Pimpen met je achtste plaats, kun je dat pimpen noemen dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
FOK!ers pimpen alleen als ze bovenaan staan![]()
Vind je het gek als je expres degradeert..quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Om ook maar eens te pimpen met m'n competitie
[afbeelding]
Waar ben jij nu mee bezig dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Daemon19 het volgende:
Vind je het gek als je expres degradeert..
Wat ik me afvraag. Ik heb nog nooit iets betaald voor mn jeugdopleiding tot nu toe. Maar degene die dit wel hebben gedaan beginnen die nou op t zelfde niveau als ik met de nieuwe opleiding. Of hebben die al een (terechte) voorsprong door bv betere spelers te kunnen scouten??quote:Op maandag 26 februari 2007 01:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar je gaat dus wel zo'n 20.000 euro per week betalen voor die scouts, waarbij je pas na een seizoen of twee (dat is dus zo'n 560.000 euro) profijt van gaat hebben?
in een ideale situatie zul je dan max 11 fijn getrainde jeugdspelers hebben (iig meer gericht dan bij de huidige jeugdopleiding), maar in de praktijk ws een paar, als ik t goed begrijp?
Dat vind ik wel vaag voor iedereen die al seizoenen geld in de opleiding hebben gestoken. Die zou ik er dan nog maar verlopig naast hebben lopen en daar verlopig je spelers vandaan te halen voor je jeugd team totdat je nieuwe opleiding t zelfde niveau heeft behaald. Ook al kost dat erg veel geld.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Yankee_One het volgende:
iedereen begint op 0
Eindelijk eens gewonnen, wel meteen een van mijn beste aanvallers voor 3 weken aan de kant.quote:De 1241 man publiek in vitesse113 Arena hield angstvallig de donkere lucht in de gaten, maar het bleef droog. vitesse113 stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Palmboom - Mingelen, van Dongen, Werkman, Horsting - Finders, Moerenhout, Eberhard, Polman - Welgemoed, Eilders.
limburg24 stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Veneberg - Brusselers, Hoveling, Bleeker, ten Brinke - Groenewegen, Ritsma, Houkes, Rouwhorst - van Hanegem, Van Lokeren.
In de 12e minuut haalde limburg24-speler Erwin Hoveling een tegenstander grof van achteren neer en kreeg terecht een rode kaart. Alexander Van Lokeren van limburg24 scoorde met een afstandsschot 0-1. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans. vitesse113 probeerde het met lange ballen door het midden, maar de verdediging van de bezoekers had er geen moeite mee. In de 23e minuut van de wedstrijd was Tommi Finders heel dicht bij de gelijkmaker. Komend door het midden loste hij een schot, maar de bal verdween net over de lat. Na 34 minuten moest Alexander Van Lokeren worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Tonny Schram kwam binnen de lijnen als zijn vervanger. Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. limburg24 had het meeste balbezit, namelijk 55 procent.
Rieks de With werd er bij limburg24 in gestuurd voor Regilio Houkes, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing. vitesse113-speler Mart Eilders zette in de 74e minuut zijn hoofd tegen een hoge bal die van rechts kwam, maar hij kopte net naast. AFGELOPEN
De uitblinker bij vitesse113 was Atse Mingelen. Daarentegen speelde Tjalle Moerenhout enigszins teleurstellend. Renaat Veneberg zette bij limburg24 de beste prestatie neer. Daarentegen speelde Rieks de With enigszins teleurstellend. Eindresultaat: 0-1.
lijkt mij ookquote:Op maandag 26 februari 2007 18:33 schreef Lennox het volgende:
Om nou hele wedstrijdverslagen te gaan plaatsen.......
Match Id voor de geinteresseerden is misschien ook genoeg.
????quote:
Ik ben al 20 wedstrijden ongeslagen en speel ook pas 2 seizoenenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
gisteren me 10de pot op rij gewonnen in IX. vindt ik netjes, dit is pas me 2de seizoen, en het meot heel raar verlopen,wil ik niet promoveren dit seizoen
Met opbrengst van mn huidige spitsen moet minimaal 1.8 wel te doen zijn. Dan op zoek naar een Bovennatuurlijke Nederlandse spits met [Koppen] of [Onvoorspelbaar]quote:Kim van Schaaijk (58800855)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
mijn uitmuntend spits van een tijdje terug heeft maximaal 2 events gehad dankzij uitmuntend. als mijn redelijk/redelijk b-team spits in het veld staat heeft hij om de wedstrijden denk ik een snel event. die ene keer dat hij minder speelt door het weer is geneuzel in de marge imoquote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Lennox het volgende:
Met regen toch juist weer nadelig? Daarom neem ik geen Krachtige/Snelle/Technische spitsen.
Vorige week gekocht voor 3,000 ¤, is vrijdag op gepopt, nu is er inmiddels 25,000 ¤ op geboden.quote:Svetislav Zimonjić (143834389) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Srbija
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
wat is je email dan krijg je een regkeyquote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Mijn HAM-registratie verloopt morgen, heb weinig zin ervoor te gaan betalen... als ik hem nu uninstall kan ik hem dan gelijk weer installeren en er weer 30 dagen gebruik van maken?
ik pm hem wel evenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef foetre het volgende:
[..]
wat is je email dan krijg je een regkey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |