Ik ben niet heel erg thuis in die contreienquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Richting Tomsk?
Freezing Cold?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Neem het plaatje niet te letterlijk, het had ook onderstaande afbeelding kunnen zijn.
[afbeelding]
Is de mogelijkheid geniaal schaamteloze ripoff al bezet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
The Handmaid's Tale is van Margaret Atwood, daar heb ik nog eens een onderzoek naar moeten doen in het kader van postkoloniale literatuur. Ik ben er nog niet overuit of het nu geniaal of gewoon een schaamteloze 1984 rip off is, maar dit terzijde.
TSE, jij weet mijn openstaande vraag toch wel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
The Handmaid's Tale is van Margaret Atwood, daar heb ik nog eens een onderzoek naar moeten doen in het kader van postkoloniale literatuur. Ik ben er nog niet overuit of het nu geniaal of gewoon een schaamteloze 1984 rip off is, maar dit terzijde.
The Ice ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Neem het plaatje niet te letterlijk, het had ook onderstaande afbeelding kunnen zijn.
[afbeelding]
[..]
Het begint iig wél met Ice alleen voor de rest moet je naar het eerste plaatje.quote:
Similar Artists:quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef lienelien het volgende:
ice cube?
Die is het ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zie de vraag niet, maar gok op Icehouse.
Niet toen die meteoriet neerkwamquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Het is trouwens ook ijskoud in Siberië![]()
ik heb de vraag heul niet gezien joh, ik zag alleen iets met ijs en een igloquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Similar Artists:
* Talk Talk
* Split Enz
* Simple Minds
* INXS
* a-ha
![]()
Ik had een stukje vertaalde tekst van het nummer Crazy gepost. Ik had verwacht dat dit makkelijker zou worden geraden. Niet dus.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En de vraag was.....?
Geen nieuwe vraag i.v.m. een nog openstaande vraag...
Ik vond het gewoon wel geinig omdat je reactie zowat niet verder van het antwoord kon liggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb de vraag heul niet gezien joh, ik zag alleen iets met ijs en een iglo
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wel geinig omdat je reactie zowat niet verder van het antwoord kon liggen.Was verder niet lullig bedoeld enzo.
![]()
Ja, vorige pagina.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
Was er nog een open vraag?
Oh jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef DiviFilius het volgende:
volgensmij is Verbal toch al naar bed ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:30 schreef DiviFilius het volgende:
Duitsland (?) ..verjaardag van z'n vrouw
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef Mark_V het volgende:
mutually assured destruction
Een kennerquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Werst
Had ik nou maar beter naar de Dodenrit geluisterdquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Heb ik natuurlijk geleerd van Drs. P
Natuurlijk is dat algemene kennisquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:48 schreef Mark_V het volgende:
Vinden jullie deze vraag kunnen trouwens, het is niet echt algemene kennis, maar ik vonnem gewoon leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |