Netjes van Tien dat ze het even melden!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
17:11 - Trouwe streamkijkers! Let op!
Wij proberen jullie van het beste beeld te voorzien, maar in verband met wat problemen bij Versatel, Surfnet en Planet kunnen er wat haperingen zijn op de livestreams. Dit probleem wordt zo spoedig mogelijk verholpen, maar tot die tijd vragen we om je begrip. Volg gewoon alles op de site en dan zorgen wij ervoor dat je niks mist!
Bron Tien.tv
Graag of helemaal niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Netjes van Tien dat ze het even melden!![]()
( Tekend wel dat even duidelijk af dat ze hier niet meer zo graag posten )![]()
2 personen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Als ze ons afrekenen op een persoon vind ik dat knap flauw.
Is nog niet geweest. Zometeen om 20.00 uur pas.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heeft iemand een flimpje van de stemronde?
als je nog ff wacht kan je het live meemakenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heeft iemand een flimpje van de stemronde?
Eens. Alleen één persoon had een echt nasty opmerking gemaakt (die volgens mij door Gert ook werd afgekeurd) en woeps ze waren verdwenen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Dan nog, ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen hun adoreerdquote:
Ik kan het best begrijpen als je ziet hoe sommige mensen tegen de redactie tekeer ging. Dat ging op een geven moment echt nergens meer over. Vergeet niet dat 't nog altijd maar een spel is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet.
Maar kan me ook voorstellen dat die arme DGK weblogger het niet meer aan kon om de voortrekkerij van Natas en Brian te verdedigen tegen beter weten in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eens. Alleen één persoon had een echt nasty opmerking gemaakt (die volgens mij door Gert ook werd afgekeurd) en woeps ze waren verdwenen.
En dat geeft reden om iemand allerlei ernstige ziektes toe te wensen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan nog, ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen hun adoreerdHet is en blijft tenslotte Fok!
Dat is het ultieme t.v. maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Fikkert het volgende:
oke, natasia er niet uit vanavond maar ze gaat iig goed gebashed worden waardoor ze flink gaat flippen, ook leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |