aan vista.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef KJTDominicus het volgende:
nog een vraagje...al mijn toetsen doen het goed, taalinstelling klopt dus ook, maar kan geen é doen bij msn wat hier dus wel kan zo te zien haha waar ligt dat aan?
Omdat je niet mag msn'n tijdens het werkquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef KJTDominicus het volgende:
nog een vraagje...al mijn toetsen doen het goed, taalinstelling klopt dus ook, maar kan geen é doen bij msn wat hier dus wel kan zo te zien haha waar ligt dat aan?
Waarschijnlijk kreeg ie em gratis via MSDNAA of school of iets in die trend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef Schorpioen het volgende:
Jezus, de business versie van vista installeren en er dan mee willen patiencen...
Gezien de prijzen die je betaald voor vista is dat ook niet echt gek natuurlijk. Vandaag ook Vista Business via MSDNAA gedownload, morgen maar eens installeren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg ie em gratis via MSDNAA of school of iets in die trend.
En aangezien hij een 'Ollander is weegt het feit dat het gratis is natuurlijk een stuk zwaarder dan de gewenste functionaliteit van het OS....
Nou nou, wat duur!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
Gezien de prijzen die je betaald voor vista is dat ook niet echt gek natuurlijk. Vandaag ook Vista Business via MSDNAA gedownload, morgen maar eens installeren.
quote:Vista OEM Basic : 89 euro Vista OEM Premium: 110 euro Vista OEM Business : 142 euro Vista OEM Ultimate : 195
Nog geen 85 Euro voor Home Premium OEM zijn geen rare prijzen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef HumbertoT het volgende:
Gezien de prijzen die je betaald voor vista is dat ook niet echt gek natuurlijk. Vandaag ook Vista Business via MSDNAA gedownload, morgen maar eens installeren.
En dan laat jij je nog afzetten ook......quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef Godlike02 het volgende:
Nou nou, wat duur!
Ik hoef het dan ook niet te kopen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:30 schreef maartena het volgende:
[..]
En dan laat jij je nog afzetten ook......
Je vergeet de kosten voor de computer die je er dan bij moet kopen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:29 schreef maartena het volgende:
Nog geen 85 Euro voor Home Premium OEM zijn geen rare prijzen.
Hoeft niet eens. Lees de licentievoorwaarden maar eens door.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Vloris het volgende:
Je vergeet de kosten voor de computer die je er dan bij moet kopen!![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoef het dan ook niet te kopen.![]()
taal als standaard gekozen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef KJTDominicus het volgende:
Negen van de tien klanten zullen dit niet weten schat ik en het volle mep betalen. Voor een OEM versie betaal je inderdaad niet veel.quote:
ontspanning zit in de business versie enkel word het niet standaard geinstalleerd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:11 schreef KJTDominicus het volgende:
Hallo,
ik heb sinds gisteren Windows Vista Business NL geinstalleerd.
mijn vraag is zit daar geen ontspanning op (patience en dat andere kaart spelletjes)
zit wel mapje ontspanning maar daar staan alleen een spelletjes verkenner maar ja daar staat niks in.
iemand idee?
Quote eens even het stukje dan waar staat dat je de OEM versie kunt kopen zonder er hardware bij aan te schaffen die volgens Microsoft een PC definieert?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Lees de licentievoorwaarden maar eens door.
Je mag een OEM versie los kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |