Serieus? Hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
Je kan UAC ook aan laten staan zonder pop ups
Dat wist ik niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
Je kan UAC ook aan laten staan zonder pop ups
To disable the UAC elevation prompts, start the Local Security Policy tool (Just enter its name at the Program search prompt). Then, go to Local Policies/Security Options. There, you will find this option: "User Account Control: Behavior of the elevation prompt for administrators in Admin Approval Mode" If you set it to "Elevate without prompting" UAC won't get on your nerves in the future, anymore.quote:
Die elevate schijn je niet zo maar voorbij te komen en je blijft standaard in UAC draaien als standard user.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:02 schreef Tijn het volgende:
Maar "Elevate without prompting" is toch effectief hetzelfde als uitzetten? Of krijgt malware geen automatische elevated rights als het erom vraagt?
Ja, ik snap het ook niet. Maar goed, het kan dus sowieso alleen als je als administrator werkt en ik neem aan dat het bij deze versie van Windows eindelijk een keer serieus de bedoeling is dat je tijdens normale bezigheden niet als administrator inlogt?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:34 schreef dikkedorus het volgende:
Het hele idee van die UAC is toch dat de gebruiker het merkt als malware iets probeert? Als je het dus onzichtbaar voor de user maakt zal de malware z'n gang kunnen gaan?
Het idee is in elk geval dat malware niet als admin of als system geinstalleerd kan worden.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:34 schreef dikkedorus het volgende:
Het hele idee van die UAC is toch dat de gebruiker het merkt als malware iets probeert? Als je het dus onzichtbaar voor de user maakt zal de malware z'n gang kunnen gaan?
Onzin hij is perfect! , ik heb nu ultimate en ben er superblij mee BTW Vista dreamscene is gewoon de bomb!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:56 schreef okkie-man het volgende:
Vista is nog poep op dit moment. Je kunt beter een paar maandjes wachten.
Krijgt netjes een melding en kan dan alleen windows nog gebruiken in veilige modus...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:12 schreef Ali Salami het volgende:
Wanneer je met een RC2 draait houdt volgens de berichten windows er na 180 dagen mee op. Houdt zoiets er dan opeens mee op of krijg je netjes een melding? En kun je het daarna nog gemakkelijk verwijderen en XP weer standaard maken? Heb niet eerder in DB gedraaid, dus weinig ervaring hiermee.
Ik was er ooit al aan begonnen maar nooit verder gekomenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is het geen idee om een kleine FAQ te maken voor in de OP?
Nou, over het algemeen zul je er niet zoveel last van hebben dat dreamscene wat cpu opslokt, maar toch heb ik af en toe wel een filmpje waarbij m'n cpu-gebruik opeens omhoog schiet naar 30% ofzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:57 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Onzin hij is perfect! , ik heb nu ultimate en ben er superblij mee BTW Vista dreamscene is gewoon de bomb!Je kan hem nog niet downloaden als je NL versie hebt geinstalleerd behalve als je via updates engelse taalpakket installeert dan kan je dreamscene ophalen via Vista Ultimate Extras
PC wordt er niet eens trager van![]()
hier kan je extra dreams downloaden..
http://dream.wincustomize.com/index.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |