Is het ook rendabel om zo'n redelijk/redelijk def zonder extra bijstats met een salaris van 620 te kopen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:51 schreef Lennox het volgende:
Die ene normale verdediger voor een AO def inruilen?
Gelijk even nieuwe trainee gekocht
[..]
quote:Ola!
Could I ask you for a strange favor? I see you just bought Maarten de Vos. I was bidding for him too when my internet went down (damn wireless)
He was a player from my beginteam, back in 2003, so for nostalgic I really would have liked to buy him. Would you to part from him again, for say 10 times youve payed for him now (20k?)
greetings
Rik Schelbergen
Lol...als ik hem was, zou ik heel hard gaan lachen en minstens 50k vragenquote:
Over FC's gesproken....wat is ongeveer een gangbare prijs voor een goed/redelijk FC?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
Joralf,
Het gaat zoals VK al zegt met name op je tactiek. Wil je op balbezit spelen dat ga je voor MF versterking, wil je balans en wil je ook met 45% possession kunnen winnen moet je je defs of keeper upgraden. Je verhaal over je coach herinnert me dat ik weer moet zoeken naar een FC
geen idee, ik heb alleen een paar seizoenen een goed/goed gekocht maar de prijzen zijn ook erg gekelderd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Over FC's gesproken....wat is ongeveer een gangbare prijs voor een goed/redelijk FC?
heb het ook ooit eens gedaan, en veel mensen zeggen toch wel dat het goed is...en anders neem je het spel veel te serieusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe ok
thnx
tis trouwens niet helemaal onzinnig, kan nog een reserve def gebruiken nl
AO.. denk ik wel ja, maar ik twijfel nog.... Ik denk dat defense upgraden niet zoveel zin heeft, dan moet je toch een aardig hoge rating gaan halen, richting uitstekend/formi ofzo, dus dan heb ik wel een hele goeie keep + 2 defs nodig... dat ga ik niet redden en bovendien heb ik dan nog niet genoeg om tegen te houden. Voor mn gevoel maakt het niet zoveel uit of ik goed of uitstekend def haal.... dus ik denk all out offensivequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
pff, lastig joralf
ik weet ook niet wat je normaliter voor tactiek speelt. AO? of ga je dat proberen? vnl 3-4-3 met gewoon middenveld proberen te halen?
je zou uberhaupt trouwens altijd kunnen denken aan t aanschaffen van een ervaren mid, kan al vanaf een jaar of 30, met reusachtig positiespel ofzo
Gestegen naar matig ervaring, speelde vandaag weer netjes meequote:Xavier Campabadal [Geblesseerd, maar kan de wedstrijd spelen] [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=15 070, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Mijn Albanische U20 speelde vanavond ook weer, mooi gestegen naar poor (slecht) ervaring, 18 jaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gestegen naar matig ervaring, speelde vandaag weer netjes meeDenk dat ie 20 jaar goed ervaring wel kan halen
Edit - Hoeveel niveau's conditie stijgt een speler bij conditietraining? 1 of meer?
omgquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Mijn Albanische U20 speelde vanavond ook weer, mooi gestegen naar poor (slecht) ervaring, 18 jaar
conditieniveaus kunnen bij conditietraining 1 of 2 stijgen, als ik me niet vergis (tis al weer een heule tijd geleden dat ik conditie heb getraind)
btw, een titanic (reusachtig) mid gekocht, 29 jaar, met uitmuntend xp EN koppen, voor 647.000![]()
![]()
Ik ga het eens proberenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:52 schreef komrad het volgende:
ik heb inmiddels al meer dan een seizoen een reusachtig mid die nu 30 is en formi XP heeft, gekocht voor dik een M. Nog niet gedaald maar zal wel snel komen, goede is dat het loon hard afneemt. Nu nog 35k en volgend seizoen gok ik dat hij onder de 30k komt. Daalt hij 1-2 niveau's PM dan is hij ivm XP nog steeds bruikbaar en bovendien is de effectieve afschrijving extreem laag omdat je elke week bespaard op salaris (nu ca. 10k/w, straks 15-20k/w)
Ik heb eenzelfde trainee gekocht, voor precies dezelfde prijsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:51 schreef Lennox het volgende:
Gelijk even nieuwe trainee gekocht
[..]
quote:Widar Birgersson [playerid=152382270]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
idd, wat komradski zegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
omg
(checkt transferlijst op +28 jaar)...
Mjah... hoe lang gaat zo'n speler mee.. ik bedoel... duurt het 1 of 2 seizoenen voor ie daalt of gaat het sneller?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Begint er zo'n vuile rat op zijn eigen speler te bieden, net voor de deadline![]()
![]()
Damn, haal ik hem binnen voor 9.000 euro, blijkt ie 3 weken geblesseerd te zijn, omdat die rat een wedstrijd speelde kon ik dat niet zien
I know, maar hij zit al hoog in de training, hij heeft nog een wedstrijdje of twee hooguit nodig... maar ik voelde me ook evenquote:
TS daalt en stijgt altijd naar het rustpunt toe.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:04 schreef Daemon19 het volgende:
Om wonderbaarlijke redenen is mn TS van moordend naar woedend gegaan!
Hattrick is lief!![]()
Jajajaja, ik vind het eerlijker als ik meer geld krijg voor mijn spelersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat het eigenlijk veel eerlijker zou zijn dat als je spelers tweemaal per week laat spelen hun trainingsresultaat ook zou moeten verdubbelen...
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jajajaja, ik vind het eerlijker als ik meer geld krijg voor mijn spelers
Er is dan wel minder aanbod.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar serieus, als je spelers twee keer per week laat spelen groeien hun capaciteiten ook sneller dus dan zou een snellere stijging logischer zijn.
Mid numero uno... voor 930k.. de 2e wordt van "normale" leeftijd, voor 1300k..quote:Fredrik Sunesson (21147960) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
29 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 41 380
Loon: 37 824 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: FC Barakas
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
1020k.... uitgeshoptquote:Eddo Kraaijeveld (29099544) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 54 600
Loon: 38 088 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: FC Chenet
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
leuk joh, het NT met allemaal spelers goddelijk+20 met ene loon van 10M/weekquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar serieus, als je spelers twee keer per week laat spelen groeien hun capaciteiten ook sneller dus dan zou een snellere stijging logischer zijn.
Zekerz... met koppen erbij werd het allemaal wat duurder.. dus deze keer maar zonder gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:50 schreef komrad het volgende:
[..]
leuk joh, het NT met allemaal spelers goddelijk+20 met ene loon van 10M/week
nette speler Joralf
ow wacht.. ja ik ben in de warquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:11 schreef komrad het volgende:
typotje en bovendien heb je geen buitenaardse maar dat terzijde. Hij zal wel op 50k uitkomen weer omdat er ook nog 20% opkomt natuurlijk maar dat is betaalbaar en MF is nog steeds koning, zeker samen met XP
quote:2007-02-24 22:33 Unscheduled downtime.
Our servers were feeling a bit unwell. We are restarting them now and will hopefully be back up within 20 minutes.
okeej, thanksquote:Op zondag 25 februari 2007 01:08 schreef maniack28 het volgende:
nee, zn lervaring is het maximale coachniveau dat hij kan bereiken.
In dit geval maximaal een matig coach dus.. als je hem houdt totdat hij goed ervaring heeft ie zin als coach. Met matig leiderschap ook nog, daaronder kan je beter extern aantrekken.
quote:Olger Venderink (153221772) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kortom, Chen heeft in 3 maanden tijd = 12 weken ongeveer, 7 verkoopbare pulls gehad. Waarmee hij zo'n 3 miljoen verdiend heeft (ok, eentje van 2,5 miljoen) en nog 2 in eigen beheer optraint. Ik vind dat echt niet normaal... dat is geen geluk, dat is geen random iets, dit is gewoon puur bevooroordeling (op willekeurige basis waarschijnlijk).quote:24-11-2006 Verkocht Sjors Zwart aan Green Squad CF 31 001 ¤ 400 (21-11 gepromoveerd)
07-12-2006 Verkocht Co Mathijsse aan De Vliegende Hu 2 500 000 ¤ 3 090 (4-12 gepromoveerd)
17-12-2006 Verkocht Eef van der Molen aan Kamiltim 27 000 ¤ 780 (10-12 gepromoveerd)
20-12-2006 Verkocht Adriaan de Zwaan aan Fc Heugem 143 000 ¤ 710 (17-12 gepromoveerd)
31-01-2007 Verkocht Teije Hogendorp aan KP OLIWA 204 000 ¤ 900 (28-1 gepromoveerd)
Die speler van zojuist dus op 25-2 gepromoveerd, levert zo'n 100k op
Sjaak-Jan Weerman (152511376)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond, Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 2 420
Loon: 840 ¤/week
18-2 gepromoveerd... is een goed scoren matig passen of zoiets...
Timothy Admiraal (150991333)
19 jaar, matig in vorm, gezond, Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 760 ¤/week
4-2 gepromoveerd, goed scoren met matig passen als ik het goed heb
Tis op zn minst erg vreemd.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:39 schreef maniack28 het volgende:
omfg... serieus.. vinden jullie dit nog normaal?
[..]
Kortom, Chen heeft in 3 maanden tijd = 12 weken ongeveer, 7 verkoopbare pulls gehad. Waarmee hij zo'n 3 miljoen verdiend heeft (ok, eentje van 2,5 miljoen) en nog 2 in eigen beheer optraint. Ik vind dat echt niet normaal... dat is geen geluk, dat is geen random iets, dit is gewoon puur bevooroordeling (op willekeurige basis waarschijnlijk).
Mijn post op het hattrickforum over het naast elkaar draaien van oud en nieuwe opleiding. Het schijnt dus te zijn dat je spelers in het nieuwe systeem minimaal 2 seizoenen in het team moeten zitten. Dat betekend dat ik dus 2 seizoenen GEEN PULLS heb, omdat die paupers nu wat anders zeggen dan dat ze aan het begin van het seizoen deden. Tis gewoon triest... pauperdevs daar denken over niks na en ze lullen maar wat raak.quote:Ach.. het maakt allemaal niet uit wat het wordt, het ergste is dat ze ons ALWEER voorgelogen hebben. Ik heb er discussies over gehad en het was duidelijk dat je de oude en de nieuwe jeugdopleiding niet naast elkaar konden bestaan, je zou moeten kiezen. Dit is echt duidelijk van tevoren gezegd. Ik heb toen overlegd met verschillende mensen binnen de FoK!Federatie en een hoop van hun hebben de huidige jeugdopleiding stopgezet na week 4 of 5 van dit seizoen, om die 20k per week te besparen, want volgend seizoen stappen we toch over naar een nieuw systeem en dat kon je NIET tegelijk draaien met het oude. En wat lees ik nu.... juist, nu opeens als het puntje bij paaltje komt kan je WEL het oude en het nieuwe systeem naast elkaar draaien, alleen kost het 2x zoveel. Mjah, die van mij staat al op slecht... dus dat heeft geen zin meer.
Hoezo matenaaierij?
én minimaal 2 seizoenen bij je jeugdteam gezeten zouden moeten hebben.
Nu kan ik dus 2 HELE SEIZOENEN niks pullen omdat die PAUPERS hun informatievoorziening niet op orde hebben en dingen ACHTERAF veranderen. Ik dacht dat dit spel gebaseerd was op LANGETERMIJNPLANNING en slim HANDELEN. Maar op deze manier lukt dat dus niet....
Hattrickdevs, bedankt!!! Ga vooral zo door...
Ook zoietsquote:De prestaties van je A ploeg hebben daarentegen wel invloed op de motivatie van je jeugdspelers tijdens de trainingen. Dit is om te voorkomen dat je de resultaten van je A team zou opgeven om je enkel te concentreren op je jeugdteam.
Ik switch ook maar zoals ik nu begrijp levert dat de eerste twee seizoenen nog geen kont opquote:Op zondag 25 februari 2007 12:02 schreef maniack28 het volgende:
Anywayz... komen we op het punt dat je een competitie op kan zetten met je jeugdteams. Ik ga vanaf het moment dat het kan switchen naar het nieuwe systeem. Welke Fok!Hattrickers doen dat ook en willen een competitie opzetten?
Nee, je kan iedere week een speler scouten ipv een speler promoveren. Die komt in je jeugdteam en die kan je laten spelen in wedstrijden binnen een zelfopgezette jeugdcompetitie. Je kan ze op bepaalde punten trainen (ook afhankelijk van de positie waar je ze opstelt). Wat ik wel heb gehoord is dat het dus kan dat je een 19 jarige formidabel pullt.. of een briljant ipv een 17 jarige uitstekend. 17 jaar uitstekend is nog wel het max niveau, maar dat zal dus per leeftijd opschuiven ofzo..quote:Op zondag 25 februari 2007 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik switch ook maar zoals ik nu begrijp levert dat de eerste twee seizoenen nog geen kont op
Ok maar als ik in week 1 een speler scout dan heb ik pas 1 jeugdspeler, je kunt dus pas wedstrijden gaan spelen als je 11 jeugdspelers hebt of vergis ik me?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, je kan iedere week een speler scouten ipv een speler promoveren. Die komt in je jeugdteam en die kan je laten spelen in wedstrijden binnen een zelfopgezette jeugdcompetitie. Je kan ze op bepaalde punten trainen (ook afhankelijk van de positie waar je ze opstelt). Wat ik wel heb gehoord is dat het dus kan dat je een 19 jarige formidabel pullt.. of een briljant ipv een 17 jarige uitstekend. 17 jaar uitstekend is nog wel het max niveau, maar dat zal dus per leeftijd opschuiven ofzo..
spannendquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef Egamer het volgende:
Vanavond dé derby tegen de nummer 3, dé beslissende wedstrijd. Als ik win, dan promoveer ik.
Dat vroeg ik me dus ook af...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok maar als ik in week 1 een speler scout dan heb ik pas 1 jeugdspeler, je kunt dus pas wedstrijden gaan spelen als je 11 jeugdspelers hebt of vergis ik me?
Het is inderdaad lekker vaag nog allemaal. Kun je het het eerste seizoen aanvullen met spelers die je al hebt? Of houd je je B-team ook nog?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is inderdaad lekker vaag nog allemaal. Kun je het het eerste seizoen aanvullen met spelers die je al hebt? Of houd je je B-team ook nog?
quote:in het begin heb je "buurtjongens" die mee kunnen spelen. Die buurtjongens zijn prutsers waar je niks aan hebt, puur ter veldvulling, zodat je al wel wedstrijden kunt spelen
tenminste, dat is wat ik begrepen heb
quote:Appie Heeresma (153248237) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Zoals ik sommigen hoor gaat t helemaal klote met die vorm en ik zei all1 dat ik dat gedaan had en dat t bij mij goed werkte. Als jij het zonde vind en t niet doet ok das jou keuze, zo maak ik die van mij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef Yankee_One het volgende:
@ Outpost, algemeen trainen is zonde van je trainingsobrengsten. Tel de waardestijgingen van de pops van al je spelers bij elkaar op en deel dit door 9. Dit is het geld dat je weggooit door een week algemeen te trainen. Dit bedrag zal toch zeker 100k bedragen (zeker met je goede nieuwe trainees). Misschien dat je nu ziet dat algemeen trainen geld weggooien is. Het lijkt misschien leuk, die vormstijging, maar die had je anders ook wel gekregen, al duurde het een weekje meer..
ik zeg een fok jeugdcompetitie....quote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, je kan iedere week een speler scouten ipv een speler promoveren. Die komt in je jeugdteam en die kan je laten spelen in wedstrijden binnen een zelfopgezette jeugdcompetitie. Je kan ze op bepaalde punten trainen (ook afhankelijk van de positie waar je ze opstelt). Wat ik wel heb gehoord is dat het dus kan dat je een 19 jarige formidabel pullt.. of een briljant ipv een 17 jarige uitstekend. 17 jaar uitstekend is nog wel het max niveau, maar dat zal dus per leeftijd opschuiven ofzo..
Wat lief dat je dat allemaal op een rijtje heb gezetquote:Op zondag 25 februari 2007 11:39 schreef maniack28 het volgende:
omfg... serieus.. vinden jullie dit nog normaal?
[..]
Kortom, Chen heeft in 3 maanden tijd = 12 weken ongeveer, 7 verkoopbare pulls gehad. Waarmee hij zo'n 3 miljoen verdiend heeft (ok, eentje van 2,5 miljoen) en nog 2 in eigen beheer optraint. Ik vind dat echt niet normaal... dat is geen geluk, dat is geen random iets, dit is gewoon puur bevooroordeling (op willekeurige basis waarschijnlijk).
Dan wordt ik geheid kampioen met mijn geweldige jeugdopleidingquote:Op zondag 25 februari 2007 15:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik zeg een fok jeugdcompetitie....
Die gaat dan dus wegquote:Op zondag 25 februari 2007 15:51 schreef Chen het volgende:
[..]
Dan wordt ik geheid kampioen met mijn geweldige jeugdopleiding
Dom dom dom Maniack...quote:Op zondag 25 februari 2007 11:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mijn post op het hattrickforum over het naast elkaar draaien van oud en nieuwe opleiding. Het schijnt dus te zijn dat je spelers in het nieuwe systeem minimaal 2 seizoenen in het team moeten zitten. Dat betekend dat ik dus 2 seizoenen GEEN PULLS heb, omdat die paupers nu wat anders zeggen dan dat ze aan het begin van het seizoen deden. Tis gewoon triest... pauperdevs daar denken over niks na en ze lullen maar wat raak.
[..]
Ook zoietsDus als je verliest heb je slechtere pulls (dit is een maatregel om te zorgen dat mensen enkel een team hebben om als kweekvijver te dienen). Het side effect is dus dat goeie teams beter pullen
Lekker eerlijk..
Neenee... het kleine beetje beschreef iets anders dan wat er nu staat, dus het kleine beetje was incorrect. De fout ligt aan de kant van de hattrickdevs... langetermijnplannen kan niet als men de gemaakte afspraken/regels niet nakomt...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dom dom dom Maniack...
Ik heb er ook over getwijfeld om mijn jeugdopleiding stil te zetten... Ik heb het expres NIET gedaan omdat ik eerst wilde zien hoe de overstap naar het nieuwe systeem zal gaan. Daar was eigenlijk geen echte informatie over beschikbaar (op het kleine beetje na, wat je hierboven beschrijft)... Soms is voorbarige beslissingen nemen niet verstandig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |