Hij staat ook opgesteld, maar effe checken kan geen kwaad.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef maniack28 het volgende:
de uitmuntend natuurlijkScheelt 2 niveaus in vorm, maar 2,5 niveau in scoren dus
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Kom er net achter dat ik al kampioen ben trouwens, sta 12 punten los
Nee, want er werd bv. niet bekendgemaakt of de oude jeugdopleiding invloed had op de nieuwequote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Neenee... het kleine beetje beschreef iets anders dan wat er nu staat, dus het kleine beetje was incorrect. De fout ligt aan de kant van de hattrickdevs... langetermijnplannen kan niet als men de gemaakte afspraken/regels niet nakomt...
En het voordeel is, dat ik wel vanaf week 1 gewoon begin met mn jeugd, dus ik behoor wel tot de eersten die een fatsoenlijke speler uit de jeugdacademie kan halen
Ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef Ruudt het volgende:
Ik doe wel mee aan die fok! jeugdcompetitie.
Ben gisteren vergeten m'n 10 dokters te ontslaan.
Vanavond tegen een BOT.
Ik ook niet!quote:
filesquote:De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
quote:Onder een dreigende hemel zaten er 55000 voetbalfans in De Uddeler Meer, maar gelukkig kwam er geen regen.
IRCquote:
quote:
quote:25-02-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 391 325 ¤ aan entreegeld.
heel netjes, je moet ook een beetje geluk hebben met wat voor team je aantreft... ik kwam in mijn eerste seizoen net 2 punten tekort voor promotie. begon halverwege op de 7e plaats en werd uiteindelijk 3equote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Egamer het volgende:![]()
![]()
PROMOTIE!!
![]()
![]()
Met een overtuigende 3-0 gewonnen, whooooo!!![]()
![]()
M'n eerste seizoen met Hattrick, dat ook nog.
Ik begon op de 5e plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |