schokkerig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef dndiek het volgende:
Tijd voor een filmpje:
http://spoton.webads.nl/player/pub_asx.php?id=7774
Prachtig? Ik vond het eigenlijk best sneuquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:53 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Dan moet je je oren openzetten. over ajax is praktisch niet gezongen(misschien een keer wie niet springt) en Kezman idd wel een paar keer, maar verder gewoon AZ-nummers hoor! Prachtig trouwens dat die turken in de thuisvakken door AZsupporters de tribune afgetrapt werden!
De klappers is nog de enige manier op dat dagjesvolk mee te laten doen. Opzich is het wel sfeerverhogend hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:07 schreef Dos37 het volgende:
het was een leuke wedstrijd om te zien. Maar wat een verveld publiek met die klappertjes te zwaaien
verder tof dat ze door zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |