minimaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
9 uit 3 als je nog voor de playoffs wil gaan, de komende potjes.
tevens TVPquote:Jong Vitesse klimt boven rode streep
Jong Vitesse is dankzij een nipte overwinning bij Fc Twente ( 0- 1) boven de rode streep geklommen. De ploeg van trainer Bob Kootwijk bleef na drie minimale nederlagen op rij, nu met hangen en wurgen aan de goed kant van de score.
Kootwijk zag dat zijn spelers vermoeid waren, maar had niks aan te merken op de inzet. Hoewel het spel matig was, overheerste na afloop de tevredenheid.
„ Het programma wreekt zich. De jongens zitten er aardig doorheen. Sommigen spelen maandag, donderdag, zondag met het eerste, maandag en nu weer donderdag. Het was allemaal niet zo goed als maandag tegen Heerenveen. Maar de puntjes tellen wat zwaarder. Ik zal alleen blij zijn als we weer in de normale weken terechtkomen”, zei Kootwijk gisteravond laat.
„Omdat er elke week wedstrijden gepland staan, kun je ook niet normaal trainen. Je werkt naar zo’n wedstrijd toe. Bij een afgelasting staat die wedstrijd een week later weer op het programma. Dan kun je weer niet voluit gaan.”
Jong Vitesse speelde een matige eerste helft in Enschede, maar schudde na rust nog eenmaal met de vermoeide benen. Voor rust misten Etiënne Esajas en Fred Benson al kansen. Twaalf minuten voor tijd brak Fred Benson, al weken ongelukkig in de afwerking, door de Tukkerse linie. Hij leek een strafschop te verdienen, maar tikte de bal al vallend onder de keeper door: 0-1.
Doelman Vladimir Stojkovic ontbrak opnieuw, Raymond van Driel was zijn vervanger
Stand onderin:
08. PSV 17-24;
09. Sparta 17-21;
10. NEC 17-19;
11. Vitesse 17-17;
12. Willem II 17-17;
13. Feyenoord 17- 16;
14. Heracles 17- 6.
(Bron: De Gelderlander)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:48 schreef DeVinger het volgende:
-
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:16 schreef WebForce het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:21 schreef Smeich het volgende:
Mag ik ook in de OP?Zit vaak genoeg op Zuid, je weet toch
trouwens, geen leuke scherpe oneliner in de TT?
planet idd uitverkochtquote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef Rhinestone het volgende:
Dat wordt Talpa vanavond, kut.
Blijven proberen, zit er inmiddels ook inquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
planet idd uitverkocht, wou het ook proberen , maar ja normaal niet zo goede ervaringen mee , vitesse live staat na hele lange tijd weer eens aan , dan moet ik het daar maar mee doen.
Eerst was het wel de bedoeling om richting Waalwijk te gaan maar das niet doorgegaan, en met de trein is ook niet alles , en zeker niet met al die vertragingen ( het was vandaag alweer raak )
hij blijft zeggen dat het uitverkocht is , kutplanet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Blijven proberen, zit er inmiddels ook in.
Nog nooit gedaan, dus helaasquote:Op zondag 25 februari 2007 14:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij blijft zeggen dat het uitverkocht is , kutplanet.
Kan jij geen gifjes maken, anders hier maar ff kijken of iemand anders gifjes heeft
![]()
belangrijkste is dan we 1-0 voorstaan ,en gelukkig heeft pietje dat engeltje op zijn latquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Danko 1-0 uit terechte penalty. Wel door een counter na bal op de lat van RKC.
.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef WooZ het volgende:
Ik ga over paar maandjes 4x jullie stadion bezoeken
Heb een passepartout gekocht voor EK <21 @ Arnhem
ja gewoon korte zijde, goedkoopste kaartjesquote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Waar zit je zuid / noord elders
Binnenkort ook maar effe een passepartout kopen , en wellicht binnenkort nog ff naar het stadhuis waar de beker staat![]()
Volgend seizoen dan maar met een elftal dat volledig naar de hand van de Mos is gezet en niet verneukt is door Sturing.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef DeVinger het volgende:
Kunnen goede zaken doen, maar dat soort dingen worden dan weer vaak nagelaten.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja gewoon korte zijde, goedkoopste kaartjes
https://euro2007.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=5920830
daar kan je tickets bestellen
voor europees voetbal kan je het inderdaad wel uit je hoofd zettenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vergeet die playoffs hoor..
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan maar met een elftal dat volledig naar de hand van de Mos is gezet en niet verneukt is door Sturing.
Linksback wordt er van de zomer sowieso gehaald![]()
En flikker die Junker alsjeblieft op de bank, ik snap niet waarom hij zo mateloos populair is. Hij scoort nooit, verneukt alles met zijn frivole kut trucjes die snoeihard mislukken elke keer en hij heeft nog een babyface ook. Benson![]()
toch nog een feestje gehad van het weekend , maar Flockers is opzich ook nog wel zwaarquote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef LosMillonarios het volgende:
Kuttyfus mongolen, zeg maar dag tegen europees![]()
Dit valt zwaar na Flockers.
idemditoquote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb het echt even gehad met Vitesse.
Hee daar he´k patent op, ja!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:51 schreef Smeich het volgende:
Wat jij zegt... Cazzo con peras ...
jammer
als het aan mij ligt wel , hij zag er bij die 2-1 niet al te best uit ( ik wil hem niet de schuld geven van de nederlaag dat helemaal niet ) , maar we hebben een goede keeper op de bank zitten ( mischien wel beter dan Piet , en wellicht is ie ook sneller en beter met zijn uitrappen )quote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef DeVinger het volgende:
Pietje op de bank?
kus vitesquote:
Wtf man, die Stojkovic kunnen we toch niet behouden, waarom hem dan laten spelen? Pietje mag ook wel eens een mindere pot keepen na de afgelopen potjes, komop zeg. Weinig spelers die non-stop top spelen toch op dit niveau. Laat Pietje juist maar leren, hebben we meer aan dan een keeper van een andere club opleiden. Het is natuurlijk de vraag hoe hij reageert op zijn eerste echte blunder: koppie naar beneden of stoicijns door. Verschil tussen flop en top.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als het aan mij ligt wel , hij zag er bij die 2-1 niet al te best uit ( ik wil hem niet de schuld geven van de nederlaag dat helemaal niet ) , maar we hebben een goede keeper op de bank zitten ( mischien wel beter dan Piet , en wellicht is ie ook sneller en beter met zijn uitrappen )
Piet moet nog wel wat dingen leren om een goede keeper te worden ( daarom is ie nog jong ) , en door fouten te maken leert men , maar dat kunnen we in deze fase niet gebruiken)
[..]
kus vites![]()
![]()
Lo Siento señor Elvisviva, ik heb het meteen even goedgemaakt.quote:
Hopelijk laat ie iets los over de keeperskwestie bij de kijkersvragenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef Klingon het volgende:
Ter herinnering: vanavond is Vitesse-trainer Aad de Mos te gast bij Voetbal Insite (RTL7) aanvang 22.30 uur.
dacht al dat het een tikfout was ,quote:Op maandag 26 februari 2007 16:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
![]()
Kiss of Death dan...
KUT Vites!
quote:Gemeente kan Gelredome verkopen
ARNHEM (ANP) - De gemeente Arnhem kan verder met de verkoop van het
stadion Gelredome aan Eurocommerce. De rechter in Arnhem heeft
dinsdag bepaald dat het beslag, dat door exploitatiebedrijf
Gelredome BV op het stadion was gelegd, al niet meer bestond door
een procedurele foutDat is de uitkomst van een kort geding dat de
gemeente en Vitesse tegen het evenementenbedrijf hadden
aangespannen.
Gelredome BV huurt het stadion van de gemeente en is bang dat
het huren van het stadion ongunstiger wordt met Eurocommerce als
nieuwe eigenaar. Om de verkoop te voorkomen besloot Gelredome
beslag te leggen op het stadion.
De rechter vindt dat Gelredome BV misbruik heeft gemaakt van
zijn instemmingsrecht door goedkeuring aan de verkoop te onthouden.
Het recht is niet bedoeld als dwangmiddel voor betere
huurvoorwaarden in onderhandelingen met een nieuwe eigenaar, stelt
de rechter.
Voor de gemeente en Gelredome is het belang groot, vindt de
rechter: het koopcontract voor 16,5 miljoen euro is al rond, en
Eurocommerce eiste in hetzelfde kort geding levering van het
stadion door de gemeente. Het belang van Vitesse bij de levering is
dat de club een sponsorcontract van Eurocommerce krijgt met ingang
van de verkoop. De Arnhemse club krijgt zeventien jaar lang 750.000
euro per jaar, en eenmalig een miljoen euro om de huurachterstand
mee te betalen.
De gemeente Arnhem kocht het stadion in 2003 als onderdeel van
een reddingsplan voor het noodlijdende evenementenbedrijf en de
eveneens armlastige voetbalclub Vitesse.
-Stoijkovic gaat een kans krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:15 schreef Elvislives het volgende:
Ik verwacht een samenvatting in dit topic over wat hij gezegd heeft voor de buitenlanders PT en ik
Vast niet Michael Mols toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
-Hij wil graag een spits naast Danko hebben, hij noemde Mols.
Hij gaat naar Dubai toe dacht ik. Het ging er niet om dat Vitess ehem wilde, maar dat hij nog zo makkelijk mee kon en voor Vitesse (en volgens De Mos voor iedere club) een meerwaarde zou zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:10 schreef Rhinestone het volgende:
Mja, ik heb het altijd al een erg goede voetballer gevonden hoor, maar zou hij niet stoppen deze zomer?
Dank!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
-Stoijkovic gaat een kans krijgen.
-Hij wil graag een spits naast Danko hebben, hij noemde Mols.
-Hij vindt dat Janssen altijd bij Vitesse moet blijven ook al kan hij het niveau van de top in Nederland wel aan.
-Hij had het nog over scheidsrechters. Spelers hadden gezegd dat er bij enkele scheidsrechters altijd dit en dat zouden gebeuren in de wedstrijd en dat kwam ook duidelijk terug, oftewel, scheidsrechters hebben ook al een hekel aan Vitesse.
-We gaan zaterdag weer helemaal los.
Nee als dat gebeurt wordt ik supporter van een andere clubquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach kom op dat houden ze nog geen week vol
Daar gebeurt helemaal nietsquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef Rhinestone het volgende:
Een andere club zoals nek? Of gaan we dan maar voor SC Westervoort?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:50 schreef JH87 het volgende:
[afbeelding]
Juist..
Ik verheug me er nu al op als ie met nek langskomt komend jaar.
Stem SP, ben je van dat bureaucratische gezeik afquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:29 schreef Positive_Thinking het volgende:
Yu Hai komt nu 6 maart... weer wat vertraging opgelopen.
Iets zal eens een keer simpel lopen...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:29 schreef Positive_Thinking het volgende:
Yu Hai komt nu 6 maart... weer wat vertraging opgelopen.
Iets zal eens een keer simpel lopen...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:11 schreef Tha_Mars het volgende:
kan die vervuiling is uit dit topic, ik kom hier voor mijn lol!
Heb jij die gozer al zien spelen? Kan hij het een beetje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, dan moet ie tegen Ado Den Haag maar zijn debuut maken.
![]()
Ik was positief verrast toen ik Sun Xiang zag invallen tegen Arsenal, véél beter dan wat ik van een Chinees verwacht had, dus wie weetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef Domenica het volgende:
Ik heb nooit een goed gevoel bij die chinezen. Kent iemand uberhaupt een succesvolle chinese voetballer?![]()
Zo raar vindt ik het niet dat Piet niet keept Zaterdagquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef Domenica het volgende:
Heb jij die gozer al zien spelen? Kan hij het een beetje?
Ik heb nooit een goed gevoel bij die chinezen. Kent iemand uberhaupt een succesvolle chinese voetballer?![]()
Wat Rhinestone al zegt , en verder denk ik dat ie ook wel beter is dan Esajasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:00 schreef Rhinestone het volgende:
Ben benieuwd wat Stojkovic kan laten zien zaterdag.
Ik was positief verrast toen ik Sun Xiang zag invallen tegen Arsenal, véél beter dan wat ik van een Chinees verwacht had, dus wie weetEn als Yu Hai net zo goed is als dat ie enthousiast is hebben we niets te vrezen. Bovendien zal Streuer hem echt niet voor de grap contracteren.
Ik anders wel, en ik denk een meerderheid van de supporters ook. Je bedoelt zeker de 3-1 van vorige week, wat mij betreft kon Pietje daar niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zo raar vindt ik het niet dat Piet niet keept Zaterdag![]()
Remember Fafianiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Smeich het volgende:
Vitesse kennende loopt meneer Piet na vanaf nu alleen maar op de bank gezeten te hebben voor een appel en een ei de deur uit eind van het seizoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |