gisteren me 10de pot op rij gewonnen in IX. vindt ik netjes, dit is pas me 2de seizoen, en het meot heel raar verlopen,wil ik niet promoveren dit seizoen
Rood-Zwart '06 - B.O.S. 3 - 0
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 25-02-2007 om 20:10
MatchID: 107162753
Stadion: Sportpark Rood-Zwart '06
Toeschouwers: 9570
Vandaag kwamen er 9570 toeschouwers naar Sportpark Rood-Zwart '06, waar het een lekker voetbalweertje was. Rood-Zwart speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De opstelling luidde: van Iperen - Michaelsen, Mielke, Wisgerhof - Gündüzhan, van Helfteren, Rooy, van Marwijk, Cornoldi - Hilgers, Back.
De 4-4-2-opstelling van B.O.S. zag er boeiend uit. In de basis stonden: Drost - Visbeen, Meyles, Mansoor, Sombroek - van der Kraan, de Ridder, Vroomans, Vullings - Brozius, Kortekaas.
Door een aanval van Rood-Zwart via de rechterkant van het veld kwam Paolo Cornoldi alleen voor keeper Cornelus Drost, maar die redde met een goed blok. Henri Vullings van B.O.S. kreeg in de 33e minuut een gele kaart voor spelbederf. Rood-Zwart had zichzelf op voorsprong kunnen zetten in de 38e minuut, maar Stan van Helfteren miste een ideale bal van rechts, die hij met een volley zo in had kunnen schieten. Jimmy Hilgers had de voorsprong van Rood-Zwart op zijn voet, maar zijn striemende schot vanaf rechts verdween net over de doellat. B.O.S.-speler Umar Mansoor kreeg na 41 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Stan van Helfteren kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn medespelers. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 42e minuut en kon een tegenstander bijna scoren. Rood-Zwart leek in de 43e minuut op voorsprong te komen, toen Senna Rooy na een goede voorzet van rechts alleen voor de keeper kwam te staan. Zijn schot ging echter net langs de verkeerde kant van de paal. De teams gingen met een 0-0 stand de rust in. Rood-Zwart had met 75 procent balbezit een veldoverwicht.
Rood-Zwart kwam in de 70e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Hilbrand Back de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte. Rood-Zwart bouwde na 73 minuten de voorsprong verder uit toen Serge van Marwijk door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 2-0. In de 75e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Stan van Helfteren kon doorbreken en de 3-0 voor Rood-Zwart liet aantekenen. De manier van spelen veranderde toen Rood-Zwart zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. In de 80e minuut leek Paolo Cornoldi van Rood-Zwart de voorsprong van zijn team te kunnen uitbreiden, maar zijn schot ging via de lat over. Rood-Zwart had het meeste balbezit, namelijk 85 procent.
Bij Rood-Zwart kwam Lesław Mielke het beste uit de verf. Gökay Gündüzhan bakte er evenwel weinig van. Bij B.O.S. kwam Kazimir van der Kraan het beste uit de verf. Umar Mansoor was vandaag niet al te best. De wedstrijd eindigde in 3-0.
ik heb wel een baggerteam, en ik scoro bijna altijd megagoed in de 2de helft
![]()
, een keer scoorde ik 4 keer in 7 minuten