abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46587653
TSI: 3350 (+3640/-290)
Vorm: 5 (+7/-2)

Geen poppers, wel een lekkere vormupdate
pi_46587887
Klote training.

-6 aan vorm. Al mijn trainees zakken bijna in TSI en vorm

Toch maar counteren a.s zondag denk ik.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_46587960
Eentje gestegen van 3 naar 2 weken blessure , wanneer is de volgende blessure update want mijn nieuwe speler moet even mee doen.
pi_46588082
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Eentje gestegen van 3 naar 2 weken blessure , wanneer is de volgende blessure update want mijn nieuwe speler moet even mee doen.
Elke dag...
pi_46588254
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Elke dag...
Oké, want heb een +1 en wil toch wel heel graag dat die zondag mee doet. Het blijft hopen!
pi_46588280
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Oké, want heb een +1 en wil toch wel heel graag dat die zondag mee doet. Het blijft hopen!
Die krijgt nog 2 updates dan.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:24:49 #57
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_46588429
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef Yankee_One het volgende:
@ Outpost, algemeen trainen is zonde van je trainingsobrengsten. Tel de waardestijgingen van de pops van al je spelers bij elkaar op en deel dit door 9. Dit is het geld dat je weggooit door een week algemeen te trainen. Dit bedrag zal toch zeker 100k bedragen (zeker met je goede nieuwe trainees). Misschien dat je nu ziet dat algemeen trainen geld weggooien is. Het lijkt misschien leuk, die vormstijging, maar die had je anders ook wel gekregen, al duurde het een weekje meer..
Ik lees regelmatig dat algemeen trainen ook geen invloed heeft op je langetermijn vorm, maar alleen in een oppervlakkige vormstijging van 1 week resulteert, waarna je vorm de volgende week weer daalt naar het oude niveau. Maar of dat zo is weet ik ook niet. Maar als het zo is, dan is algemeen trainen helemaal weggegooid geld.
pi_46588869
Het hoeft niet helemaal nadelig te zijn.

Als je 20 trainees neemt met goed middenveld en redelijk conditie en je traint vervolgens 3 weken op conditie. Dan zal hun vorm wat afnemen. Als je dan 3 weken algemeen traint, dan kun je die spelers voor een redelijke meerprijs verkopen aangezien die meer waard zijn met een betere vorm.
pi_46589676
TSI: 2270 (+3330/-1060)
Vorm: 0 (+5/-5)

wat een kuttraining weer....
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_46589826
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:10 schreef MrMoon het volgende:
TSI: 2270 (+3330/-1060)
Vorm: 0 (+5/-5)

wat een kuttraining weer....
Rustig maar!
pi_46592847
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:15 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Rustig maar!
dit is nog rustig hoor
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_46593810
eerst t goede nieuws:

mn albanische U20 naar briljant 18 jaar

[bitchmode]

ga ik weer. vorm stijging van 6, waaronder 5 (!) uit mn b-team. twee dalers, natuurlijk allebei mn a-team. een titanic mid van weak naar poor, en een magnif. def van weak naar poor

daardoor komt mijn a team qua vorm ongeveer zo eruit te zien:

passable
solid-poor-solid
inadequate-poor-(blessure)-inadequate
weak-inadequate-passable

oja, needless to say, ik moet ook nog wat verzinnen voor mn derde IM

[/bitchmode]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:36:49 #63
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46596114
TSI: 2650 (+3880/-1230)
Vorm: 3 (+5/-2)
Scoren: 1 (+1/-)

Mn potentiele u-20 voor Iran naar formi gestegen... heb net 4 spelers verkocht. Een wonderbaarlijk/matig van 20 jaaar voor 1150k, uitmuntend mid van 24 voor 600k, formidabel scoren goed passen 18 jaar voor 650k en mn reservekeep voor 100k 2.3 miljoen op rekening, 5 trainees in huis... stijgertje erbij en voila, ik heb wat geld voor iets leuks voor volgend seizoen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_46596297
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het hoeft niet helemaal nadelig te zijn.

Als je 20 trainees neemt met goed middenveld en redelijk conditie en je traint vervolgens 3 weken op conditie. Dan zal hun vorm wat afnemen. Als je dan 3 weken algemeen traint, dan kun je die spelers voor een redelijke meerprijs verkopen aangezien die meer waard zijn met een betere vorm.
Oneens.

Conditietrainen is niet rendabel, tenzij je het op (hele) grote schaal doet en je een flink startkapitaal hebt. Want met PM'ers met niet zulke heftige skills is de marge te klein. En dan nog kun je die drie weken beter PM trainen; dikke kans dat er al wat in vorm stijgen als ze gewoon spelen en er is een redelijke kans dat je nog (een) popper(s) meepakt. Drie weken, da's bijna een halve skillraise voor een 17-jarige!
pi_46596651
Heeft het enig nut als ik de volgende speler als aanvallende vleugel zet. Buddy geeft 3,5* aan, maar het gaat me meer om de rating
quote:
Alessandro Patella
TSI = 5 000, 32 jaar, uitstekend in vorm
Heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Ik zit nog te puzzelen met opstelling. 5-3-2 counter met 2 wingers lijkt me het beste. Nu heb ik een wereldklasse winger met redelijk passen, maar normaal gesproken speel ik maar met 1 winger, dus dit wordt een noodoplossing.

Of zou hij op normaal beter presteren?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_46597004
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef Lennox het volgende:
Heeft het enig nut als ik de volgende speler als aanvallende vleugel zet. Buddy geeft 3,5* aan, maar het gaat me meer om de rating
[..]

Ik zit nog te puzzelen met opstelling. 5-3-2 counter met 2 wingers lijkt me het beste. Nu heb ik een wereldklasse winger met redelijk passen, maar normaal gesproken speel ik maar met 1 winger, dus dit wordt een noodoplossing.

dia gaat niets bijdragen. het gaat om zijn vleugelspel en passen skill en die heeft hij niet
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_46597072
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef Lennox het volgende:
[..]

Bedoel je soms aanvallende wingback? Want dat kan wel, door z'n PM. Maar dan is z'n vleugel nog wel héél mager hoor.
pi_46597230
Grrrr. Denk dat ik maar ga piccen en op een zwakke manier mn promotie veilig ga stellen. (Week erna gewoon).
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:42:38 #69
40183 MacMauser
Te gek, te gek, te gek!
pi_46598296
Moet jij nog voor iemand bang zijn met jouw team in die klasse Lennox?
Maus United (769353)
pi_46599257
haha lennox.
ik zou iig nooit die Patella op winger zetten.
over t algemeen loont t niet om het middenveld te proberen te ontduiken door spelers op slechte posities te zetten of b-spelers in te brengen. misschien moet je maar een leuke twee winger aanschaffen, outstanding ofzo
pi_46599397
Wonderbaarlijk is dat toch? Ik heb nog dik een miljoen in kas, maar voor deze ene wedstrijd ga ik geen speler kopen.

In 3 wedstrijden (waarvan 2x thuis) moet ik 3 punten halen , dus dan maar een nederlaag erbij. Heb er nu voor gekozen om met 2 IM te spelen en 1 aanvallende winger (PIC). Ik geloof dat de nummer 2 zich ook scheel heeft gepicced, dus die zal wel MOTSEN tegen mij. Daar zal een wonderbaarlijk of wereldklasse counter tegenover komen van mijn kant.

Als ik weet in welke VII ik terecht kom, dan ga ik wel wat spelers kopen. Heb nu ook nog een Briljante spits te koop staan, maar die zal er wel niet uit gaan.
pi_46599859
Lekker wachten met aankopen ja.

TU:
Form -2 (+5 / -7) 4 A-spelers gestegen, de rest zijn B-spelers.
TSI +11040 (+12080 / -1040)
SP +12
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:47:52 #73
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46600396
Okeee.. ik ga de hattrickers hier om advies vragen (en het niet zelf geven ). Ik heb 1,6 miljoen beschikbaar, moet nog 1 stijger kopen, dus laten we zeggen 1,5 miljoen. Dit zijn de spelers die ik heb, vrijwel op volgorde, dus keeper, defs, mids, aanvallers. Reiss is een aanvallende verdediger die ik neerzet als ik zonder winger naar het midden speel. Ik heb 4 defs, 1tje is dus nog reserve (das Tamuz).
quote:

David Varela [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=15 500, 24 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap matig.

Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Shachar Tamuz [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=510, 22 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: bovennatuurlijk

Ionut Popa [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=1 490, 24 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak. [Koppen]

Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

Viggo van Vossen [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=13 140, 24 jaar, uitstekend in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap matig. [Koppen]

Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Aage Justesen [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=9 900, 24 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap redelijk.

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk

Ernst Kleinsteuber [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=38 990, 25 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak. [Koppen]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Francisco Peneda [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=21 740, 24 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap slecht. [Koppen]

Spelmaken: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Ray Roe [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=23 130, 24 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak. [Koppen]

Spelmaken: wereldklasse Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Marcos Francisco Bestar [1 maal een kaart gekregen] [Geblesseerd, maar kan de wedstrijd spelen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=9 380, 19 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos. [Koppen]

Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: rampzalig

[aight...]
[aight...]
[aight...]

Xavier Campabadal [Geblesseerd, maar kan de wedstrijd spelen] [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=15 070, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos

Moses Sauren [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=7 400, 26 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap goed.

Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Josef Reiss [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=17 250, 28 jaar, uitstekend in vorm
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap redelijk.

Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig

[Going for U-20 Iran!]
[Going for U-20 Iran!]
[Going for U-20 Iran!]

Eftal Mahşer [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=2 100, 17 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht

Jonatan Rodzeń [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=5 880, 20 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. [Koppen]

Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Ik heb niet echt een idee wat ik zou kunnen versterken. Volgend seizoen heb ik een goed/goed coach (ja, dat geld is al gereserveerd, dus de 1,5 miljoen is vrij te besteden). Ik zit te denken om Penada en Roe allebei in te ruilen voor een bovennatuurlijk mid van nederlandse afkomst. Dat kost me (na verkoop en aftrek enzo) 0,8 mil, dus dan heb ik nog 0,7 mil vrij te besteden. Wie heeft er veerder nog ideeën?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_46600498
Die ene normale verdediger voor een AO def inruilen?

Gelijk even nieuwe trainee gekocht
quote:
Jorge Verea
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 640 ¤/week

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

[ Bericht 84% gewijzigd door Lennox op 23-02-2007 18:18:47 ]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:21:37 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46601169
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:51 schreef Lennox het volgende:

[..]
Ja, dat kan... dan heb ik 3 'echte' defs, 2 AO def's/reservemids/wtm, 3 centrale mids, 1 winger en 3 aanvallers

Ik ga ook eens een keer experimenteren met mn offensive wingback aan een kant, mn winger aan de andere kant en dan beide aanvallers to the wing
pi_46601610
pff, lastig joralf

ik weet ook niet wat je normaliter voor tactiek speelt. AO? of ga je dat proberen? vnl 3-4-3 met gewoon middenveld proberen te halen?
je zou uberhaupt trouwens altijd kunnen denken aan t aanschaffen van een ervaren mid, kan al vanaf een jaar of 30, met reusachtig positiespel ofzo
pi_46601803
quote:

[..]
Is het ook rendabel om zo'n redelijk/redelijk def zonder extra bijstats met een salaris van 620 te kopen?
Ik ben van pindavlees
pi_46602438
kan ik dit trouwens maken?
quote:
Ola!

Could I ask you for a strange favor? I see you just bought Maarten de Vos. I was bidding for him too when my internet went down (damn wireless )
He was a player from my beginteam, back in 2003, so for nostalgic I really would have liked to buy him. Would you to part from him again, for say 10 times youve payed for him now (20k?)
greetings
Rik Schelbergen
pi_46602459
Ja dat kan wel
Ondanks de onzinnige reden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_46602519
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
kan ik dit trouwens maken?
[..]
Lol...als ik hem was, zou ik heel hard gaan lachen en minstens 50k vragen
Ik ben van pindavlees
pi_46602995
Ik heb een speler met de naam van mn vader gekocht (mijne zat er niet in )

Ook zo'n mailtje gestuurd en gevraagd of hij hem wilde verkopen. Die speler kon niks (20 TSI) . Kreeg ik een mailtje van hem terug dat hij het wel grappig vond en dat hij voor 2500 te koop stond.
pi_46603827
hehe ok
thnx

tis trouwens niet helemaal onzinnig, kan nog een reserve def gebruiken nl
pi_46604383
Joralf,

Het gaat zoals VK al zegt met name op je tactiek. Wil je op balbezit spelen dat ga je voor MF versterking, wil je balans en wil je ook met 45% possession kunnen winnen moet je je defs of keeper upgraden. Je verhaal over je coach herinnert me dat ik weer moet zoeken naar een FC
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_46604601
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:17 schreef komrad het volgende:
Joralf,

Het gaat zoals VK al zegt met name op je tactiek. Wil je op balbezit spelen dat ga je voor MF versterking, wil je balans en wil je ook met 45% possession kunnen winnen moet je je defs of keeper upgraden. Je verhaal over je coach herinnert me dat ik weer moet zoeken naar een FC
Over FC's gesproken....wat is ongeveer een gangbare prijs voor een goed/redelijk FC?
Ik ben van pindavlees
pi_46604697
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:24 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Over FC's gesproken....wat is ongeveer een gangbare prijs voor een goed/redelijk FC?
geen idee, ik heb alleen een paar seizoenen een goed/goed gekocht maar de prijzen zijn ook erg gekelderd.

Ik denk dat 200-300 gangbaar is maar dat is een gok
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:30:09 #86
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_46604806
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe ok
thnx

tis trouwens niet helemaal onzinnig, kan nog een reserve def gebruiken nl
heb het ook ooit eens gedaan, en veel mensen zeggen toch wel dat het goed is...en anders neem je het spel veel te serieus
pi_46606884
Me 20 jarige naar briljant scoren gestegen en me 21 jarige naar wonderbaarlijk gestegen
[14.gif]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:09:54 #88
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_46607949
TSI: 120 (+340/-220)
Vorm: -1 (+4/-5)
Middenveld: 1 (+1/-)

Een popper
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:05:19 #89
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46611920
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
pff, lastig joralf

ik weet ook niet wat je normaliter voor tactiek speelt. AO? of ga je dat proberen? vnl 3-4-3 met gewoon middenveld proberen te halen?
je zou uberhaupt trouwens altijd kunnen denken aan t aanschaffen van een ervaren mid, kan al vanaf een jaar of 30, met reusachtig positiespel ofzo
AO.. denk ik wel ja, maar ik twijfel nog.... Ik denk dat defense upgraden niet zoveel zin heeft, dan moet je toch een aardig hoge rating gaan halen, richting uitstekend/formi ofzo, dus dan heb ik wel een hele goeie keep + 2 defs nodig... dat ga ik niet redden en bovendien heb ik dan nog niet genoeg om tegen te houden. Voor mn gevoel maakt het niet zoveel uit of ik goed of uitstekend def haal.... dus ik denk all out offensive
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:06:45 #90
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46611962
quote:
Xavier Campabadal [Geblesseerd, maar kan de wedstrijd spelen] [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=15 070, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]

Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Gestegen naar matig ervaring, speelde vandaag weer netjes mee Denk dat ie 20 jaar goed ervaring wel kan halen

Edit - Hoeveel niveau's conditie stijgt een speler bij conditietraining? 1 of meer?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:35:51 #91
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_46612852
1 tot 2 meestal.. kan ook 0 zijn, als je pech hebt...
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:46:08 #92
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46613085
Hmmm staat een mid met matig conditie op de lijst... bovennatuurlijk pos, voor 1 mil... ik moet over 3 weken conditie gaan trainen, mjah.. matig is wel erg laag... beetje pech en ik moet 3 weken trainen...
pi_46614234
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Gestegen naar matig ervaring, speelde vandaag weer netjes mee Denk dat ie 20 jaar goed ervaring wel kan halen

Edit - Hoeveel niveau's conditie stijgt een speler bij conditietraining? 1 of meer?
Mijn Albanische U20 speelde vanavond ook weer, mooi gestegen naar poor (slecht) ervaring, 18 jaar

conditieniveaus kunnen bij conditietraining 1 of 2 stijgen, als ik me niet vergis (tis al weer een heule tijd geleden dat ik conditie heb getraind )

btw, een titanic (reusachtig) mid gekocht, 29 jaar, met uitmuntend xp EN koppen, voor 647.000
  zaterdag 24 februari 2007 @ 01:28:06 #94
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_46614364
TVP
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 24 februari 2007 @ 08:47:05 #95
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46617204
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:23 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Mijn Albanische U20 speelde vanavond ook weer, mooi gestegen naar poor (slecht) ervaring, 18 jaar

conditieniveaus kunnen bij conditietraining 1 of 2 stijgen, als ik me niet vergis (tis al weer een heule tijd geleden dat ik conditie heb getraind )

btw, een titanic (reusachtig) mid gekocht, 29 jaar, met uitmuntend xp EN koppen, voor 647.000
omg

(checkt transferlijst op +28 jaar)...

Mjah... hoe lang gaat zo'n speler mee.. ik bedoel... duurt het 1 of 2 seizoenen voor ie daalt of gaat het sneller?
pi_46617226
ik heb inmiddels al meer dan een seizoen een reusachtig mid die nu 30 is en formi XP heeft, gekocht voor dik een M. Nog niet gedaald maar zal wel snel komen, goede is dat het loon hard afneemt. Nu nog 35k en volgend seizoen gok ik dat hij onder de 30k komt. Daalt hij 1-2 niveau's PM dan is hij ivm XP nog steeds bruikbaar en bovendien is de effectieve afschrijving extreem laag omdat je elke week bespaard op salaris (nu ca. 10k/w, straks 15-20k/w)
  zaterdag 24 februari 2007 @ 08:55:17 #97
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46617233
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 08:52 schreef komrad het volgende:
ik heb inmiddels al meer dan een seizoen een reusachtig mid die nu 30 is en formi XP heeft, gekocht voor dik een M. Nog niet gedaald maar zal wel snel komen, goede is dat het loon hard afneemt. Nu nog 35k en volgend seizoen gok ik dat hij onder de 30k komt. Daalt hij 1-2 niveau's PM dan is hij ivm XP nog steeds bruikbaar en bovendien is de effectieve afschrijving extreem laag omdat je elke week bespaard op salaris (nu ca. 10k/w, straks 15-20k/w)
Ik ga het eens proberen
pi_46618474
quote:
[..]
Ik heb eenzelfde trainee gekocht, voor precies dezelfde prijs
quote:
Widar Birgersson [playerid=152382270]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC

Positiespel: slecht Passen: redelijk
Ik ben van pindavlees
pi_46618930
Ik ben even de markt aan het afstruinen naar leuke trainees van 17 die hoog in hun training zitten, denk dat die op het einde van het seizoen toch zo duur niet meer zijn en die zouden in de toekomst nog wel eens een leuk prijsje op kunnen leveren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46619283
Begint er zo'n vuile rat op zijn eigen speler te bieden, net voor de deadline

Damn, haal ik hem binnen voor 9.000 euro, blijkt ie 3 weken geblesseerd te zijn, omdat die rat een wedstrijd speelde kon ik dat niet zien

[ Bericht 29% gewijzigd door TheVulture op 24-02-2007 11:52:03 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')