Serieus? Dat heb ik dan echt gemistquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het ging over country muziek, en line dancing.
Qwea was er helemaal fan van, maar faithz vond het maar niks.
Nee, dat verzin ik zojuistquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik dan echt gemist![]()
Ik weet alleen nog dat he tover worst ging maar daar was Dreamer bij.
Nee, als iemand zo oud is als de duvel, zou ik er ook niet bang van wordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in elk geval voor de duvel niet bang![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het ging over country muziek, en line dancing.
Qwea was er helemaal fan van, maar faithz vond het maar niks.
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #65quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:19 schreef Faithz het volgende:
Wat is whatpulse.
ik heb er mijn buik dik vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen lekker gegeten? of moet men nog?
Wat schiet er?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:04 schreef maedel het volgende:
ik heb niks te zeggen, maar wil even zwaaien.
Bij deze:
Het. Het schiet niet.quote:
Dan moet je hem goed reinigen en oliën, en natuurlijk de veiligheidspal eraf halenquote:
Stopt snel een banaan in Qwea's mondquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:33 schreef Qwea het volgende:
*gaapt
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stopt snel een banaan in Qwea's mond
*zonder hand gaaptquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
*gaapt ook*
*mét hand voor de mond*
ik begin zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen lekker gegeten? of moet men nog?
Kijk mammie, zonder handen!quote:
Eiwitten?quote:
Kogels in het magazijn helpt ook...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan moet je hem goed reinigen en oliën, en natuurlijk de veiligheidspal eraf halen.
ik ben benieuwd wat je er van vindquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
*shortbus kijk*
Tot zo ver... uh...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat je er van vind
morgen gewoon in de herkansingquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
pffff, ons eten viel wat tegen.
En ik had het nog wel zelf gekookt![]()
ja, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
morgen gewoon in de herkansing![]()
Dat gebeurd mij bijna dagelijks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
Dat heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
wij zaten al over de limiet deze weekquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens
Gewoon in de container kieperen en friet halen
Dat wordt dan wel vaak patat eten....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Faithz het volgende:
Gewoon in de container kieperen en friet halen
Wasda???quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
Ik ga eggplant parmesano maken vanavond.
Lasagne maar dan met plakken aubergine in plaats van pasta.quote:
Ik weet ook niet waar het vandaan komt, neequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef maedel het volgende:
ik vind eggplant altijd zo'n komisch woord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |