Dat is pas het begin..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef T1andonly het volgende:
Op het eerste gezicht vind ik dit werkelijk een schokkend lage straf. Als ik die vader was dan brandde het huis van m'n aardige overbuurman nog vandaag tot de grond toe af.
Da's dan ook weer jammer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
in sommige amerikaanse staten krijg je hier dus de doodstraf voor
euhm .. ik durf het bijna niet te vragen .. maar .. is de nederlandse agent een beetje bang of is in de greep van het quotum ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef ouderejongere het volgende:
Welkom in Nederland.
De dader die een eigenaar van een avondwinkel doodschoot loopt nog steeds vrij rond.
Een kinderverkrachter krijgt een taakstraf.
Iemand die 5 kilometer te hard rijdt wordt door een team van 30 politiewagens en 60 agenten overmeesterd en bestraft.
Ehm..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef moussie het volgende:
[..]
euhm .. ik durf het bijna niet te vragen .. maar .. is de nederlandse agent een beetje bang of is in de greep van het quotum ?
Allebei wel iets denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef moussie het volgende:
[..]
euhm .. ik durf het bijna niet te vragen .. maar .. is de nederlandse agent een beetje bang of is in de greep van het quotum ?
Je overdrijft een tikkeltje nietwaar?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef ouderejongere het volgende:
Welkom in Nederland.
De dader die een eigenaar van een avondwinkel doodschoot loopt nog steeds vrij rond.
Een kinderverkrachter krijgt een taakstraf.
Iemand die 5 kilometer te hard rijdt wordt door een team van 30 politiewagens en 60 agenten overmeesterd en bestraft.
je hebt helemaal gelijk .. mijn excuses aan de heren met het petje dat ons allemaal past .. niet jullie fout ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef kevin85 het volgende:
Waarom kun jij, en met jou velen, dat onderscheid niet maken?
Dat is algemeen bekend en ze trekken zich ook niks aan van dat wat rechtvaardig is........quote:Op zondag 25 februari 2007 10:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het volk kan hier niet over oordelen. Zie deze draad. Gelukkig trekken rechters zich dan ook geen donder aan van het volk.
Nog veeel te weinig!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:07 schreef babba het volgende:
Kleuterverkrachter krijgt 240 uur werkstraf
Het is uiteindelijk 240 uur geworden
En behandeling neem ik aan, alleen zo jammer dat dergelijke figuren maar al te vaak genieten van het navertellen van hun seksuele wandaden. Vandaar ik dat bekennen niet erg geweldig vind. Voor het zelfde geld heeft die vent dáár ook van (na)genotenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:07 schreef babba het volgende:
Kleuterverkrachter krijgt 240 uur werkstraf
Het is uiteindelijk 240 uur geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |