En het bed op klossenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef Beaker het volgende:
Wieg staat in de slaapkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom hebben jullie eigenlijk daarvoor gekozen? Is een ziekenhuisbed niet makkelijker? Die zetten wij gewoon in de woonkamer (mijjn vrouw wil wel in het ziekenhuis bevallen).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:03 schreef thecrook het volgende:
En het bed op klossen![]()
Viel vannacht in een afgrond toen ik moest plassen![]()
Ik vind dat niet zo gewoon hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:24 schreef doshi het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie eigenlijk daarvoor gekozen? Is een ziekenhuisbed niet makkelijker? Die zetten wij gewoon in de woonkamer (mijjn vrouw wil wel in het ziekenhuis bevallen).
A) omdat onze woonkamer op de eerste etage is (ik zie mezelf al zeulen met een ziekenhuisbed)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:24 schreef doshi het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie eigenlijk daarvoor gekozen? Is een ziekenhuisbed niet makkelijker? Die zetten wij gewoon in de woonkamer (mijjn vrouw wil wel in het ziekenhuis bevallen).
Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vrouw gaat bevallen in een wit bed met zulke mooie murenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef thecrook het volgende:
A) omdat onze woonkamer op de eerste etage is (ik zie mezelf al zeulen met een ziekenhuisbed)
B) heb je de foto's die mijn wederhelft heeft geplaatst niet gezien? De slaapkamer is zoooooo mooi (zelfs met klossen)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:04 schreef doshi het volgende:
[..]
Hebben jullie ook foto's van de babykamer? Ziet die er ook zo strak uit?
Daarom bevalt ze ook in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:04 schreef doshi het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vrouw gaat bevallen in een wit bed met zulke mooie muren
Die klossen zien er trouwens wel ok uit, ik dacht echt dat het dikke blokken ijzer waren, maar dat valt mee. Wij hebben trouwens een boxspring bed, doe ze daar maar niet onder omdat ik dan echt een meter naar beneden val als ik slaapdronken naar de wc wil...
Hebben jullie ook foto's van de babykamer? Ziet die er ook zo strak uit?
Die lamp hebben we gekocht bij Bon Vivant in Hendrik Ido Ambacht, maar dat is alweer een paar jaar geleden en ik weet bijna zeker dat ze hem niet meer hebben!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:51 schreef Jonell het volgende:
Ben ook zeer onder indruk van jullie slaapkamer hoor Beaker, prachtig!
Mag ik vragen waar die mooie lamp vandaan komt?
Ken trouwens het probleem, ik ben 1m60 en mijn man is 1m95...
Inderdaad zo'n opstapje ernaast is ideaal.
Allemaal mooie kinderkamers zeg!
Ow wauw wat een mooi bedje en comode.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef marlieske het volgende:
Wat een gave meiden kamer, en zoals al eerder gezegt die vloer is![]()
Hier wat foto's van onze babykamer het is nog niet af, plank ligt nog op de commode en hoort op de muur, gordijnen zijn besteld worden chocoladebruin verlours en over de verlichting ben ik nog niet uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooh ja de meubeltjes zijn gemaakt door mijn hubbie, ben er best wel trots op!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |