De tvp was blijkbaar te goed verkapt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:52 schreef saaw het volgende:
dat kan ook lezend
en alle andere brommertopic commentaar op verwijderde/aangepaste berichten horen hier!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ipho op msn![]()
Maar wat is precies je punt?
dan zetten we het toch lekker over in een nozem topic![]()
want dan gaat het over een lifestyle, waar het ea bij hoort
hou toch op manquote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
We hebben gezegd dat we het brommertopic in de gaten zouden gaan houden. Dat zou gebeuren op een vrij losse manier, totdat er een grens is bereikt. Dat is nu gebeurd en Saaw heeft ingegrepen.
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw. Ik weet wel dat sommige users graag grenzen opzoeken en dan kunnen er dus consequenties volgen,quote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Ferrox het volgende:
[..]
hou toch op man
de laatste pagina's gaan over brommers/verzekeringen en motoren
( kan helaas niet over vanmiddag oordelen aangezien ik aan het werk was, dus ik weet niet of ze em al bijna volgespamd hadden)
Met die ijsmeis dingen? Dat waren wij godverdomme niet, dat was een 1 of andere kutkloon, het lijkt me toch logisch dat we daarop reageren, dus wat is dat nou weer voor hersenloze opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef saaw het volgende:
zoek maar tot je een ons weegt
tuurlijk heb ik persoonlijk geen last van jullie, maar ik ben nou eenkeer mod en jullie zullen je aan de afspraken moeten houden. af en toe wat offtopic is echt niet erg, maar jullie maken het gewoon te bont, zeker met die ijsmeis dingen er nog bij
en mij dan persoonlijk uit gaan schelden betuigt ook niet van ontzettende volwassenheid
voor zo ver ik weet is er niemand uitgescholdenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef saaw het volgende:
zoek maar tot je een ons weegt
tuurlijk heb ik persoonlijk geen last van jullie, maar ik ben nou eenkeer mod en jullie zullen je aan de afspraken moeten houden. af en toe wat offtopic is echt niet erg, maar jullie maken het gewoon te bont, zeker met die ijsmeis dingen er nog bij
en mij dan persoonlijk uit gaan schelden betuigt ook niet van ontzettende volwassenheid
Ja maar daar ga je het brommertopic toch niet voor straffen ofzo, is netzoiets als Saddam die een heel dorp uitmoordde omdat één iemand hem probeerde te vermoordenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan nog ga je niet iemand 'persoonlijk' aanvallen op FOK!. Als iemand zich benadeeld voelt mag dat aangegeven worden.En hou er dan dus ook rekening mee.
Nee ik zeg ook niet dat je het al hebt gedaan, maar komt het wel op neer, wat je zegt. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik straf helemaal niemand, we straffen helemaal niemand in het brommertopic. Je hebt storm in je glas.
Ja dat doe je wel !quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik straf helemaal niemand, we straffen helemaal niemand in het brommertopic. Je hebt storm in je glas.
Why, omdat ze mod is? Als je het niet gelezen hebt of gevolgd hebt, neem dan geen standpunt inquote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw.
Nee hoor, er gaat niets gebeuren. Zolang het maar gezellig over brommerts en scooterts gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook niet dat je het al hebt gedaan, maar komt het wel op neer, wat je zegt. Dat snap je zelf ook wel.
ja dat moetquote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel !
en hoe !
We hadden het eerst vet gezellig en toen kwamen jullie zeuren
toen werd er in eens een heel stuk minder gepost, sfeer weg
begint het net weer te komen, komen jullie weer zeuren
Ik heb dan echt zo iets van moet dat nou![]()
We? Afspraken gemaakt?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef saaw het volgende:
het brommertopic wordt inderdaad zeker niet gestrafd voor die reactie, weet niet waar jullie dat vandaan halen
en nee, Ferrox, ik vind niet dat hij een punt heeft. we hebben de vorige keer afspraken gemaakt en daar hebben jullie je maar aan te houden
Ja omdat het mijn collega is ja, en wij modden beide deze Sub. En zodoende sta ik erachter. Lijkt me vrij simpel te begrijpen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Why, omdat ze mod is? Als je het niet gelezen hebt of gevolgd hebt, neem dan geen standpunt in
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat moet
het is namelijk een brommertopic
'het vet gezellig hebben' doe je maar ergens anders
Eigen interpretatie, niet relevant.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
We? Afspraken gemaakt?
Nee, er werden dingen verboden en we moesten maar luisteren en we kregen dingen opgelegd.
Wel even in de goede context zeggen hé.
qwel.. jullie bemoeien ermee..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
GEZELLIG JA..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor, er gaat niets gebeuren. Zolang het maar gezellig over brommerts en scooterts gaat.
Ach man doe normaal, het is toch zo, er zijn toch helemaal geen afspraken gemaakt. We zijn toch nergens mee akkoord gegaan ofzo, "Ja als jullie niet normaal doen dan gaat 'ie op slot" Oftewel -> Doe normaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigen interpretatie, niet relevant.
ga je moeder ff dr onder fappen aub?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef TwyLight het volgende:
1, 2, 3, 4, die saaw zorgt voor flink vertier
5, 6, 7, 8 die D_A pwnd met volle kracht![]()
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
GEZELLIG JA..
dat doen we dus ook![]()
24/7 praten over brommer ssi not done..
welcome to fok dude![]()
Ja doe normaal. Accepteer het.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach man doe normaal, het is toch zo, er zijn toch helemaal geen afspraken gemaakt. We zijn toch nergens mee akkoord gegaan ofzo, "Ja als jullie niet normaal doen dan gaat 'ie op slot" Oftewel -> Doe normaal.
Ik slik niksquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
No1uknow, stel je eens niet zo aan.
Als het je zo aan het hart ligt dan ga je toch lekker naar buiten toe en frisse lucht proeven? Wij hebben besloten om het brommertopic een brommertopic te laten. Opzich ging het vrij aardig maar goed jullie wisten het weer te verpesten. Jullie wisten dat we meelezen en dat er dan gelijk ingegrepen wordt is niet erg. Eigen schuld lijkt mij
Voorderest dat gegeil van macht en ander geneuzel mag je weer inslikken want dat is wel het laatste. Ik heb plezier op FOK! en vermaak me er prima. Maar het blijft mijn 'blauwe' kleurtje tegen jullie. Leer eens relativeren.
Kon ik maar op D_A slijmen en saaw neuken.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef no1uknow het volgende:
Gast waarom kanker jij niet gewoon even op ofzo, stomme teringslijmbal met je geneuk![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
No1uknow, stel je eens niet zo aan.
Als het je zo aan het hart ligt dan ga je toch lekker naar buiten toe en frisse lucht proeven? Wij hebben besloten om het brommertopic een brommertopic te laten. Opzich ging het vrij aardig maar goed jullie wisten het weer te verpesten. Jullie wisten dat we meelezen en dat er dan gelijk ingegrepen wordt is niet erg. Eigen schuld lijkt mij
Voorderest dat gegeil van macht en ander geneuzel mag je weer inslikken want dat is wel het laatste. Ik heb plezier op FOK! en vermaak me er prima. Maar het blijft mijn 'blauwe' kleurtje tegen jullie. Leer eens relativeren.
Ja en eerst lullen dat afspraken gemaakt waren..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja doe normaal. Accepteer het.
Dat valt allemaal wel meequote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik slik niks
Het is gewoon zo, altijd zeiken en alles volgens jullie wil en de regeltjes"OHNEE ER STAAT BIER IN EEN POST, EN DAT HEEFT NIET MET BROMMERS TE MAKEN
DELETE DELETE"
Je ziet het verschil niet meer tussen 2 personen? Hoi ik ben D_A.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja en eerst lullen dat afspraken gemaakt waren..![]()
Kansloos.
na zosals ik al zeg.. dat zal ook nooit gebeuren.;. zelfs op het grote officele brommerforum gaat het niet 24/7 over brommer..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?
En ik vertik het ook om over scooters te praten!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?
goed voorbeeldquote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dat jij tegen ons zegt dat we moeten relativeren
Maar ben ik nou gek, of worden andere topics minder hard gemodereerd?
ik bedoel, zolang mensen in ONZ nog met een fokking holocaust ontkenning wegkomen....![]()
scootyers zijn gorehoerigelijkekankergraftakkekankeridngenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
En ik vertik het ook om over scooters te praten!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus nu moeten we jullei wel als 2 personen zien> maar zodra 1 een mening heeft zijn jullie 1 persoon?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet meer tussen 2 personen? Hoi ik ben D_A.
Ik heb geen woord genoemd over afspraken of wat dan ook. Wij hebben gewoon besproken met elkaar dat we wat meer ontopic moesten. Klaar.
Kijk dan zelf in dat topic, slowchat! En als 3 posts over bier gaan is het meteen editten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we niet, alleen ging het te ver in saaw haar ogen. Doen we even opruimen en gaan we gewoon weer door. De post van Dimi was dan ook vrij iets teveel van het goede.
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus nu moeten we jullei wel als 2 personen zien> maar zodra 1 een mening heeft zijn jullie 1 persoon?![]()
doe mij is ff dimis post posten dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we niet, alleen ging het te ver in saaw haar ogen. Doen we even opruimen en gaan we gewoon weer door. De post van Dimi was dan ook vrij iets teveel van het goede.
Ik zal het er eens met Saaw over hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk dan zelf in dat topic, slowchat! En als 3 posts over bier gaan is het meteen editten.
hadden jullie dat samen bedacht of deze alleen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.
neen daatr zit dus het probleem he dude..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met Saaw over hebben
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.
Jezus Christusquote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw.
Ja jij weet er alles van héquote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heerlijk hè zeuren.
Nee dat werktquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ipho het volgende:
Ik stem voor dat we gewoon gaan Slow-Chatten in centraal PUB SC. En het in het brommertopic onder het strenge toezicht van saaw natuurlijk over brommers houden.!
Haak je af?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uiteindelijk is er gewoon niets gebeurd toch?
dat kan zelfs ik voor je beantwoordenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ferrox het volgende:
wil je ff ingaan op mijn vorige post? D_A/saaw?
ja holocaust ontkenning. ban!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uiteindelijk is er gewoon niets gebeurd toch?
goed planquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ipho het volgende:
Ik stem voor dat we gewoon gaan Slow-Chatten in centraal PUB SC. En het in het brommertopic onder het strenge toezicht van saaw natuurlijk over brommers houden.!
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik nietquote:
sssst... nu merkt iedereen het op.. net hielt ie het nog geheimquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Hier D_A, zelfs in je eigen Feedback topic houd je SC en onzin niet tegen, kijk al die posts van TwyLight
Ach die gast is zo hypocrietquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
sssst... nu merkt iedereen het op.. net hielt ie het nog geheim![]()
en nog steeds geen antwoord op mn replyquote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik niet
Ik wil niet heel veel zeggen met je jammerlijk missende vergelijking over een wereld die vergaat, maar jullie beginnen weer met waarschuwenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dat jij tegen ons zegt dat we moeten relativeren
Maar ben ik nou gek, of worden andere topics minder hard gemodereerd?
ik bedoel, zolang mensen in ONZ nog met een fokking holocaust ontkenning wegkomen....![]()
sinds wanneer zijn we opeens een stelletje neo hippies..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik niet
dit is geen brommerFORUM maar een brommerTOPICquote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
na zosals ik al zeg.. dat zal ook nooit gebeuren.;. zelfs op het grote officele brommerforum gaat het niet 24/7 over brommer..
Mijn posts zijn subliminal messages om jullie niet over de streep te laten gaan. bedank me nuquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Hier D_A, zelfs in je eigen Feedback topic houd je SC en onzin niet tegen, kijk al die posts van TwyLight
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn we opeens een stelletje neo hippies..
ik rij puch.. rook hasj, werk niet normaal gesproken en heb lang haar.. maar een flikker om de wereld geven![]()
kom dan is wat vaker buietnquote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef no1uknow het volgende:
Weetje wat ik gister meemaakte, een vrouw die bier dronk, echt tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |