abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46697378
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:42 schreef nicomart het volgende:

[..]

FOK!ers pimpen alleen als ze bovenaan staan
Pimpen met je achtste plaats, kun je dat pimpen noemen dan? Nee.. dus dan valt er ook weinig te pimpen dan
Signature
  maandag 26 februari 2007 @ 16:38:30 #227
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_46698930
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Om ook maar eens te pimpen met m'n competitie

[afbeelding]
Vind je het gek als je expres degradeert..

[ Bericht 85% gewijzigd door Daemon19 op 26-02-2007 18:22:39 ]
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_46699013
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Daemon19 het volgende:
Vind je het gek als je expres degradeert..
Waar ben jij nu mee bezig dan?
  maandag 26 februari 2007 @ 17:06:31 #229
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_46699920
quote:
Op maandag 26 februari 2007 01:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar je gaat dus wel zo'n 20.000 euro per week betalen voor die scouts, waarbij je pas na een seizoen of twee (dat is dus zo'n 560.000 euro) profijt van gaat hebben?

in een ideale situatie zul je dan max 11 fijn getrainde jeugdspelers hebben (iig meer gericht dan bij de huidige jeugdopleiding), maar in de praktijk ws een paar, als ik t goed begrijp?
Wat ik me afvraag. Ik heb nog nooit iets betaald voor mn jeugdopleiding tot nu toe. Maar degene die dit wel hebben gedaan beginnen die nou op t zelfde niveau als ik met de nieuwe opleiding. Of hebben die al een (terechte) voorsprong door bv betere spelers te kunnen scouten??
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_46699973
iedereen begint op 0
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  maandag 26 februari 2007 @ 17:52:49 #231
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_46701602
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Yankee_One het volgende:
iedereen begint op 0
Dat vind ik wel vaag voor iedereen die al seizoenen geld in de opleiding hebben gestoken. Die zou ik er dan nog maar verlopig naast hebben lopen en daar verlopig je spelers vandaan te halen voor je jeugd team totdat je nieuwe opleiding t zelfde niveau heeft behaald. Ook al kost dat erg veel geld.
pi_46702571
quote:
De 1241 man publiek in vitesse113 Arena hield angstvallig de donkere lucht in de gaten, maar het bleef droog. vitesse113 stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Palmboom - Mingelen, van Dongen, Werkman, Horsting - Finders, Moerenhout, Eberhard, Polman - Welgemoed, Eilders.

limburg24 stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Veneberg - Brusselers, Hoveling, Bleeker, ten Brinke - Groenewegen, Ritsma, Houkes, Rouwhorst - van Hanegem, Van Lokeren.

In de 12e minuut haalde limburg24-speler Erwin Hoveling een tegenstander grof van achteren neer en kreeg terecht een rode kaart. Alexander Van Lokeren van limburg24 scoorde met een afstandsschot 0-1. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans. vitesse113 probeerde het met lange ballen door het midden, maar de verdediging van de bezoekers had er geen moeite mee. In de 23e minuut van de wedstrijd was Tommi Finders heel dicht bij de gelijkmaker. Komend door het midden loste hij een schot, maar de bal verdween net over de lat. Na 34 minuten moest Alexander Van Lokeren worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Tonny Schram kwam binnen de lijnen als zijn vervanger. Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. limburg24 had het meeste balbezit, namelijk 55 procent.

Rieks de With werd er bij limburg24 in gestuurd voor Regilio Houkes, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing. vitesse113-speler Mart Eilders zette in de 74e minuut zijn hoofd tegen een hoge bal die van rechts kwam, maar hij kopte net naast. AFGELOPEN

De uitblinker bij vitesse113 was Atse Mingelen. Daarentegen speelde Tjalle Moerenhout enigszins teleurstellend. Renaat Veneberg zette bij limburg24 de beste prestatie neer. Daarentegen speelde Rieks de With enigszins teleurstellend. Eindresultaat: 0-1.
Eindelijk eens gewonnen, wel meteen een van mijn beste aanvallers voor 3 weken aan de kant.
pi_46702755
gisteren me 10de pot op rij gewonnen in IX. vindt ik netjes, dit is pas me 2de seizoen, en het meot heel raar verlopen,wil ik niet promoveren dit seizoen

Rood-Zwart '06 - B.O.S. 3 - 0

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 25-02-2007 om 20:10
MatchID: 107162753
Stadion: Sportpark Rood-Zwart '06
Toeschouwers: 9570

Vandaag kwamen er 9570 toeschouwers naar Sportpark Rood-Zwart '06, waar het een lekker voetbalweertje was. Rood-Zwart speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De opstelling luidde: van Iperen - Michaelsen, Mielke, Wisgerhof - Gündüzhan, van Helfteren, Rooy, van Marwijk, Cornoldi - Hilgers, Back.

De 4-4-2-opstelling van B.O.S. zag er boeiend uit. In de basis stonden: Drost - Visbeen, Meyles, Mansoor, Sombroek - van der Kraan, de Ridder, Vroomans, Vullings - Brozius, Kortekaas.

Door een aanval van Rood-Zwart via de rechterkant van het veld kwam Paolo Cornoldi alleen voor keeper Cornelus Drost, maar die redde met een goed blok. Henri Vullings van B.O.S. kreeg in de 33e minuut een gele kaart voor spelbederf. Rood-Zwart had zichzelf op voorsprong kunnen zetten in de 38e minuut, maar Stan van Helfteren miste een ideale bal van rechts, die hij met een volley zo in had kunnen schieten. Jimmy Hilgers had de voorsprong van Rood-Zwart op zijn voet, maar zijn striemende schot vanaf rechts verdween net over de doellat. B.O.S.-speler Umar Mansoor kreeg na 41 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Stan van Helfteren kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn medespelers. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 42e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. Rood-Zwart leek in de 43e minuut op voorsprong te komen, toen Senna Rooy na een goede voorzet van rechts alleen voor de keeper kwam te staan. Zijn schot ging echter net langs de verkeerde kant van de paal. De teams gingen met een 0-0 stand de rust in. Rood-Zwart had met 75 procent balbezit een veldoverwicht.

Rood-Zwart kwam in de 70e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Hilbrand Back de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte. Rood-Zwart bouwde na 73 minuten de voorsprong verder uit toen Serge van Marwijk door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 2-0. In de 75e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Stan van Helfteren kon doorbreken en de 3-0 voor Rood-Zwart liet aantekenen. De manier van spelen veranderde toen Rood-Zwart zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. In de 80e minuut leek Paolo Cornoldi van Rood-Zwart de voorsprong van zijn team te kunnen uitbreiden, maar zijn schot ging via de lat over. Rood-Zwart had het meeste balbezit, namelijk 85 procent.

Bij Rood-Zwart kwam Lesław Mielke het beste uit de verf. Gökay Gündüzhan bakte er evenwel weinig van. Bij B.O.S. kwam Kazimir van der Kraan het beste uit de verf. Umar Mansoor was vandaag niet al te best. De wedstrijd eindigde in 3-0.

ik heb wel een baggerteam, en ik scoro bijna altijd megagoed in de 2de helft , een keer scoorde ik 4 keer in 7 minuten
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_46702932
Om nou hele wedstrijdverslagen te gaan plaatsen.......

Match Id voor de geinteresseerden is misschien ook genoeg.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  maandag 26 februari 2007 @ 18:40:38 #235
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_46703158
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:33 schreef Lennox het volgende:
Om nou hele wedstrijdverslagen te gaan plaatsen.......

Match Id voor de geinteresseerden is misschien ook genoeg.
lijkt mij ook
  maandag 26 februari 2007 @ 18:43:33 #236
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_46703248
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef rompompom het volgende:

[..]

Waar ben jij nu mee bezig dan?
????
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_46704052
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:43 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

????
Sorry, flauw geintje.
pi_46704318
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
gisteren me 10de pot op rij gewonnen in IX. vindt ik netjes, dit is pas me 2de seizoen, en het meot heel raar verlopen,wil ik niet promoveren dit seizoen
Ik ben al 20 wedstrijden ongeslagen en speel ook pas 2 seizoenen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 26 februari 2007 @ 19:15:17 #239
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_46704343
Wat een sufferds zitten er eigenlijk op Hattrick (ik bedoel, buiten mezelf dan )
Zet een kale 17jarig pas-gepopte uitstekend verdediger zonder specialiteit op de TL voor 162k. Eerste bod, netjes 162k.
Bij het tweede bod biedt er iemand meteen 226k .
Biedt er even later nog iemand 231k

Best lekker
Ik ben van pindavlees
pi_46704442
hen net even een ad geplaatst voor mijn gepopte trainee 146994904

Hij is wel scherp geprijst... voor minder als 35000 gaat ie niet weg
pi_46704916
Ik heb ook twee spelers te koop . Als ze voor deze bedragen er niet uit gaan, dan komen ze voor 0 erop.

Briljant scoren, matig ervaring, 26 jaar [Koppen] (2x dus). Echte doelpuntenmachines

Nieuwe aanwinst:
quote:
Kim van Schaaijk (58800855)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: flag Nederland

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Met opbrengst van mn huidige spitsen moet minimaal 1.8 wel te doen zijn. Dan op zoek naar een Bovennatuurlijke Nederlandse spits met [Koppen] of [Onvoorspelbaar]

Gaat goed met mn cluppie
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_46705051
oh ik zie net dat door de downtime de deadline voor mijn speler is verschoven naar morgenavond... misschien net iets te vroeg mijn ad geplaatst
pi_46705186
ik vind [snel] prettiger
pi_46705227
Met regen toch juist weer nadelig? Daarom neem ik geen Krachtige/Snelle/Technische spitsen.
pi_46705367
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Lennox het volgende:
Met regen toch juist weer nadelig? Daarom neem ik geen Krachtige/Snelle/Technische spitsen.
mijn uitmuntend spits van een tijdje terug heeft maximaal 2 events gehad dankzij uitmuntend. als mijn redelijk/redelijk b-team spits in het veld staat heeft hij om de wedstrijden denk ik een snel event. die ene keer dat hij minder speelt door het weer is geneuzel in de marge imo
  maandag 26 februari 2007 @ 20:47:05 #246
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_46708397
welke tactiek kan ik hetbeste spelen?
centrum, vleugel of toch normaal

United Black Panthers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: redelijk (laag)
  maandag 26 februari 2007 @ 21:10:43 #247
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_46709910
quote:
Svetislav Zimonjić (143834389) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: flag Srbija
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Vorige week gekocht voor 3,000 ¤, is vrijdag op gepopt, nu is er inmiddels 25,000 ¤ op geboden.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_46712328
Mijn HAM-registratie verloopt morgen, heb weinig zin ervoor te gaan betalen... als ik hem nu uninstall kan ik hem dan gelijk weer installeren en er weer 30 dagen gebruik van maken?
  maandag 26 februari 2007 @ 21:59:15 #249
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_46713007
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Mijn HAM-registratie verloopt morgen, heb weinig zin ervoor te gaan betalen... als ik hem nu uninstall kan ik hem dan gelijk weer installeren en er weer 30 dagen gebruik van maken?
wat is je email dan krijg je een regkey
pi_46713062
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef foetre het volgende:

[..]

wat is je email dan krijg je een regkey
ik pm hem wel even

edit: ik heb je even gemaild, je PM werkte niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')