Oeh heb je een URL dan wil ik ook even meelezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schrijfforum. Over dat opzij een literaire prijs wil instellen voor vrouwen omdat ze vinden dat er niet genoeg vrouwen winnen bij de bestaande prijzen.
Yeah, zoiets had ik dus ook. Niet dat alle vrouwen slecht schrijven, maar dat ze gewoon niet genoeg boeken van het kaliber Ako literatuurprijs maken zodat ze minder in de prijzen vallen. Misschien winnen ze bij de categorie chicklit wel heel veel, weet ik het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt dat dan niet gewoon aan de schrijfkwaliteiten van vrouwen, of zeg ik dan iets geks.
Kan niet, is besloten. En het duurt een dag of twee voor de mods je aanmelding hebben verwerkt. En om het nou hier te posten...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh heb je een URL dan wil ik ook even meelezen.
Ah okquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan niet, is besloten. En het duurt een dag of twee voor de mods je aanmelding hebben verwerkt. En om het nou hier te posten...
Iemand kwam met de cijfers dat 60% van de boeken die worden uitgegeven van vrouwen is, maar ik weet dus niet of dat van alles is, of van boeken die voor de prijs in aanmerking zouden komen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn volgens mij ook veel meer literatuurschrijvers dan schrijfsters.
Dan rekenen ze ook alle streekromans mee natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand kwam met de cijfers dat 60% van de boeken die worden uitgegeven van vrouwen is, maar ik weet dus niet of dat van alles is, of van boeken die voor de prijs in aanmerking zouden komen.
Ik kan het me absoluut niet voorstellen dat dat bij "echte" literatuur is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand kwam met de cijfers dat 60% van de boeken die worden uitgegeven van vrouwen is, maar ik weet dus niet of dat van alles is, of van boeken die voor de prijs in aanmerking zouden komen.
Yeah, dat zei ik dus ook, dat ik liever het probleem zelf aanpak in plaats van aan symptoombestrijding te doen en zomaar beschuldigen. Kwamen ze met "waarom doe je dat nu dan niet" en dan is het feit dat ik het discriminatie noem ineens een beschuldiging en moet ik het eigenlijke probleem gaan onderzoeken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef NanKing het volgende:
Och ik heb het niet zo op de Opzij, de lezerressen ervan en vooral Ciska kan ik niet luchten.
Ik denk ook dat ze beter kunnen kijken wat de oorzaak is waarom er zo weinig vrouwen op hoog niveau schrijven ipv kiezen tussen alle pulp.
En wat zou jij daar in je eentje aan kunnen doen dan???quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat zei ik dus ook, dat ik liever het probleem zelf aanpak in plaats van aan symptoombestrijding te doen en zomaar beschuldigen. Kwamen ze met "waarom doe je dat nu dan niet" en dan is het feit dat ik het discriminatie noem ineens een beschuldiging en moet ik het eigenlijke probleem gaan onderzoeken.
Ja, dat discussieert lekker.
Heerlijk ja. Op die manier kan je nergens meer over discussiëren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat zei ik dus ook, dat ik liever het probleem zelf aanpak in plaats van aan symptoombestrijding te doen en zomaar beschuldigen. Kwamen ze met "waarom doe je dat nu dan niet" en dan is het feit dat ik het discriminatie noem ineens een beschuldiging en moet ik het eigenlijke probleem gaan onderzoeken.
Fijn en inhoudelijk zulke mensenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alleen dr uiterlijk hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef soapie het volgende:
Ja wat een eng mens is die Ciska zeg!!!!!!
Nee dat bedoel ik ook, hoorde haar laatst raaskallen op de radio, kreeg spontaan de rillingen....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet alleen dr uiterlijk hoor.
Sweet Dreams voor Zeepjequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:23 schreef soapie het volgende:
Ik wens degenen die morgen gaan meeten heel veel plezier!!!!!!
Natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:29 schreef Qwea het volgende:
wondje,zou jij even aub je PM willen lezen?![]()
Idiootquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
President Gambia: Ik kan aids genezen
.
Is Tabo Mbeki, de president van Zuid Africa eindelijk zover dat hij AIDS/HIV iets serieuzer gaat behandelen begint het volgende staatshoofd op dat continent weer met die wijsheden van de lokale medicijnmanquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
President Gambia: Ik kan aids genezen
.
xp pro 64x...quote:
Oeh, durf je wel?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
xp pro 64x...
Maar ik gebruik de classic skin
Kom op, die teletubbie skin is vreselijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh, durf je wel?
Je afzetten tegen de rest van de mensheid?
Ik ben mezelfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:33 schreef Sebasser het volgende:
Ben je soms alto ofzo.
Waarom denk je dat ik linux gebruikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom op, die teletubbie skin is vreselijk.
Goeie vraag.quote:
Zelfmoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik leer mezelf ook steeds beter kennen.
En ik kan het niet eens uitmaken, verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |