abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46563691
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wel opletten met die schoolbordverf als je er echt op wilt gaan krijten. Op het werk hadden we een kast geschoolbordverfd en toen de kids erop hadden gekrijt wou het er mooi niet meer af.....
beetje jammer wel

Leuke kamer tot nu toe Kleintje, lime groen!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:27:27 #2
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46573754
Leuke en frisse kleuren Kleintje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46576483
Dank je wel!!!
pi_46585314

Ik vind je bloemenbehang geweldig! Lijkt me ook een heel ruime kamer!
pi_46771553
Hier even een vraagje over de kinderkamer.
Sara's kamertje is nu Limegroen:

We willen er nu een meisjeskamer van maken. Haar kast is inmiddels white washed (als ik het zo goed spel) geverfd, haar commode wordt dat ook. We willen iets met roze muren, maar ook niet 'te'. Iemand leuke ideeen? Ik zit ondertussen al alle vorge topics door te bladeren
Oh ze krijgt ook nieuwe gordijnen/rolgordijn, en haar toekomstige peuterbedje wordt ook wit, evenals haar huidige ledikantje.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_46771665
Je kan die lime muur zo laten en alleen de lichtgroene muur roze maken. Of andersom. wordt het wel meisjesachtig, maar niet te zoet.

Of wat bedoel je anders?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46771765
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef Igraine het volgende:
Je kan die lime muur zo laten en alleen de lichtgroene muur roze maken. Of andersom. wordt het wel meisjesachtig, maar niet te zoet.

Of wat bedoel je anders?
Nee dat is inderdaad een idee! De 2 langste muren zijn echt limegroen, dat knallende, de 2 korte muren zijn zachtgroen.
Dus zoiets zou zeker wel kunnen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_46771886
Fuente, Luukes kamer is groen met rose, en dat is heel erg meisjesachtig. Misschien kun je een tekening in rose op de muur maken? Of stickers van bv www.haikje.nl? Rose gordijnen, kleedje op de grond, lamp....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:36:50 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46771961
Wij hebben de muren wit gedaan en een 30cm brede strook knal-roze gemaakt.

Witte meubeltjes (peuterbedje, kledingkast) erbij.. Staat erg fris en niet zo zoet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46772381
Lishe, die stikkers zijn inderdaad een leuk idee! Daar ga ik zeker eens voor kijken. Heb je misschien ook een foto van Luukes kamer?

En ET, het idee van witte muren met roze streep is ook gaaf! Alleen ben ik bang dat we Saartjes muren niet zo makkelijk wit krijgen

Allemaal alvast bedankt voor de tips!
Sara
Merel
Ukje
pi_46772506
Groen met roze is echt heel leuk vind ik. Bij de hema heb je nu allemaal van die leuke dozen in het roze met witte stippen en groen met witte stippen. En bij Ikea die mammut meubeltjes (stoeltjes en krukjes) ook in het groen en in het roze. Die hebben wij beneden staan, heel meisjesachtig vind ik.

Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Welke kleur wordt het gordijn?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46772557
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:51 schreef Igraine het volgende:
Groen met roze is echt heel leuk vind ik. Bij de hema heb je nu allemaal van die leuke dozen in het roze met witte stippen en groen met witte stippen. En bij Ikea die mammut meubeltjes (stoeltjes en krukjes) ook in het groen en in het roze. Die hebben wij beneden staan, heel meisjesachtig vind ik.

Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Welke kleur wordt het gordijn?
Dat is nog een beetje afhankelijk van welke kleur die muur wordt, maar waarschijnlijk roze
Sara
Merel
Ukje
  FOK!fotograaf woensdag 28 februari 2007 @ 15:04:10 #13
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_46772958
TVP, allemaal wel intressant....
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_46773391
Wij gaan verhuizen!
Op de laatste pagina van dit topic staan foto's Fuente!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46773944
oeh van luukes kamertje ga ik zowat kwijlen. vind 'm echt zooo leuk!
  woensdag 28 februari 2007 @ 18:31:44 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46780224
Leuk behang Kleintje! Lekker fris!
pi_46798506
Nou, het begin is er. De commode krijgt nog een ander plekje, want er moet nog een muurtje behangen worden. Verder nog wat leuke meidendingen, dekentjes etc enzo e.d, nou en dan kunnen ze lekker samen slapen, dacht ik zo..Er komt wel weer een update!

pi_46800492
Wat een mooie kamer wordt dat kapitein_pannekoek!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:18:25 #19
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46800647
Die twee bedjes zo naast elkaar is toch echt wel het toppunt van
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:37:19 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46801164
Leuk KP!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46802647
Leuk KP.
Ik heb hetzelfde hemeltje voor ons bedje gehaald afgelopen maandag.
Ik vond hem zo leuk dus ik heb hem gewoon meegenomen. Kleur is net wat te donkergroen voor ons, maar ik ga toch ff kijken hoe het staat.
pi_46802710
leuk KP! gaan ze meteen apart in eigen bedjes? (ik zou ze zelf nl de eerste tijd lekker samen in 1 bedje leggen denk ik).
pi_46809372
samen in 1 bed !!!!!!
pi_46915253
mijn ouders zijn net weg .. na weekend van behangen en meubeltjes in elkaar zetten !

dit is nu het resultaat, nu nog wat aankleding!

zondag 4 maart 2007 @ 19:58:53 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46916269
Oh wat een lief behang!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')