Oeh..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef Fuente het volgende:
Hier even een vraagje over de kinderkamer.
Sara's kamertje is nu Limegroen:
[afbeelding]
[afbeelding]
wow en dan noemen ze mij botquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef sanni het volgende:
[..]
Oeh..Een ieder zijn meug hoor maar ik zou dus van deze kamer helemaal
worden.
Man dat groen...lijkt wel of ik een KPN gebouw/cel binnentreed.![]()
Nee dank je... je hebt me nu overtuigd andere kleuren te nemen.... ik werk bij KPNquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef sanni het volgende:
[..]
worden.
"Altijd dichtbij" was suf geworden dus hebben ze de slogan maar veranderd in "sluit je aan". Ze hebben ook meteen het logo veranderd enzo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef bixister het volgende:
sinds je je moet aansluiten?
Mag je best vinden hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef sanni het volgende:
[..]
worden.
zit er ook nog een positieve kant aan jou eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef sanni het volgende:
[..]
worden.
ze beginnen al te verschijnen op marktplaatsquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:35 schreef Karin het volgende:
Jambo bedankt voor het aanbod.
Gisteravond hier in huis:
Ik: heb een hele mooie kast gezien voor Brams kamertje.
Peet: waar dan?
Ik: bij Ikea, lekker groot, kan eventueel ook speelgoed in.
Peet: mot dat ding kosten?
Ik: 279 euro
Peet: slik, we gaan eerst wel even kijken bij Leen Bakker en Kwantum.
Mocht dat niets worden ga ik hem wel overtuigen van deze kast.
super die wiegquote:Op zondag 11 maart 2007 19:12 schreef Beaker het volgende:
Oke, zoals beloofd hier wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Antieke wieg![]()
[afbeelding]
We gaan hem bekleden met een zwart met wit pepita-ruitjegaan we van de week aan beginnen
![]()
Inmiddels hebben we de vloerbedekking ook besteld en dat word binnen nu en 2 weken gelegd, het is de zelfde kleur bruin als de muur
Hebben er ook een hemel bij inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
super die wiegdie lijkt erg op de wieg waar ik, mijn broertje, mijn kinderen en de kinderen van mijn broertje ook. Het is wel een rotwerk met bekleden (dat verhaal krijgen we elke keer te horen van mijn moeder als hij weer in gebruik genomen gat worden).
De bodem moeten tegenwoordig gaten in trouwens.
Heb je de hemel er ook bij? ik wil wel een fotootje opzoeken van mijn wieg als je het leuk vind, da heb je ee idee hoe de orginele bekleding is vand e wieg, want ma heeft het als orgineel gedaan
Dat dacht ik ook, maar ze zijn zo leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:41 schreef texelonia het volgende:
Design is een ander woord voor duur toch?
http://www.design4ever.nl(...)27-09160131-32663831quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:32 schreef Beaker het volgende:
![]()
Morgen komen ze de vloerbedekking leggen
![]()
Dan hoeven we alleen nog maar andere gordijnen en een andere lamp![]()
Iemand enig idee wat dit zou kosten?
[afbeelding]
Gezien bij loods5, maar heb werkelijk geen idee wat het moet kosten, het staat onder het kopje "design"
Kijk heeeeeeeel goed uit met rolgordijnen! Ik ken verhalen van kindjes die zich erin hebben opgehangen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef Fuente het volgende:
Oh ze krijgt ook nieuwe gordijnen/rolgordijn, en haar toekomstige peuterbedje wordt ook wit, evenals haar huidige ledikantje.
ik heb ermee in mijn handen gestaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:32 schreef Beaker het volgende:
![]()
Morgen komen ze de vloerbedekking leggen
![]()
Dan hoeven we alleen nog maar andere gordijnen en een andere lamp![]()
Iemand enig idee wat dit zou kosten?
[afbeelding]
Gezien bij loods5, maar heb werkelijk geen idee wat het moet kosten, het staat onder het kopje "design"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |