Nee als dat gebeurt wordt ik supporter van een andere clubquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach kom op dat houden ze nog geen week vol
Daar gebeurt helemaal nietsquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef Rhinestone het volgende:
Een andere club zoals nek? Of gaan we dan maar voor SC Westervoort?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:50 schreef JH87 het volgende:
[afbeelding]
Juist..
Ik verheug me er nu al op als ie met nek langskomt komend jaar.
Stem SP, ben je van dat bureaucratische gezeik afquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:29 schreef Positive_Thinking het volgende:
Yu Hai komt nu 6 maart... weer wat vertraging opgelopen.
Iets zal eens een keer simpel lopen...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:29 schreef Positive_Thinking het volgende:
Yu Hai komt nu 6 maart... weer wat vertraging opgelopen.
Iets zal eens een keer simpel lopen...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:11 schreef Tha_Mars het volgende:
kan die vervuiling is uit dit topic, ik kom hier voor mijn lol!
Heb jij die gozer al zien spelen? Kan hij het een beetje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, dan moet ie tegen Ado Den Haag maar zijn debuut maken.
![]()
Ik was positief verrast toen ik Sun Xiang zag invallen tegen Arsenal, véél beter dan wat ik van een Chinees verwacht had, dus wie weetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef Domenica het volgende:
Ik heb nooit een goed gevoel bij die chinezen. Kent iemand uberhaupt een succesvolle chinese voetballer?![]()
Zo raar vindt ik het niet dat Piet niet keept Zaterdagquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef Domenica het volgende:
Heb jij die gozer al zien spelen? Kan hij het een beetje?
Ik heb nooit een goed gevoel bij die chinezen. Kent iemand uberhaupt een succesvolle chinese voetballer?![]()
Wat Rhinestone al zegt , en verder denk ik dat ie ook wel beter is dan Esajasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:00 schreef Rhinestone het volgende:
Ben benieuwd wat Stojkovic kan laten zien zaterdag.
Ik was positief verrast toen ik Sun Xiang zag invallen tegen Arsenal, véél beter dan wat ik van een Chinees verwacht had, dus wie weetEn als Yu Hai net zo goed is als dat ie enthousiast is hebben we niets te vrezen. Bovendien zal Streuer hem echt niet voor de grap contracteren.
Ik anders wel, en ik denk een meerderheid van de supporters ook. Je bedoelt zeker de 3-1 van vorige week, wat mij betreft kon Pietje daar niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zo raar vindt ik het niet dat Piet niet keept Zaterdag![]()
Remember Fafianiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Smeich het volgende:
Vitesse kennende loopt meneer Piet na vanaf nu alleen maar op de bank gezeten te hebben voor een appel en een ei de deur uit eind van het seizoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |