Zolang je niet aan de pillen of therapie gaat, veel plezierquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:10 schreef wonderer het volgende:
Te rigoureus
Ik ga mezelf gewoon proberen te veranderen
Mij maakt reizen helemaal niks uit, zo moet ik ook 3 en een half uur ofzo, in de trein zitten voor de meet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:33 schreef wonderer het volgende:
Moet er niet aan denken, twee keer binnen een week zo lang in het vliegtuig
Maar als je er geen problemen mee hebt, vooral doen
Je lijkt er blij om?quote:
ben ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zomaar uit het niets,dan is het 3 dagen over en dan is het er weer. Hopen dat er iets aan gedaan kan worden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:42 schreef maedel het volgende:
euh ja, daar zou ik ook wel vanaf willen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ben ik ookik ben al heel lang telkens aan de
Maar mooie vrouwen poepen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zomaar uit het niets,dan is het 3 dagen over en dan is het er weer. Hopen dat er iets aan gedaan kan worden![]()
elke vrouw poeptquote:
heul nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat zei de dokter?
hij lachte je zeker uit?
Kijk, dat heb ik nou altijd al willen wetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:52 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een prikkelbare darm. M.A.W ik moet veel vezelrijk voedsel eten,en die diarree heeft geen gevolg voor mn pil,aangezien ik niet continu aan de diarree ben, maar 1 a 2x per dag
Tis gewoon dikke bullshit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, dat heb ik nou altijd al willen weten![]()
heul nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:18 schreef Sebasser het volgende:
vipo
sepo!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef Sebasser het volgende:
Qwea de baggerster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |