quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wel opletten met die schoolbordverf als je er echt op wilt gaan krijten. Op het werk hadden we een kast geschoolbordverfd en toen de kids erop hadden gekrijt wou het er mooi niet meer af.....
beetje jammer wel
Leuke kamer tot nu toe Kleintje, lime groen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat is inderdaad een idee! De 2 langste muren zijn echt limegroen, dat knallende, de 2 korte muren zijn zachtgroen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef Igraine het volgende:
Je kan die lime muur zo laten en alleen de lichtgroene muur roze maken. Of andersom. wordt het wel meisjesachtig, maar niet te zoet.
Of wat bedoel je anders?
Dat is nog een beetje afhankelijk van welke kleur die muur wordt, maar waarschijnlijk rozequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:51 schreef Igraine het volgende:
Groen met roze is echt heel leuk vind ik. Bij de hema heb je nu allemaal van die leuke dozen in het roze met witte stippen en groen met witte stippen. En bij Ikea die mammut meubeltjes (stoeltjes en krukjes) ook in het groen en in het roze. Die hebben wij beneden staan, heel meisjesachtig vind ik.
Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Welke kleur wordt het gordijn?
Ja maarquote:Op maandag 5 maart 2007 08:08 schreef Kleintje het volgende:
Marit... wat een lief behang!!!
Leuk Beaker, dat het bij jullie ook al zo lekker opschiet! Maar we willen natuurlijk wel foto's zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |