Hij staat ook opgesteld, maar effe checken kan geen kwaad.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef maniack28 het volgende:
de uitmuntend natuurlijkScheelt 2 niveaus in vorm, maar 2,5 niveau in scoren dus
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Kom er net achter dat ik al kampioen ben trouwens, sta 12 punten los
Nee, want er werd bv. niet bekendgemaakt of de oude jeugdopleiding invloed had op de nieuwequote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Neenee... het kleine beetje beschreef iets anders dan wat er nu staat, dus het kleine beetje was incorrect. De fout ligt aan de kant van de hattrickdevs... langetermijnplannen kan niet als men de gemaakte afspraken/regels niet nakomt...
En het voordeel is, dat ik wel vanaf week 1 gewoon begin met mn jeugd, dus ik behoor wel tot de eersten die een fatsoenlijke speler uit de jeugdacademie kan halen
Ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef Ruudt het volgende:
Ik doe wel mee aan die fok! jeugdcompetitie.
Ben gisteren vergeten m'n 10 dokters te ontslaan.
Vanavond tegen een BOT.
Ik ook niet!quote:
filesquote:De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
quote:Onder een dreigende hemel zaten er 55000 voetbalfans in De Uddeler Meer, maar gelukkig kwam er geen regen.
IRCquote:
quote:
quote:25-02-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 391 325 ¤ aan entreegeld.
heel netjes, je moet ook een beetje geluk hebben met wat voor team je aantreft... ik kwam in mijn eerste seizoen net 2 punten tekort voor promotie. begon halverwege op de 7e plaats en werd uiteindelijk 3equote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Egamer het volgende:![]()
![]()
PROMOTIE!!
![]()
![]()
Met een overtuigende 3-0 gewonnen, whooooo!!![]()
![]()
M'n eerste seizoen met Hattrick, dat ook nog.
Ik begon op de 5e plek.
als je 15 punten voorstaat zullen die twee verliespartijen toch niet voorkomen dat je promoveertquote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
6-0 gewonnen..
Sta inmiddels 15 punten losVolgende week en de week erop verliezen.. expres om niet te hoeven promoveren
Tja dat dacht ik ook al maar t zal wel aan ons liggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je 15 punten voorstaat zullen die twee verliespartijen toch niet voorkomen dat je promoveert
bekijk even de promotieregelingen in VIquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je 15 punten voorstaat zullen die twee verliespartijen toch niet voorkomen dat je promoveert
Ik ook voor zover dat nog niet duidelijk wasquote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef twi het volgende:
Volgens mij kunnen we wel 2 of 3 jeugdcompetities startenIk wil ook wel meedoen
![]()
Ik doe ook wel mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook voor zover dat nog niet duidelijk was
aha, wel vaag dat je als kampioen ook niet kunt promoveren eigenlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
bekijk even de promotieregelingen in VI
VI is ook een beetje een ophoopdivisie, net als VIII dat is gewordenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aha, wel vaag dat je als kampioen ook niet kunt promoveren eigenlijk
quote:25-02-2007 Partizan promoveert
In de volledig verbouwde "Tribute to Walker Hawkins Arena" heeft Puttershoek eindelijk weer een kampioenschap behaald. Voor de ogen van 29.000 uitzinnige fans werd er met 3-0 van de nummer 2 gewonnen. De coach: Ik was er niet gerust op, daarom had ik gekozen voor een verdedigende 5-3-2 tactiek. Je kent Partizan he, lekker laf op de counter leunen en dan snoeihard toeslaan".
De komende twee wedstrijden zijn nog om des keizers baard, maar deze winning streak smaakt naar meer.
Binnenkort nog een wonderbaarlijke verdediger met redelijk passen en matig vleugel verkopen (was vandaag geschorstquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
awwwquote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef maniack28 het volgende:
Net weer terug van een pleister:
Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] + 3Daar gaat zn carriere als international
Dat zuigt inderdaad grote tijdquote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef maniack28 het volgende:
Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] + 3Daar gaat zn carriere als international
Flink wat doktoren erop?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef maniack28 het volgende:
Heb er al 10, zal ik nog meer doen? De bijdrage is zo nihil, dat het zonde van je geld is, de elfde dokter scheelt minder dan 0,08 dagen, dat is dus bijna niks... zeker als je daartegenover legt dat het zoveel extra geld kost. Hij was al 2 weken uit de roulatie, mjah... straks 2 weken conditietraining, dus echt opschieten doet ie niet zo neequote:Op zondag 25 februari 2007 23:22 schreef Lennox het volgende:
[..]
Flink wat doktoren erop?
Hopen dat hij morgen gelijk naar +2 gaat, dan krijg je hem voor vrijdag wel naar +1
quote:25-02-2007 Champagne staat koud!
De fameuze bubbelwijn uit Noord-Frankrijk kan in de koelkast van het clubhuis! Zelf werd er thuis in een volle bak eenvoudig gewonnen van Sappemeer, terwijl Robin United gruwelijke genaaid werd (Stefan Postma heeft het telefoonnummer van de Match-Engine gevraagd, schijnt...) en Vietnam z'n geluk eindelijk kwijt is.
Met zes punten voorsprong én een veel beter doelsaldo, kan het kampioenschap ons bijna niet meer ontgaan! De spelers nemen in IJsland een voorschot op de komende festiviteiten!!
Bron: http://www.toron.be/bn/node/139quote:Wij van Beltrick Nieuwsblad gingen op zoek naar meer informatie over de nieuwe jeugdopleiding. Hierbij verzamelen we alle feiten, gebaseerd op uitspraken van de HT’s zelf. Voor je aan het artikel begint kan je wel best het artikel van hattrick zelf lezen, zodat je op de hoogte bent van de basisinformatie.
De jeugdploeg
Je zal de mogelijkheid hebben om met je jeugdploeg in een jeugdreeks te spelen, samen met je vrienden, fedgenoten of andere kennissen. Deze reeksen kan je zelf aanmaken, waarbij je het aantal teams kan kiezen tussen 4 en 16. De grootste reeksen zullen enkel door 'Hattrick supporters' aangemaakt kunnen worden, maar iedereen kan er in meedoen. Het tijdstip waarop je speelt kan je ook volledig zelf kiezen. Het is wel zo dat je maar één match per week kan spelen: dit is ofwel een competitiematch, ofwel een vriendschappelijke wedstrijd.
Pas na 11 weken (na 11 scoutsrapporten) zal je jeugdploeg compleet opgevuld zijn met je eigen jeugdspelers. Tot dan zal het aangevuld worden met 'de kinderen van de buren', dit zijn spelers zonder noemenswaardige kwaliteiten.
Elke week kan je ofwel je scouts laten zoeken naar een talent voor je jeugdploeg (nieuwe systeem), ofwel kan je een speler uit je jeugdopleiding (oude systeem) promoveren naar je A ploeg. Onafhankelijk daarvan kan je een jeugdspeler promoveren uit je jeugdploeg (nieuwe systeem) naar je A ploeg. Dit kan wel enkel als hij al lang genoeg bij je jeugdploeg zit (meer hierover in het deel over spelers).
De jeugdspelers zelf zullen geen loon ontvangen maar hun wedstrijden zullen ook geen inkomsten met zich meebrengen.
De jeugdploeg zal voor het grootste deel los staan van je A ploeg: zaken als de teamgeest en de vlaggenverzameling zullen onafhankelijk zijn van je A team (tenminste als ze ingevoerd worden, wat niet zeker is).
De spelers
Pas na enkele seizoenen zal je de kans hebben om spelers uit je jeugdteam naar je A ploeg te promoveren, omdat ze hiervoor een minimumleeftijd moeten bereiken. Deze zal minimum 17 zijn en waarschijnlijk zelfs ouder.
Waarschijnlijk is het het beste om te wachten tot je speler helemaal volgroeid is, dan kan het zijn dat je speler de jeugdopleiding pas verlaat als hij nog ouder is. Hij kan dan op meerdere skills getraind zijn en zal beter zijn dan de gemiddelde jeugdpull uit de huidige opleiding. Hier staat tegenover dat je niet elke week zo’n speler zal promoveren uit je jeugdploeg. Op termijn zullen er dus minder jeugdspelers op de markt zijn, maar de spelers zelf zullen beter zijn.
Spelers in het jeugdteam hebben ook een plafond op hun kwaliteiten op een bepaalde skill: op een bepaald moment zal een speler niet meer kunnen verbeteren op een bepaalde skill. Omdat je zijn skills niet kan zien, zal je dit dus moeten/kunnen merken aan zijn prestaties.
Het is onmogelijk om spelers in de jeugdopleiding te kopen of te verkopen.
Het trainingstype van je jeugdspelers is onafhankelijk van het trainingstype van je A ploeg. De prestaties van je A ploeg hebben daarentegen wel invloed op de motivatie van je jeugdspelers tijdens de trainingen. Dit is om te voorkomen dat je de resultaten van je A team zou opgeven om je enkel te concentreren op je jeugdteam. Je hebt ook de kans dat je spelers geblesseerd geraken en kaarten pakken, net als bij je A team.
De scouts
Je scouts brengen nieuwe spelers aan voor je jeugdteam, en zorgen dus voor de invulling ervan. Je kan maximaal 3 scouts in dienst hebben, die je 1 voor 1 hun speler zullen voorstellen. Hierbij kan je kiezen om de speler te accepteren of om de speler door te sturen in de hoop dat één van de volgende scouts een betere speler voorstelt. Let wel op, eens je de speler hebt geweigerd is er geen mogelijkheid meer om de speler alsnog te kiezen.
Als je ervoor kiest om een scoutrapport te bekijken kan je die week geen jeugdpull meer doen in het oude systeem, ook als je alle spelers doorstuurt.
Je bent niet verplicht om 3 scouts te huren. Je zal dan minder loon betalen, maar ook minder kans om een talent aan je jeugdploeg toe te voegen. De totale kost van de 3 scouts zal ongeveer gelijk zijn aan de kost van de huidige jeugdopleiding.
Dat geeft wel een beter beeld dan wat ik tot nu toe had. Maar het gaat er dus op neer komen dat je vijf trainees kan verkopen en een paar waailappen van je b-team de laan uit stuurt? Dat is het enige wat ik me nou nog afvraag.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens wel 4-3 gewonnen, met 197 hatstats en pic... ben benieuwd wat dit wordt met mn nieuwe mids, mn volledige aanval (zonder blessure) en een goed/goed coachKan niet wachten tot volgend seizoen!!!
Btw, berichtje over de nieuwe jeugdopleiding:
[..]
Bron: http://www.toron.be/bn/node/139
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |