eigenlijk hoop ik daar wel op.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gefeliciteerd AZ.Fantastisch dat de eerste Nederlandse ploeg door is.
Hopelijk is het niet de laatste.
Is niet bepaald een hoogvliever, nee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
En Newcastle gaat er nu ook aan denk ik
Dembele was ook kut, probeerde zijn man constant met dezelfde truc te passeren en had veel balverlies.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
Het blijft toch een fenomeen hoor.... AZ in Europa. Het kost je een aantal jaren van je leven maar het is nooit saai.
De Zeeuw MotM.
Van Gaal moet wel ophouden met zijn Arveladze is de beste spits van de wereld onzin. Mijn God, wat was hij dramatisch vanavond.
Klopt!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
En Newcastle gaat er nu ook aan denk ik
Nee, maar het scheelt wel weer een hoop getoeter in bepaalde wijken van een aantal grote steden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Iemand pics van die huilende Turken?
Dembele was ook niet best maar Arveladze was vanavond dramatisch. Alles wat hij aanraakte mislukte.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dembele was ook kut, probeerde zijn man constant met dezelfde truc te passeren en had veel balverlies.
Jep, al hou je een .44 tegen mijn hoofd, ik zou echt niet weten wanneer AZ voor het laatst GEEN doelpunt gemaakt heeft!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef addictivebeat het volgende:
ik had het niet verwacht, maar in de tweede helft toch hoop gekregen en az maakt het europees weer waar, ook al staan ze achter.
de kracht van az is dat ze scoren, overal en altijd.
Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef Shreyas het volgende:
Even een informeel vraagje tussendoor: Nederlandse ploegen die het goed doen in de UEFA-cup tellen toch ook meer voor ons UEFA-coëfficiënt?
iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef koningdavid het volgende:
Newcastle kunnen ze best hebben hoor.
Zo damnn ech wel, Boukhari en Arveladze en vooral Molhoek pfff. Kan je nagaan hoe goed AZ is als deze mannen in vorm raken. Plus Schaars er nog bij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef LuukBes het volgende:
Zaten er trouwens een hele hoop te sufkutten. Dembele, Arveladze, Jaliens, Steinsson, Molhoek, Boukhari, bij vlagen allemaal dramatisch. Vooral die 1e helft. 2e helft was wel aardig, zo'n typische AZ stormloop, maar nog lang niet zo goed als ze echt kunnen. Onzuiver vooral. Maar door is door.
Ik denk dat je wel rekening moet houden met dat Arveladze in Turkije heel hoog aangeschreven staat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:47 schreef koningdavid het volgende:
maar Arveladze was vanavond dramatisch. Alles wat hij aanraakte mislukte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |